Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa olenko jotenkin hullu vai mitä, mutta en näe tässä mitään järkeä?

Vierailija
16.01.2012 |

Elikkäs mies jäi kiinni (oli jättänyt facebookin auki) siitä että tavannut jollain deittipalstalla jonkun naisen ja olivat pidemmän aikaa pitäneet yhteyttä. Mies oli valittanut meidän suhteesta ja puhunut minusta negatiiviseen sävyyn ja kertonut perheemme asioita.

Kysyin syytä niin ensin vastaus oli että "tein niin, koska pelkäsin ettei minulla saa olla naispuolisia kavereita"

asia on vaivannut minua pitkään ja nyt parin kuukauden kuluttua kysyin uudestaan syytä. Nyt vastaus oli "tein niin koska meillä meni niin huonosti, että ajattelin että jotain on tehtävä... jne" eli hän teki sen suhteemme eteen.

En näe tässä mitään tolkkua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuutta. Miten pettäjä yleensä selittää tekonsa syyn? Mikä nyt yleensä on syy pettämiseen? Teki mieli, ei ollut tyytyväinen kotona, heikko luonne, kaipasi jännitystä...

Vierailija
2/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarvitsi vain kuuntelijaa. Olen sinkku ja usein keskustellut chatissa perheellisten miesten kanssa, joilla ongelmia tuntuu riittävän...

Voithan kysyä, olisiko mies ollut tapaamassa naista? Vai oliko kyse vain lohduttajasta. Mieti asiaa miehen kannalta, ehkä voit katsoa myös peiliin jossain asioissa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei olekaan mitään järkeä, miehesi on toiminut erittäin epärehellisesti ja väärin sinua kohtaan, joten selitykset ovat täysin turhia. Tuo on toisen pettämistä, jossa ei selityksille ole sijaa. Aivan pelkkä itsekkyyttä! Mieti nyt itsekin, jos mies haluaisi jotain suhteen eteen tehdä, eiköhän se pitäisi tehdä sinun kanssasi eikä toiselle naiselle sinua haukkuen ja perheen asioita levitellen.

Vierailija
4/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sen, että aviomieheni johon minun pitäisi voida luottaa eniten, on harkiten ja pitkään valehdellut minulle ja toiminut selkäni takana. Hän on kertonut henkilökohtaisia asioitamme jollekin vieraalle ihmiselle. minusta minut on petetty. se ei välttämättä vaadi fyysistä tapaamista. -ap

Vierailija
5/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sen, että aviomieheni johon minun pitäisi voida luottaa eniten, on harkiten ja pitkään valehdellut minulle ja toiminut selkäni takana. Hän on kertonut henkilökohtaisia asioitamme jollekin vieraalle ihmiselle. minusta minut on petetty. se ei välttämättä vaadi fyysistä tapaamista. -ap

Kerrot miehelle nämä asiat mitä tänne kirjoittelet ja nostatte kissan pöydälle!

-3

Vierailija
6/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin selittelee. Olen kertonut miltä minusta tuntuu ja ollaan yritetty puhua, mutta ei se johda mihinkään kun vastaukset on juuri näitä mitä alkuun kirjoitin. En usko että ne perheelliset miehet teille sinkkunaisille ihan totuutta myöskään kertoo perheoloistaan, joten sinulla saattaa olla hieman vääristynyt kuva. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän