**Sisunaiset 16.1.12**
Terppa taas tyttöset..mitäs teille kuuluilee???
Mulla oli tänään taas puntaripäivä ja vaaka näytti 88.4kg eli 0.9kg karistettu taas :)!!
Eli "hitaasti" laskee, mutta laskee kumminkin..toki näin aluks ois saanut lähtee reippaamminkin, muttei mahda mitään..ehkä viikonlopun riennot verotti taasen, josko ens maanantaina sit enempi, kun viikonloppu menee töissä ;)!!
Herkkulakko pitänyt kuitenkin täysin jo 3viikkoa, vaikka rientoja yms. mukavaa onkin ollut kiitettävästi :D!!
Tulkaahan muutkin jutustelemaan taas!!
Mukavaa viikkoa ja hirmusti tsemppiä kaikille toivottelee köris
Kommentit (6)
Tämän viikon tulos 87.1 eli reilusti plussaa joulukuun lukuihin. Täytyy sanoa, että olen äärettömän pettynyt. En uskonut enää koskaan painavani näin paljon. Olin jo kuitenkin hetken aikaa saanut painon pidettyä 79 alkavissa lukemissa. Laihdutus on vaikeaa, joten tilanne harmittaa tosi paljon. Jotenkin tästä täytyy taas jatkaa. Vauhti ei tule olemaan nopea, mutta kunhan nyt saisin käännettyä suunnan alaspäin. Hyvää laihdutusviikkoa kaikille!
mutta onneks ees muutama kirjotus on saatu aikaiseksi..niitä on aina kiva lukea, vaikka viestit ei aina niin positiivisia olekaan, mut sitähän tää painon anssa kamppailu valitettavasti on..välilläsujuu ja välillä ei, välillä on fiilikset korkeella ja toisinaan taas mieli ihan maassa!!
LEIDI:Mul on sujunut ihmeen helpolla tää herkkulakko..ei ollu ees ne ensimmäiset päivät kovin vaikeita..oiskohan ollut 2 päivää, kun on tehnyt karkkia mieli tän reilun 3 viikon aikana eli aikas hyvin mun mielestä :)!
ALLAKKA:Voi kuinka kurjaa, et oot pettynyt, mut jos yhtään lohduttaa niin voin kertoo, että tuo on mullekin niin valitettavan tuttu tunne, kun vaivoin karistetut kilot tulee korkojen kera takaisin kerta toisensa jälkeen, mutta ei siinä auta, kun katsoa totuutta silmiin vaan ja ampasta uuteen alkuun toivoen, että joku kaunis kerta onkin oppinut elämään oikein eli niin, että tauoista huolimatta paino ei enää nousekaan..tsemppiä siihen :)!!
Terveeks teille!
Ruuhkaviikot painavat päälle niin, etten näköjään osaa rauhoittua unillekaan.. Jospa tässä ennen aamua kuitenkin jonkun pätkän unta saisi. Kiirettä siis pitää täällä, ajatus ei oikein tahdo pysyä mukana meneillään olevassa kun pitää jo tulevaakin miettiä. Sitä kuvastaa sekin, että luin tämän ketjun juuri läpi enkä oikein enää muista, mitä ajattelin kommentoivani. Siis ihan hetki sitten ajattelin.
No, ei voi mitään. Vaa'alla en ole itse edes käynyt, ensi viikolla palaan siihen asiaan. Toivottavasti ei ole ikävä yllätys.
Tsemppiä kovasti kaikille - hei nyt mä muistankin, köriksellä oli lähtenyt hyvin käyntiin, eikö? Ja allakalla taas oli tullut takapakkia, voi kurjuus :/ Toivottavasti uusi suunta kevyempää kesää kohti löytyy pian.
Nyt pätkii ajatus taas tämänkin suhteen, eli luovutan suosiolla ja palaan ehkä ensi viikolla, toivottavasti järkevämpänä.
Mukavaa koko ajan valoistuvaa kevään odotusta,
Tiittari.
