Parahin kaupan kassa, ÄLÄ työnnä ostoksiani pois hihnalta!
Mua todella jurppii kun hirmu moni marketin kassa työntää ne ostokset siitä hihnalta sivuun. Miksi? Enhän minä niitä siinä pakkaa, vaan siellä hihnan päässä, missä ostokset pakataan.
Ymmärrän tämän silloin jos mulla on 3 tavaraa, silloin se on ok.
Mutta se ei ole ok, jos mulla on 3 muovikassillista tavaraa. Silloin on hiukka hankalaa kurotella sieltä perältä niitä ostoksia, jotka kassa on suuressa viisaudessaan ohjannut pois siltä hihnalta joka toisi ne suoraan luokseni. Kiitos!
Kommentit (41)
kun ostin mausteita ja ne kaikki menivät toisen asiakkaan hihnalle sen välikapulan alitse,olisipa sekin kassa laittanut ne siihen sivuun hihnalta!
minä laitan sivuun pikkujugurtit, lehdet (menee hihnan väliin), maustepussit (menee hihnan väliin) ja viimeisten ostosten joukossa olevat painavat tavarat (vesimeloni, kaali...) Mutta sillon osa sinun ostoksista menee hihnalta pois kun käännän välikapulan niin että seuraavan asiakkaan ostokset mahtuu sinne toiselle puolelle. Olen tästä hyvin pahoillani, mutta sinä voit pakata ostoksesi nopeammin ettei näin käy. Kiitos.
Ja muuallakin kassat jopa laittavat mausteet, kortit, lakut ym pikkutavarat jonkun isomman tavaran päälle niin eivät unohdu ottaa mukaan. Kiitos siitä, todella huomaavaista.
Osoittaa kassan olevan huomaavainen kun hän ohjaa särkyvät tuotteet (jogurtit ym) pois alta etteivät ne litisty muiden tuotteiden alle.
Minä tietenkin laitan maidot, juurekset, säilykkeet, sun muut painavat ensin, särkyvämmät viimeisenä. Ja ap:n lailla minustakin olisi mukavin pakata siellä hihnan päässä. En yletä kurottamallakaan niihin sivuun laitettuihin tuotteisiin, joten niitä joutuu juoksemaan hakemaan. Mun ostosmäärissä niitä sivuun työnnettyjä tuotteita on usein kassillisen verran.
Mun mielestä kassalla on se hihna juurikin sitä varten, että se kuljettaa tavarat eteen päin. Sivuun nostetut tavarat eivät kulje hihnalla kuten tarkoitus on.
en työnnä ostoksia sivuun, niin seuraavaksi tulet haukkumaan minua: miksi et laittanut jogurtteja ja sipsejä sivuun vaan ne litistyivät kissanhiekkasäkin alle?
Ja voi sitä huutoa silloin....
sitten niille pienille ja kevyille, rikkoutuville käy, kun ne menevät ensin päätyyn ja sitten ne raskaat, isot ja kovat paketit ja purnuket jyrää kaiken alleen.. Mikäs sotku siitä tulisi
Osoittaa kassan olevan huomaavainen kun hän ohjaa särkyvät tuotteet (jogurtit ym) pois alta etteivät ne litisty muiden tuotteiden alle.
Minä tietenkin laitan maidot, juurekset, säilykkeet, sun muut painavat ensin, särkyvämmät viimeisenä. Ja ap:n lailla minustakin olisi mukavin pakata siellä hihnan päässä. En yletä kurottamallakaan niihin sivuun laitettuihin tuotteisiin, joten niitä joutuu juoksemaan hakemaan. Mun ostosmäärissä niitä sivuun työnnettyjä tuotteita on usein kassillisen verran. Mun mielestä kassalla on se hihna juurikin sitä varten, että se kuljettaa tavarat eteen päin. Sivuun nostetut tavarat eivät kulje hihnalla kuten tarkoitus on.
kun juuri edellä sanoin, etten tee niin?
sitten niille pienille ja kevyille, rikkoutuville käy, kun ne menevät ensin päätyyn ja sitten ne raskaat, isot ja kovat paketit ja purnuket jyrää kaiken alleen.. Mikäs sotku siitä tulisi
Minä tietenkin laitan maidot, juurekset, säilykkeet, sun muut painavat ensin, särkyvämmät viimeisenä. Ja ap:n lailla minustakin olisi mukavin pakata siellä hihnan päässä. En yletä kurottamallakaan niihin sivuun laitettuihin tuotteisiin, joten niitä joutuu juoksemaan hakemaan. Mun ostosmäärissä niitä sivuun työnnettyjä tuotteita on usein kassillisen verran. Mun mielestä kassalla on se hihna juurikin sitä varten, että se kuljettaa tavarat eteen päin. Sivuun nostetut tavarat eivät kulje hihnalla kuten tarkoitus on.
