Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen on yllättävän yleistä

Vierailija
14.01.2012 |

Uskotteko naiset muka 100% mieheenne että ei petä.

Ystävälläni piti olla maailman luotettavin ja kunnollisin mies,mutta niin vain käry kävi:(

Ja avioero tuli...

Ei ne teidän kultamussukat ihan aina ole sitä mitä ne esittää...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen, jonka kanssa petti on yhtä löyhäpää. Ilman kondomia, tiesi miehen olevan naimisissa ja äiti itsekin. Mies on ihan perseestä ja naista inhoan. Haihattelijoita sekä mies että tuo toinen nainen.

Vierailija
22/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen samaa mieltä tän kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni pettää. Ei ole myöntänyt eikä kieltänyt asiaa. Eli naisia on. Tilaisuuksia sitäkin enemmän.

Ällöttää koko mies, ei viitsi meidän parisuhteeseen panostaa ollenkaan, ei esim. halaa koskaan, ei juttele, ei kerro mistään. Ihmetyttää, jos joku nainen jaksaa hänestä kiinnostua, mutta kaipa on sitten erilainen muiden kanssa. Mies ei halua erota lasten takia.

Olen luovuttanut ja lopettanut seksielämän kokonaan. En halua mitään tauteja. Ehkäpä törmään joskus kivaan mieheen itsekin. Jossain vaiheessa, kun lapset kasvaa, ero.

Vierailija
24/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

petti, kun kävi 1-2 kertaa vuodessa äitinsä luona. Muut ajat oli yhteydessä naikkoseen netissä.

Että aina voi pettää, vaikka tuntuisikin, että on aina kotona.

Vierailija
25/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä meillä ei onneksi ollut, onneksi tajusimme lopettaa ajoissa. En tiedä miksi tein mitä tein. Pidän vieläkin hyvin paljon tuosta miehestä, mutta omaa miestäni rakastan. Toivon, että olisin ollut parempi ihminen ja jättänyt tuon lyhyen harha-askeleen kokonaan väliin. Mutta näillä nyt mennään ja ikinä en enää meinaa muiden miesten kanssa vehdata millään tasolla. Se on varma.

Enkä olisi ikinä uskonut itsestäni tätä. Olin niin onnellinen mieheni kanssa ja varma omasta uskollisuudestani. Nyt sitten opettelen tässä samalla tuntemaan itseäni uudelleen ja elämistä tämän syyllisyyden ja häpeän kanssa. Häpeän siis sitä, että annoin edes pikkusormeni..:(

Vierailija
26/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen sitä mieltä että kannattaako tunnustaa jos pettää..siinä tapauksessa ettei ole mitään vaaraa jäädä kiinni.

Tällä hetkellä olen 98% varma miehestäni. Mutta yhteenlaisiin voin olla minä joka hairahtaa vieraille teille.

Etukäteen näitä on kuitenkaan turha murehtia.

mutta en ole niitäkään jotka ajattelisivat että pettäminen on automaattisesti ero.

Elämä on elämää ja kaikkea sattuu. pettäminen on yleistä ja jollain tasolla ehkä jopa kuuluu elämään. Vaikka en sitä tietenkään hyväksy.

Uskon että miehelläni on joskus ollut joku tai vähintääkin tulee olemaan. Todennäköisesti ei jää koskaan kiinni, mutta elämä on ihan ok näin, kunhan ei rakastu toiseen!

Vierailija
27/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän sen kokemuksesta. En olisi ikinä uskonut pettäväni, mutta niin vain kävi. Ja todellakin, se onnistuu vaikka töissä jos niin haluaa.

Ja minun piti myös olla se kiltti ja 100% luotettava perheenäiti.

Vierailija
28/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tärkeintä on, ettei rakastu.

TIedän kaksikin avointa liittoa, jossa on saanut pettää, mutta ei rakastua. Valitettavasti molemmat kariutui siihen, että fyysisyyden jälkeen tuli henkisyys mukaan. Harvoin on toista ilman toista.

