Aivan ihanaa suuseksiä sain illalla
ja lisää kuulma tänään luvassa.
Kyllä seksi oman kullan kanssa vaan on niin ihanaa.
Ei meillä aina halut kohtaa ja välillä taukoa, nyt taas aktiivinen vaihe ja ihanaa on.
Suuseksi vaan on niin ihkua ja siihen päälle yhdyntä, nam :)
Kommentit (30)
kun pitää niin kovin hehkuttaa... Tai sitten sä olet tosi nuori :D
Hirveää bakteerien vaihdantaa taas harjoitettu. Ikinä en ottaisi munaa suuhuni tai antaisi miehen nuoleskella kalleintani, taudit jotka tuollaisen seksin kautta tarttuu ovat ihan hirveitä.
itse asiassa maailman ihanimman asian.
Mitä tauteja teillä on oikeen alapäässä?????
Kyllähän se hyvälle tuntuu, mutta en sentään ole vielä tänne siitä aloitusta laittanut.
Mun mies ei ole kovin taitava siinä, mut ehkä ajan kanssa. On vasta hiljalleen lämmennyt kokeilemaan. Yhdessä on oltu vuosikausia.
Mun mies ei ole kovin taitava siinä, mut ehkä ajan kanssa. On vasta hiljalleen lämmennyt kokeilemaan. Yhdessä on oltu vuosikausia.
lisää kuulma tänään luvassa
Minkä sä ajattelet tommosen "kuulma"-sanan olevan?
Se on aivan parasta. Puolin ja toisin. Rakastan sitä, että rakkaani nuolee minua, hän tekee sitä pitkään ja hartaasti, niin että saan monta orgasmia. Olen aivan "koukussa" siihen ja nykyään aina kun luenkin nuolemisesta, alkaa tehdä kauheasti mieli.
Voi apua mikä ikävä tuli nyt...!! Meillä on etäsuhde ja näemme aika harvoin, pitikin lukea tämä ketju!
Ja millä tavalla pinna kireällä, mähän vain opastin miten sana oikeasti kirjoitetaan. Ei tosiaan ole pinna kireällä eikä ole muuten puutetta suuseksistäkään, molemmat ollaan aktiivisia ja innokkaita harrastajia eikä pidetä mitään erityisempiä taukoja.
Suuseksi eli oraaliseksi tai oraalinen seksi on seksuaalisen kanssakäymisen muoto, jossa vähintään toinen osapuolista käyttää suutaan, esimerkiksi kieltään, toisen sukupuolielinten hyväilyyn imemällä, nuolemalla tai suutelemalla.
ap
ei tommonen eikä tommoinen, vaan tuommoinen... ;)
eli joopa joo :) ap
Ja millä tavalla pinna kireällä, mähän vain opastin miten sana oikeasti kirjoitetaan. Ei tosiaan ole pinna kireällä eikä ole muuten puutetta suuseksistäkään, molemmat ollaan aktiivisia ja innokkaita harrastajia eikä pidetä mitään erityisempiä taukoja.
ei tommonen eikä tommoinen, vaan tuommoinen... ;)
mene avautumaan alapääjuttuinesi sinne, kiitos.
Suuseksi eli oraaliseksi tai oraalinen seksi on seksuaalisen kanssakäymisen muoto, jossa vähintään toinen osapuolista käyttää suutaan, esimerkiksi kieltään, toisen sukupuolielinten hyväilyyn imemällä, nuolemalla tai suutelemalla.
ap
Kylläpä on taas normaalit jutut
täällä saa puhua mistä vaan.
Eikä olla edes nähty vielä, mutta mies jo haaveilee kuumissaan mun nuolemisesta. Saa mut niin kuumaksi. Kauhea panetus kun vain mietinkin miestä taas.
Taitaa olla rouvasväellä reva auki aamusta iltaan vai