Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko maksaa prismassa nutriletit tms.

Vierailija
16.01.2012 |

laihdutustuotteet? Vai onko luontaistuotekaupoissa halvempaa? Ja onko joku maistanut sitä uutta nutrilettiä kahvin makuista kai, oliko hyvää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laihduta normaali ruualla? Tänään alkoi Jutta Gustafsbergin (meniköhän oikein) GoFatGo kamppanja, johon voi osallistua ilmaiseksi 20 päivän ajan.

Vierailija
2/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvempaa kuin luontaistuotekaupoissa. Mutta vielä halvempaa on ns.halpakaupoissa. Ja se Nutriletin coffee mocca on tosi hyvänmakuista. Suosittelen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta 15 kpl pakkauksen Suklaanmakuista vlcd-Nutrilettiä. Parikymppiä se maksoi, samoissa hinnoissa on joka paikassa aikalailla. Itse en kestä noista muita makuja kuin se suklaa eli minusta enemminkin mauton pahvi ;)

Vierailija
4/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa noin 30euroa marketeissa. Siis kaikki 5päviän ruuat. MUTTA Pick'n Payssa 15euroa!

Vierailija
5/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla pussikuureilla. Jutan go fat go:ta kerran yritin, mutta aikataulu ei antanut periksi sille liikunnalle, sekä ruuat ei olleet kovin houkuttelevia.

Vierailija
6/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Jutan ruuat eivät olleet kovin houkuttelevia, mutta Nutriletin pussit kyllä? ;) Ja minäkin olen nutrannut, joten todellakin tiedän, miltä nuo pussit "maistuvat".

noilla pussikuureilla. Jutan go fat go:ta kerran yritin, mutta aikataulu ei antanut periksi sille liikunnalle, sekä ruuat ei olleet kovin houkuttelevia.

Vierailija
7/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Jutan ruuat eivät olleet kovin houkuttelevia, mutta Nutriletin pussit kyllä? ;) Ja minäkin olen nutrannut, joten todellakin tiedän, miltä nuo pussit "maistuvat".

enempiä maistelematta, mutta jutan ruokia ei. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi