Lupauduin ompelemaan murkulle collegehaalarin kun halpista ei kaupasta löydy
enkä suostu mitään onepieceä maksamaan.
Kumma kun kelpasi, mun ompelukset ei ole enää 6 luokan jälkeen kelvannut kun mekkojen käyttö loppui
Kommentit (11)
Lukion jälkeen hankin koulutuksenkin vaikken ikinä ole alalla töissä ollutkaan. Lukioaikana jo tein omat vaatteeni
Olisi kiva kotiasu iltaisin. mutta en raski 100 euroa maksaa.
Sinun murkullasi on kiva äiti.
lapsi vasta alakoulun puolella ja ompelijana mummu.
:)
MInä yhdistin housut ja puseron ihan "omataitoisesti", jälkeenpäin vasta tuli mieleen, että olisiko löytynyt valmista kaavaa.
mutta laskeskelin että maksaisi vetoketjuineen helposti 50-60e. löysin h&m:ltä 40e maksavan, ja tää on ihana! äidin tekemä olisi ollut kivempi, olisi itse saanut valita, muttei mitään järkeä noilla hinnoilla.
t. murkku
oli muistaakseni kaavat?
t. se edellinen murkku
Meinasin tehdä silloin 7-vuotiaalleni unihaalaria. Ostin kankaat ja muut tarvikkeet kahteen unihaalariin. Maksoi 50 euroa.
Paluumatkalla piipahdin halpiskaupassa. Siellä oli farkkuja tarjouksessa 1 euro / kpl. Ostinkin niitä moneksi vuodeksi, kun oli kokoja 120-160.
Hermot meni. En viitsinyt mokomia haalareita edes tehdä.
oli muistaakseni kaavat? t. se edellinen murkku
hänelle tulee se lehti ja lainaa niitä mielellään, en vain huomannut kysyä.
mutta laskeskelin että maksaisi vetoketjuineen helposti 50-60e. löysin h&m:ltä 40e maksavan, ja tää on ihana! äidin tekemä olisi ollut kivempi, olisi itse saanut valita, muttei mitään järkeä noilla hinnoilla. t. murkku
Mustaa paksua collegea metrikaupalla, vetoketjutkin löytyy. Mutta oikeassa olet siinä että tarvikkeet normaalihinnoilla ostettuna tulee siivottoman kalliiksi.
ap
Olet varmasti taitava:)