Mulla on sumentunut käsitys siitä, että olenko syönyt valtavan paljon vai sopivasti
tänään. Mitä mieltä?
Aamulla aikaisin 2 ruisleipäviipaletta, oivariiniä, juustoa, kinkkua ja paprikaa, 2 mukillista kahvia maidolla
Lounaalla kevyttä kasvissosekeittoa 3 dl, 1 hapankorppu oivariinilla, 3 palaa omatekoista fudgea jälkkäriks
Päiväkahvilla Ohraleipää iso pala, oivariiniä, kinkkua, juustoa, suolakurkkia, maustamatonta jogurttia, marjoja, 2 mukillista kahvia maidolla
Äsken 1,5 kpl broilerin rintafilettä, kookosmaitopohjaista kastiketta, riisiä (vain vajaa 1dl), raejuustoa 1,5 dl, salaattia iso kasa, klementiini
Illalla ehkä rahkaa tai kreikkalaista jogurttia vielä...
Kommentit (18)
Liikun n. tunnin päivässä, kuten tänäänkin mutta olen syönyt paljon enemmän tänään kuin normaalisti. Mutta silti tuli epäilys, että moni laihempikin voisi syödä tämän verran...vai voisiko?
tuonne kiloklubiin aina sun syömiset ja liikunnat..itse käytän sitä niin helppo seurata miten paljon syön ja kulutan=)
Siis toki erityisesti vapaapäivänä syön enemmän, työpäivinä ei kerkiä niinkään, kun teen usein 12 h päivää.... Tänään aamupala meni jo klo 5.30 ja sitten aamupäivällä ennen lounasta se tunnin lenkki. ap
Aamuisin syön vain yhden palan leipää, mutta lisäksi muroja/jugurttia.
Lounaaksi syön töissä kunnon aterian ja jälkkäriä. Tuollaisen ehkä kuin sinun päivällisesi.
Klo 17-18 syön kevyemmin, ehkä pari leipää, ehkä tuollaisen sinun lounaasi tapaisen tms.
Sen jälkeen en yleensä syö enää mitään. Korkeintaan jonkun hapankorpun.
Ruoan määrässä tuo on minulle paljon. Paitsi, että minä vedän herkkuja... Tänään olen syönyt
- aamiaisen (1 leipä ja cheerios),
- kevyen lounaan (ruisleipä ja puoli pussia pakasteesta finduksen välimerken ratatouille)
- päivällisen (pastaa peston ja oliivien kanssa) lisäksi:
- kaksi palaa mustikkapiirakkaa ja
-kolme neekerinpusua.
Nyt en varmaan enää syö mitään.
Ei sisällä mitään ylimääräisiä herkkuja ja olet suht isokokoinen. Jos vetää kalorimäärän liian pieneksi niin ei siitä kuin haittaa. Jotkut yrittää laihduttaa nauttimalla päivässä jopa alle 1000 kaloria ja kas kummaa kun elimistö pistää stopin.
Jos sanassa on yksikin takavokaali (a,o,u), sijapääte määräytyy sen mukaan.
Appelsiinia, margariinia, diabetesta jne
Jos sanassa on yksikin takavokaali (a,o,u), sijapääte määräytyy sen mukaan. Appelsiinia, margariinia, diabetesta jne
Tämän vuoksi minä roikun av:lla. Täällä oppii niin paljon uutta :-). "Takavokaali".
mutta täällä KUKAAN ei tunnusta syövänsä näin "paljon"
siksipä on suuri ihme kun katselee katukuvaa, jossa kuitenkin pääsääntöisesti liikkuu normikokoisia ja jopa pullukoita ihmisiä.
tämä on kokoisellesi ihmiselle normimäärä. jos jotain karsit niin oivariini pois, leivän päällä ei tarvi rasvaa.
paitsi se päiväkahvisetti jäisi kokonaan pois. Olen hoikka, liikun kevyesti.
Mä sen takia laitoin rasvaa, kun oli koko viikon ekat leivät, siksi se maistuu niin hyvältä siinä. Huomenna en taas syö leipää, niin ei mene oivariiniakaan :) ap
Mulle riittäisi yksi leipäsiivu aamulla, mutta syön useinmiten 1 munan munakkaan ja marjasmoothien. Lounas samaa kokoluokkaa ilman fudgea.
Välipalaan en tarvitse, muutama pähkinä ajaa saman asian. Päivällisellä riittää mulle yksi rintafile (= 1"ohutleike", kokonaisesta puolikas) ilman kastiketta pelkän salaatin tai kasvisten kanssa. Illalla voin kyllä syödä marjarahkaa kipollisen tai kourallisen pähkinöitä kahvin lisäksi. Ja pari palaa tummaa suklaata.
Tietämättä ap:n kokoa sanoisin että puolet vähemmän riittää mulle. Karppi en ole vaikken hiilareita kaipaakaan (no, jäätelö on paheeni...)
Juu, hyvä tietää, että vähemmälläkin varmaan eläisin :) ap, välttelen huonoja hiilareita, tänään ihan poikkeus.
Kerrotteko paremman/kohtuullisemman version Ap:n päivän syömisistä?
Normaalilta kuulostaa, siis sopivalta.
Tarpeeksi kasviksia, proteiinia, kuituja ja rasvan laatu oli hyvä, eikä hiilaritkaan aivan mahdottomat. Ja kaloreita vielä tuon syömättömän iltapalan kanssa 1450 kcal. ap kiittää kaikkia tähän ketjuun vastanneita.
eli voit laittaa jatkossakin OivariiniAAAAAA leipäsi päälle ja muistat muitakin rasvoja käyttää. Liikaa et syönyt vaan terveellinen määrä.
Oliko tämä siis tänään vai vastaako sitä mitä muutenkin syöt?
Kuinka paljon liikut?