Tässä viime viikon tulokset.
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 9) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus
Allakka-
94.8 kg, 82.1 kg, ( 62 kg), 85.3 kg, 0.0 kg, -9.5 kg, 3.2 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 31.0 , 1.66 m
Körömölli
90.2 kg, 84.8 kg, ( 68 kg), 89.3 kg, -0.9 kg, -0.9 kg, 4.5 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 32.8 , 1.65 m
Minlee
91.2 kg, 88.8 kg, ( 75 kg), 90.7 kg, -0.5 kg, -0.5 kg, 1.9 kg, 6 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 28.6 , 1.78 m
Leidi
91.5 kg, 87.1 kg, ( 75 kg), 91.7 kg, 0.2 kg, 0.2 kg, 4.6 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 30.6 , 1.73 m
Horsmankukka
75.7 kg, 70.7 kg, ( 57 kg), 73.1 kg, 0.6 kg, -2.6 kg, 2.4 kg, 10 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 27.9 , 1.62 m
Pihlajanmarja088
81 kg, 71.5 kg, ( 66 kg), 73.3 kg, 0.0 kg, -7.7 kg, 1.8 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25.4 , 1.70 m
Tiittari
Tasapainoilua
Lopullinen tavoite: 60,0 kg,
Paino nyt: n. 59,7 kg
Fivesome
87.2 kg, 72.4 kg, ( 60 kg), 74.4 kg, -1.2 kg, -12.8 kg, 2 kg, 5 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 27.3 , 1.65 m
Katiié
75.1 kg, 71.6 kg, ( 69 kg), 74.4 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 2.8 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25.7 , 1.70 m
nani76
103 kg, 90.4 kg, ( 60 kg), 94.4 kg, 0.0 kg, -8.6 kg, 4 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 36.9 , 1.60 m
05/2010
79 kg, 75.0 kg, ( 72 kg), 79 kg, 0.0 kg, 0 kg, 4 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.0 , 1.65 m
Ajallisesti lähinnä vko 9 (su 4.3) välitavoitetta
1. sija =>… 0 …vkoa:.. Tiittari
2. sija =>… 5 …vkoa:.. Fivesome
3. sija =>… 6 …vkoa:.. Minlee
4. sija =>… 8 …vkoa:.. Allakka-
5. sija =>… 8 …vkoa:.. Körömölli
6. sija =>… 8 …vkoa:.. Leidi
7. sija =>… 8 …vkoa:.. Pihlajanmarja088
8. sija =>… 8 …vkoa:.. katiié
9. sija =>… 8 …vkoa:.. nani76
10. sija =>… 8 …vkoa:.. 05/2010
11. sija =>… 10 …vkoa:.. Horsmankukka
Laihduttajia: 11
Painon muutos : -1.8 kg
Matkaa välitavoitteeseen: 30.9 kg
Paino sen kun nousee. 73,5 kg nyt, plussaa 400 grammaa. En kyllä oo mitään asian hyväksi tehny. Navetoinnin lisäksi en oo oikeestaan muuten liikkunu, paitsi kävelly lyhyitä matkoja 4-vuotiaan vauhtia, ja syönti on ollu mitä sattuu. Mulle ei tullu joulukiloja, mutta nyt niitä näyttää tulevan. Voi voi, ei vaan innosta. Mutta pakko kai ois koittaa jotaki tehä, ettei kohta taas mennä 77-78 kilossa, niin ku vuosi sitte...
Tsemppiä kaikille!
Upea tahti sulla on Köris!! Onnea!
Miltä herkkulakko tuntuu? Onko se todellakin niin, että ekat päivät on kaikkein vaikeimpia, ja sitten helpottaa?
Mulla on nyt mennyt ihan mukavasti, oon tosissani koittanut paneuttua kasvisten lisäämiseen, ja kokeilemaan kaikkia uusiakin juttuja.
Vielä kun muistais juoda tarpeeksi päivittäin!!!
Mites kaikilla muilla menee?