Vierailija
29/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella, että olisi lopun ikänsä yhden ja saman tyypin kanssa! Maailma on täynnä ihania toisen sukupuolen edustajia eikä ihmistä ole tarkoitettu yksiavioiseksi.

vaikka tosinainen ajattelee että

-liina tiukemmalle jos mies katselee muita

-naisessa on jotain vikaa jos mies katselee jotain muita

oma suosikkini on tietysti myös "parisuhteessa on tilaa jos siihen kolmas mahtuu"

hyvin on istutettu käsitys toisen omistamisesta

vrt. ystävä jolle toivot hyvää

aviopuoliso/kumppani josta tuleekin yhtäkkiä omaisuuttasi jota voit kontrolloida ja jonka puolesta päättää

mitä ihmettä se on teiltä pois jos ette edes tiedä asiasta??

meediona tunnette että siellä se panee nyt naapuria ja kylläpä vituttaa

keskittyisitte omaan elämään ja yrittäisitte antaa toiselle luvan tehdä itsensä onnelliseksi - toisin kuin luulette, se ei ihan totta ole keltään pois

Vierailija
30/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN ei uskonut että se pettäis. Niin kuitenkin tapahtui. Erosimme erittäin tuskallisen kriisivuoden jälkeen.

Nykyään olemme ystäviä, mutta enää en voi luottaa keneenkään mieheen, enkä naiseen. En halua edes treffeille, koska jollain lailla inhoan miehiä.

kyllä sille pettämiselle näkyy löytyvän aika ja paikka :(

Vierailija
31/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole niitäkään jotka ajattelisivat että pettäminen on automaattisesti ero.

Elämä on elämää ja kaikkea sattuu. pettäminen on yleistä ja jollain tasolla ehkä jopa kuuluu elämään. Vaikka en sitä tietenkään hyväksy.

Uskon että miehelläni on joskus ollut joku tai vähintääkin tulee olemaan. Todennäköisesti ei jää koskaan kiinni, mutta elämä on ihan ok näin, kunhan ei rakastu toiseen!

Olen samaa mieltä enkä ollenkaan ymmärrä niitä, joille joku salasuhteen paljastuminen merkitsee eroa. Täytyy olla paljon pielessä jo ennestään. Viime yön vietin salarakkaani kanssa. En siitä nyt kotona numeroa tehnyt eikä vaimoni mitään kysellyt missä olin. Ollaan tästä aikeesta keskusteltu.

Vierailija
32/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis yleistä? 10%? 20% 50%?

Totuushan on, että suurin osa ihmisistä elää ihan kunnon parisuhteessa, jossa ei petetä. Netissä nämäkin asiat vääristyvät pahasti. Vähän sama juttu kuin "rasismin räjähdysmäinen kasvu" Suomessa.

Vierailija
33/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä enkä ollenkaan ymmärrä niitä, joille joku salasuhteen paljastuminen merkitsee eroa. Täytyy olla paljon pielessä jo ennestään. Viime yön vietin salarakkaani kanssa. En siitä nyt kotona numeroa tehnyt eikä vaimoni mitään kysellyt missä olin. Ollaan tästä aikeesta keskusteltu.

kyetä olemaan ihminen joka ei ole mustasukkainen miehestään, vielä en osaa. Hän on ollut ja on mulle rakkain ihminen enkä todella halua sitoa häntä vaan että hän olisi elämänsä onnellinen ja haluaisin myötävaikuttaa siihen. Se on vaikeaa koska ihminen on itsekäs ja pikkumainen. Mutta haluan että hän on onnellinen ja että hän on elämässään vapaa tekemään mitä haluaa, vaikka enhän minä siihen mitään lupaa anna, hänhän on, ongelma on ainoastaan minun päässäni:)

Vierailija
34/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis yleistä? 10%? 20% 50%?

Totuushan on, että suurin osa ihmisistä elää ihan kunnon parisuhteessa, jossa ei petetä. Netissä nämäkin asiat vääristyvät pahasti. Vähän sama juttu kuin "rasismin räjähdysmäinen kasvu" Suomessa.

...ja sinulla oli satelliitti kaikkien ihmisten koteihin 24/7 vai oliko otanta ihan siitä omasta kerrostalosta kerrassaan? Ja takuu tulevaisuudesta luonnollisesti included?

Miksi se sun maailma kaatuis siihen että miehes olis jonku toisen kans, ooks koskaan miettiny asiaa ihan niinku oikeesti, perinpohjasesti?

Vierailija
35/35 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä