Mitäs jos on kuntoutustuella ja liian kiireinen ettei ehdi terapiaan?
Onko joku velvoite tuhlata kaksi kertaa viikossa aikaa tyhjänpäiväiseen pelleilyyn?
Eikö riitä, että kerran viikossa käy tuhlaamassa tunnin jonninjoutavaan jutusteluun?
Kommentit (23)
ryhmäterapiaa tyrkytetään vaikka lensin ryhmästä pihalle jo yhden kerran.
Ei oo aikaa, olen liian kiireinen eläkeläinen.
Mun mielestä terapiassa on kiva käydä. Kannattaisko siitä jonninjoutavasta keskustelusta yrittää ammentaa jotain? Ja jos käyt samalla terapeutilla kuin minä niin kehtaisitko perua ne ajat, joita et käytä, kun nyt kävi niin, että tuli ajanvarauksessa kämmi ja joudun olla yli kuukauden ilman terapiaa... Enkä kehtaa toisellekaan hakeutua. Täytyy nyt sitten vaan terapoitua täällä AV:llä :D
P.S. Mä en ainakaan koskaan saanut käytettyä Kelan terapiassa oltuani niitä kaikkia aikoja, mitkä oli myönnetty. Eikä niitä saanut enää vuodenvaihteen jälkeen käyttöön. Olen siis terapeutilla, jolla on päivätyö muualla eikä ole mahdollisuutta käydä sitä 2 kertaa viikossa.
Jos et mene, niin et mene. Jos menet niin menet.
Mutta ryhmäterapiaan en aio edes yrittää sopeutua ja sehän ei ole sit mun vika, etten ole valmis ryhmäterapiaan. Säästyy yks terapiakerta, saa olla menemättä kun ei sopeudu ryhmäterapian sääntöihin.
Mutta ryhmäterapiaan en aio edes yrittää sopeutua ja sehän ei ole sit mun vika, etten ole valmis ryhmäterapiaan. Säästyy yks terapiakerta, saa olla menemättä kun ei sopeudu ryhmäterapian sääntöihin.
Mut mitä sä täällä jankkaat, kun kerran tiedät mitä pitää tehdä?
mennä ryhmäterapiaan sitten kun olen siihen valmis. Eikö se vittu tullu kerralla selväksi, etten aio niitä ryhmän sääntöjä noudattaa, enkä siksi sopeudu siihen ryhmään.
Mä luulin jo päässeeni siitä velvoitteesta, mutta itse ne vittu siellä mtt:ssä jankkaavat että sit kun oon valmis ryhmäterapiaan.
En aio olla.
Vouhkaat aina ihan turhista jutuista. Blogistakin oli suuri meteli mutta vittuakaan et oo sinne sit terapiasta päivittänyt. Ja nyt yhtäkkiä et aio ees mennä sinne.
mennä ryhmäterapiaan sitten kun olen siihen valmis. Eikö se vittu tullu kerralla selväksi, etten aio niitä ryhmän sääntöjä noudattaa, enkä siksi sopeudu siihen ryhmään.
Mä luulin jo päässeeni siitä velvoitteesta, mutta itse ne vittu siellä mtt:ssä jankkaavat että sit kun oon valmis ryhmäterapiaan.
En aio olla.
Mutta voisitko ystävällisesti painua muualle jankkaamaan täältä!
pihalle siitä tyhmäterapiaryhmästä. Olin 45min ryhmäterapiassa.
En ole ystävällinen, enkä painu muualle. Niin kauan kuin joku ärsyyntyy jankkaamisestani, jankkaan, että lopeta itse ketjujen kommentointi jos ei kiinnosta.
Ja mulla on aikaa, kun en terapiaan mene aikaani tuhlaamaan.
Ei voi sanoa, ettenkö olis kokeillu.
että eivät pääse sanomaan ettenkö olis koskaan töitä tehny. Ja montaa muutakin asiaa on tullu kokeiltua ja todettua ettei se ollukaan mun juttu, niinku vaikka lähiäitiys, se ei oo yhtään mun juttu.
Ehkä sun tosiaankin kannatais käydä hoidattamassa tuota epävakaata persoonaasi, kykenisit sitten joskus töihin ja järkevään toimintaan. Sen sijaan että notkut täällä.
mulle tota haettu jo kohta 2v sitten ja lääkärini kirjottanu monta b-lausuntoa mut hylky vaan tullu kelasta..vaikka mulla vakava masennus,yleistynyt ahdistuneisuushäiriö,pelko-oireinen ahdistuneisuushäiriö,sosiaalinen fobia jne
työkyvyttömyyseläke. Terapiaa varmaan halutaan sinulle tarjota,jotta kuntoutuisit työkykyiseksi. Jos koet sen jonninjoutavaksi, ajattelitko kuntouttaa itse itsesi, vai jättäytyä suosiolla työelämän ulkopuolelle?
työkkäriin notkumaan. Ja töihin en mene.
Onneksi Suomessa rahaa riittää sosiaalitukiin!
johonkin paskapalkkaduuniin josta en edes tykkää. Eri asia olis jos tykkäisin siitä työstä, voisin mennä vaikka ilmatteeksi.
Vitut työstä, ilmankin pärjää. Sellasta duunia ei tule, josta tykkäisin.
johonkin paskapalkkaduuniin josta en edes tykkää. Eri asia olis jos tykkäisin siitä työstä, voisin mennä vaikka ilmatteeksi.
Vitut työstä, ilmankin pärjää. Sellasta duunia ei tule, josta tykkäisin.
Hirrveen, hirrrveen kiva asenne :)
joku toinen tie. Elämä on valintoja, valitsen nyt tämän, kymmenen vuoden päästä jos oon hengissä, ehkä jonkun toisen tien.
Ja lääkärillä noin 4 kuukauden välein.