paljonko maksaa prismassa nutriletit tms.
laihdutustuotteet? Vai onko luontaistuotekaupoissa halvempaa? Ja onko joku maistanut sitä uutta nutrilettiä kahvin makuista kai, oliko hyvää?
Kommentit (7)
halvempaa kuin luontaistuotekaupoissa. Mutta vielä halvempaa on ns.halpakaupoissa. Ja se Nutriletin coffee mocca on tosi hyvänmakuista. Suosittelen! :)
Prismasta 15 kpl pakkauksen Suklaanmakuista vlcd-Nutrilettiä. Parikymppiä se maksoi, samoissa hinnoissa on joka paikassa aikalailla. Itse en kestä noista muita makuja kuin se suklaa eli minusta enemminkin mauton pahvi ;)
maksaa noin 30euroa marketeissa. Siis kaikki 5päviän ruuat. MUTTA Pick'n Payssa 15euroa!
noilla pussikuureilla. Jutan go fat go:ta kerran yritin, mutta aikataulu ei antanut periksi sille liikunnalle, sekä ruuat ei olleet kovin houkuttelevia.
Siis Jutan ruuat eivät olleet kovin houkuttelevia, mutta Nutriletin pussit kyllä? ;) Ja minäkin olen nutrannut, joten todellakin tiedän, miltä nuo pussit "maistuvat".
noilla pussikuureilla. Jutan go fat go:ta kerran yritin, mutta aikataulu ei antanut periksi sille liikunnalle, sekä ruuat ei olleet kovin houkuttelevia.
Siis Jutan ruuat eivät olleet kovin houkuttelevia, mutta Nutriletin pussit kyllä? ;) Ja minäkin olen nutrannut, joten todellakin tiedän, miltä nuo pussit "maistuvat".
enempiä maistelematta, mutta jutan ruokia ei. ap
Mikset laihduta normaali ruualla? Tänään alkoi Jutta Gustafsbergin (meniköhän oikein) GoFatGo kamppanja, johon voi osallistua ilmaiseksi 20 päivän ajan.