Mitä ajattelet tästä: miesystäväni sanoi että mun pitää käyttää AINA korkokenkiä
Tapasimme kesällä ja silloin käytin tietenkin korkkareita ja pukeuduin hameisiin ja mekkoihin. Nyt talvella olen pukeutunut sään mukaan housuihin ja lämpimiin talvikenkiin. En kuulemma pukeudu enää naisellisesti. Pitäisi kuulemma käyttää korkokenkiä.
Kommentit (45)
Haluatko olla nainen vai et? Mikäli haluat olla oikea nainen, käytät korkokenkiä. Piste.
T: Oikea mies
Mikäs on sun "miehuutesi" mittari? Uusi kiiltävä bemari?
Toivoi että ottaisin hänet aina vastaan korkokengissä kotona kun tulee töistä...
Niin, sanoinko jo että entinen...
Mitä muuta hän on käskenyt tai kieltänyt?
Aika harva aikuinen (!) mies suhtautuu noin epäreallistisesti naisellisuuteen - mitä se sitten lieneekin.
Arvaanko oikein, että tuo ei ole suinkaan ainoa asia, jossa hän on esittänyt sinulle "toivomuksia"?
Mä oon 150cm pitkä, eikä kukaan mies oo koskaan mun käskeny käyttään korkkareita! Päinvastoin melkeinpä, ovat aivan olet hulluna, kun olen "taskukokoinen" :) Moni nainen kylläkin ihmettelee, että miks en käytä 10cm korkoja, ku oon niin "tappi"...
Iso vehje ja kunnon palkka. Kiitettävän hyvin naisia kaatuu.
Iso vehje ja kunnon palkka. Kiitettävän hyvin naisia kaatuu.
Ja varmasti korkkarit jalassa;P
ja muutkin jotka kommentoitte vastaavaa miehistänne, kuulostaako nimi Juha tutulta? Itselläni nimittäin aivan sama kokemus kuin ap:lla exästäni, ja Juha oli nimi.
sitä munille, niin varmasti pitää jatkossa turpansa kiinni! xD
Koska vain oikeat naiset kelpaavat, joten tietenkin korkkarit pitää löytyä.
olla koko ajan palat näkyvissä, mitään pullahiiriä tai kynäniskoja en ala katselemaan.
Koska vain oikeat naiset kelpaavat, joten tietenkin korkkarit pitää löytyä.[/]
Koska vaikka oikeat naiset kulkevat vain korkkareilla, kaikki korkkareilla kulkevat eivät ole oikeita naisia.
yli 15 vuotta, ja vasta nyt sille alkaa mennä perille, että mun jalkoihin ei korkkarit sovi. Vaivasenluut on vaivanneet jo nuoresta, joten mieluummin kuljen mukavissa matalammissa kuin korkeissa epämukavissa kengissä.
Koska vaikka oikeat naiset kulkevat vain korkkareilla, kaikki korkkareilla kulkevat eivät ole oikeita naisia.
Totta. Joillakin on korkkarit jalassa, mutta kuppikoko niin pieni, etten laske heitä tosinaisiksi.
Totta. Joillakin on korkkarit jalassa, mutta kuppikoko niin pieni, etten laske heitä tosinaisiksi.
Ja joillakin voi olla liian iso kuppikoko alushousuissa, tämä varoitus kannattaa muistaa etenkin esim. Thaimaassa korkkareiden perässä juostessa.
Ja joillakin voi olla liian iso kuppikoko alushousuissa, tämä varoitus kannattaa muistaa etenkin esim. Thaimaassa korkkareiden perässä juostessa.
Tosimiehet eivät juokse korkkareiden perässä, korkkarit tulevat tosimiehen luokse. Thaimaassa nyt ei muutenkaan kukaan käy. Pienirintaisia ja alimittaisia "naisia".
Tosimiehet eivät juokse korkkareiden perässä, korkkarit tulevat tosimiehen luokse. Thaimaassa nyt ei muutenkaan kukaan käy. Pienirintaisia ja alimittaisia "naisia".
Kerro, mistä sut tunnistaa? Onko sulla paksu lompakko ja iso muna nähtävillä koko ajan?
Ois kiva tietää, niin vois kokeilla, täyttääkö sun standardit.
En usko, että täytät. Vaikutat katkeralta ja siltä kuin sinulla olisi turhan suuret luulot itsestäsi.
En usko, että täytät. Vaikutat katkeralta ja siltä kuin sinulla olisi turhan suuret luulot itsestäsi.
Sinä puolestasi vaikutat aika tiukkapipoiselta ja itseesi liian vakavasti suhtautuvalta
Sinä puolestasi vaikutat aika tiukkapipoiselta ja itseesi liian vakavasti suhtautuvalta
Asiallahan ei ole mitään merkitystä, sillä katkerankiukkuinen mielipiteesi on siitä syystä minulle yhdentekevä, että minä en ollut se osapuoli, joka epävarmana kyseli omista mahdollisuuksistaan täyttää stantardit ja kerroin lisäksi, ettei katkerilla naisilla ole mahdollisuuksia. Sinun pitää nyt vain päästä asian yli ja ryhdistäytyä.
Haluatko olla nainen vai et? Mikäli haluat olla oikea nainen, käytät korkokenkiä. Piste.
T: Oikea mies