Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on sumentunut käsitys siitä, että olenko syönyt valtavan paljon vai sopivasti

Vierailija
15.01.2012 |

tänään. Mitä mieltä?

Aamulla aikaisin 2 ruisleipäviipaletta, oivariiniä, juustoa, kinkkua ja paprikaa, 2 mukillista kahvia maidolla

Lounaalla kevyttä kasvissosekeittoa 3 dl, 1 hapankorppu oivariinilla, 3 palaa omatekoista fudgea jälkkäriks

Päiväkahvilla Ohraleipää iso pala, oivariiniä, kinkkua, juustoa, suolakurkkia, maustamatonta jogurttia, marjoja, 2 mukillista kahvia maidolla

Äsken 1,5 kpl broilerin rintafilettä, kookosmaitopohjaista kastiketta, riisiä (vain vajaa 1dl), raejuustoa 1,5 dl, salaattia iso kasa, klementiini

Illalla ehkä rahkaa tai kreikkalaista jogurttia vielä...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä siis tänään vai vastaako sitä mitä muutenkin syöt?

Kuinka paljon liikut?

Vierailija
2/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun n. tunnin päivässä, kuten tänäänkin mutta olen syönyt paljon enemmän tänään kuin normaalisti. Mutta silti tuli epäilys, että moni laihempikin voisi syödä tämän verran...vai voisiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonne kiloklubiin aina sun syömiset ja liikunnat..itse käytän sitä niin helppo seurata miten paljon syön ja kulutan=)

Vierailija
4/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin vapaapäivinä.

Vierailija
5/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toki erityisesti vapaapäivänä syön enemmän, työpäivinä ei kerkiä niinkään, kun teen usein 12 h päivää.... Tänään aamupala meni jo klo 5.30 ja sitten aamupäivällä ennen lounasta se tunnin lenkki. ap

Vierailija
6/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin syön vain yhden palan leipää, mutta lisäksi muroja/jugurttia.

Lounaaksi syön töissä kunnon aterian ja jälkkäriä. Tuollaisen ehkä kuin sinun päivällisesi.

Klo 17-18 syön kevyemmin, ehkä pari leipää, ehkä tuollaisen sinun lounaasi tapaisen tms.

Sen jälkeen en yleensä syö enää mitään. Korkeintaan jonkun hapankorpun.

Ruoan määrässä tuo on minulle paljon. Paitsi, että minä vedän herkkuja... Tänään olen syönyt

- aamiaisen (1 leipä ja cheerios),

- kevyen lounaan (ruisleipä ja puoli pussia pakasteesta finduksen välimerken ratatouille)

- päivällisen (pastaa peston ja oliivien kanssa) lisäksi:

- kaksi palaa mustikkapiirakkaa ja

-kolme neekerinpusua.

Nyt en varmaan enää syö mitään.

Vierailija
7/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sisällä mitään ylimääräisiä herkkuja ja olet suht isokokoinen. Jos vetää kalorimäärän liian pieneksi niin ei siitä kuin haittaa. Jotkut yrittää laihduttaa nauttimalla päivässä jopa alle 1000 kaloria ja kas kummaa kun elimistö pistää stopin.

Vierailija
8/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanassa on yksikin takavokaali (a,o,u), sijapääte määräytyy sen mukaan.

Appelsiinia, margariinia, diabetesta jne

Vierailija
9/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanassa on yksikin takavokaali (a,o,u), sijapääte määräytyy sen mukaan. Appelsiinia, margariinia, diabetesta jne

Tämän vuoksi minä roikun av:lla. Täällä oppii niin paljon uutta :-). "Takavokaali".

Vierailija
10/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä KUKAAN ei tunnusta syövänsä näin "paljon"

siksipä on suuri ihme kun katselee katukuvaa, jossa kuitenkin pääsääntöisesti liikkuu normikokoisia ja jopa pullukoita ihmisiä.

tämä on kokoisellesi ihmiselle normimäärä. jos jotain karsit niin oivariini pois, leivän päällä ei tarvi rasvaa.

Vierailija
11/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi se päiväkahvisetti jäisi kokonaan pois. Olen hoikka, liikun kevyesti.

Vierailija
12/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sen takia laitoin rasvaa, kun oli koko viikon ekat leivät, siksi se maistuu niin hyvältä siinä. Huomenna en taas syö leipää, niin ei mene oivariiniakaan :) ap

Vierailija
13/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi yksi leipäsiivu aamulla, mutta syön useinmiten 1 munan munakkaan ja marjasmoothien. Lounas samaa kokoluokkaa ilman fudgea.

Välipalaan en tarvitse, muutama pähkinä ajaa saman asian. Päivällisellä riittää mulle yksi rintafile (= 1"ohutleike", kokonaisesta puolikas) ilman kastiketta pelkän salaatin tai kasvisten kanssa. Illalla voin kyllä syödä marjarahkaa kipollisen tai kourallisen pähkinöitä kahvin lisäksi. Ja pari palaa tummaa suklaata.

Tietämättä ap:n kokoa sanoisin että puolet vähemmän riittää mulle. Karppi en ole vaikken hiilareita kaipaakaan (no, jäätelö on paheeni...)

Vierailija
14/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hyvä tietää, että vähemmälläkin varmaan eläisin :) ap, välttelen huonoja hiilareita, tänään ihan poikkeus.

Vierailija
15/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotteko paremman/kohtuullisemman version Ap:n päivän syömisistä?

Vierailija
16/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilta kuulostaa, siis sopivalta.

Vierailija
17/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kasviksia, proteiinia, kuituja ja rasvan laatu oli hyvä, eikä hiilaritkaan aivan mahdottomat. Ja kaloreita vielä tuon syömättömän iltapalan kanssa 1450 kcal. ap kiittää kaikkia tähän ketjuun vastanneita.

Vierailija
18/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli voit laittaa jatkossakin OivariiniAAAAAA leipäsi päälle ja muistat muitakin rasvoja käyttää. Liikaa et syönyt vaan terveellinen määrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan