Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet tästä: miesystäväni sanoi että mun pitää käyttää AINA korkokenkiä

Vierailija
15.01.2012 |

Tapasimme kesällä ja silloin käytin tietenkin korkkareita ja pukeuduin hameisiin ja mekkoihin. Nyt talvella olen pukeutunut sään mukaan housuihin ja lämpimiin talvikenkiin. En kuulemma pukeudu enää naisellisesti. Pitäisi kuulemma käyttää korkokenkiä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pilaa jalkojani korkkareissa, käytän niitä ainoastaan juhlissa. Enkä ole edes pitkä (163 cm), eikä mua haittaa yhtään vaikka olenkin pätkä. Miehen takia en ikinä pukeutuisi tietyllä lailla! Onneksi oma mieheni ei kommentoi ikinä vaatetustani. (Olen aika "normi" pukeutuja).

Tod.näk. miehesi tulee jatkossa latelemaan sinulle lisää vaatimuksia asian jos toisenkin suhteen. Onko hän muuten sen arvoinen?

Vierailija
42/45 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lemppaisin miehen ja käyttäisin housujani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat sille mihelle kymmenen sentin korot jalkaan ja käsket kävelemään 1km liukkaimmalla kelillä talvella.

Ei se ole mies joka hannaa...

Ja sitä shortsiajatusta.

Ja lisäksi miehelle luento siitä, miten a) haitalliset korkeat korkkarit on jaloille jatkuvasti käytettyinä ja b) miten vaaralliset ne on talven liukkailla. Ja kylmätkin tuppaavat olemaan, vai kuinka monella on korkkarit joihin mahtuu paksut sukat?

Vierailija
44/45 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä tapaisin tuollaisen miehen kuin ap, niin ostaisin sille omat korkkarit, kunnon korkealla piikkikorolla. Sitten sanoisin että laitan korkkarit jalkaan ainoastaan silloin kun mieskin laittaa omansa.

Toivoisinpa tapaavani tuollaisen naisen!

Minulla on 5"koroilla varustettuja korkkareita ja olen ihastunut niihin.

Tapaisin mielelläni naisen, joka ei ylenkatsoisi mieltymystäni.

Tietenkin molemmilla korkokengät nailoneineen jaloissa.

Vierailija
45/45 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkii samanlaiset korkokengät ja alkaa käyttämään niitä. Miksi naisten pitäisi pilata jalkansa miesten takia jos ei miestenkään tarvitse sitä tehdä? Kenenköhän keksintö sellaiset surkeat kengät nyt ylipäätänsä edes on?