Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon käyttörahaa Tallinnaan parin päivän hotellilomalle?

Vierailija
15.01.2012 |

En ole käynyt ainakaan 10 vuoteen siellä ja silloinkin vaan päivä Tallinnassa risteilyllä. Miten vähällä rahalla yleensäkin pärjää jos nyt kuitenkin ajattelee että jossain on pakko syödäkin? Kannattaako sieltä ostaa vaatteita, ovatko edullisia?

Olen lähdössä sinne ihmisen kanssa joka ottaa aina mukaan jonkun 800-900 käyttörahaa, minusta kuulostaa paljolta. Tuo kyllä hirveän lastin viinaa, tupakat, sätkäpaperia jne. Mulla ei mitenkään ole mahdollista ottaa tuollaisia summia mukaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa on kallista nykyään,tietysti nyt on aleaika,ota rahaa tarpeeksi.Mitä aiot ostaa?Tumput?Kukkapuskan?Kampaajalla käynti?Vaatteita?Oisko joku 150 e,jos et aio mitään ihmeellistä hankkia=)

Vierailija
2/4 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain vaatetta jos mieluisia löytyy. Muutaman pullon alkoholia joista tykkään ja ne on harvassa kun olen nirso :) En aio kampaajoilla tms käydä. Lähinnä vaan olla rennosti ja nauttia parista yöstä pois kotoa. Pääsee valmiisiin ruokapöytiin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurothan siellä on käytössä, eli jos jää käyttämättä niin kyllä ne Suomessa kuluu. Ja kai sulla on kortti jolla saat rahaa jos löydät jotain kalliimpaa ja tarttet lisää rahaa.

Voi tsiisus mitä kysymyksiä...

Vierailija
4/4 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja missä aiot syödä.. syöttekö kulmabaarin ranskalaisia vai monen ruokalajin illallisen paremmassa ravintolassa?

Aiotko ostaa jotain pientä vaiko ehkä kuuluisan suunnittelijan laukun?

Muutama satanen riittää varmasti peruruokailuihin ja pikkuostoksiin.