tavarat hihnalle ensimmäiseksi ja kevyet ja rikkoutuvat viimeiseksi. Laukunkin pakkaan niin, että painavat alimmas ja kevyet päälle.
ohjeistetaan siihen että ne helposti murskaantuvat ostokset pitäisi työntää sivuun. Kai sinäkin teet töissä niinkuin pomo sanoo? :)
tavarat sellaisessa järjestyksessä, että ne on helppo pakata sitten toisessa päässä. Ärsyttävää, kun kassa sotkee ja heittelee sivuun tuotteita, sillä ne on jo silleen, ettei mikään rikkoonnu ja on helppo pakata pariin-kolmeen muovikassiin.
Ymmärrän kassan toimet, jos joku ihan sekasin lappaa ensin kevyitä ja perään painavia kamoja.
Kun rahastamista ei huomioi, kassan tärkeimpiä tehtäviä on varmistaa, että hänen tai hihnan takia ei synny epäkuranttia tavaraa.
Kukaan ei tykkää epäkurantista, asiakas maksaa tuotteista ja tärkein tapa varmistaa asiakastyytyväisyyttä on huolehtia, että tuotet ovat kurantteja asiakkaalle saakka. Jos tuotteet eivät ole kuranttia, ne eivät ole sitä, mitä asiakas on tullut ostamaan ja epäkurantti on helpoin tapa ohjata asiakas muualle, eikä sitä saa korvattua muulla lisäarvolla.
Asiaa tikusta taas. Ok, en työnnä. Ja ihan tiedoksesi, vaikka kuinka laitat ne painavat muka ensin, niin kun sitä tavaraa on ja on, ne leviää pitkin hihnaa, ei mahdu olemaan pelkällä hihnalla vaan ne leviää ihan automaattisesti isommalle alueelle jolloin taas ollaan tilanteessa, että joku saattaa murskaantua, siksi laitan sivuun mm. jugurtti ynnä muut purkit, salaatit, sipsit tms.
Ihanaa viikonloppua.
jos sulla on kolme muovikassillista tavaraa niin meinaatko että ne kaikki mahtuu siihen kouruun ilman että osa on sivussa?????
Kuule aivan mahdotonta saada kolme muovipussillista ruokaa riviin niin että yksikään tuote ei ole sivussa
ja minä hihnan päässä ja seuraava asiakas maksamassa, kärrynsä edessään (ihan OK kaikki tämä), niin minä en ulotu niihin ostoksiini vaan joudun odottamaan, että seuraava asiakas on maksanut ja siirtynyt eteenpäin. Toivoa täytyy, ettei se seuraavakin jo ehdi kärryineen eteenni.
Osaan pyytää muilta, että nyt en taida ulottua, voisitteko siirtää hieman jugurtteja ja sitä kananmunarasiaa, mutta aika moni asiakas on kuuro.
jos sulla on kolme muovikassillista tavaraa niin meinaatko että ne kaikki mahtuu siihen kouruun ilman että osa on sivussa????? Kuule aivan mahdotonta saada kolme muovipussillista ruokaa riviin niin että yksikään tuote ei ole sivussa
En ole ap, mutta olin äsken Prismassa, ostin 3 kassillista ruokaa ja menin ennen maksamista (juu, tiedän, kiellettyä) niitä pakkaamaan. Hyvin ne ostokset siihen mahtuivat.
Laitan tasantarkkaan kaikki kananmunat, lasipullot ja kaikki mikä voi herkästi mennä rikki hihnalta sinuun!
Lisäksi jos olet asikkaana ollut erityisen hölmö ja laitat kevyet tuoetteet tulee hihnalla eka ja raskaat tarkotuksella vika niin sun on turha valittaa että pyusäytän hihnan melkeen heti niin että joudut kurottelee ostoksiasi aika paljon. En halua liiskata tuotteitasi mutta kaikki painava ei enää mahdu sivuille eikä vaihtoehtoisesti kevyetkään. Näin ollen hihnan pysäytän ja pakkauksesi hidastuu jo sen takia.
Ja kyllä, rakas asikas, teen sen todella vain sinun takiasi. Jota saisit pakkausvaikeuksista huolimatta mukaan EHJÄT HYÖDYKKEET etkä menettäisi6 rahaa rikkimenneissä munissa ja liiskeutuneissa keksipaketeissa jotka liiskautuu kun laitat keksien jälkeen hihnalle 6 novellen vesi pulloa ja 10 litraa maitoa.
Joskus olen antanut VAHINGOSSA alkuaikoinani tuotteiden mennä kuten ap haluaa ja kappaskummaa, kovat on haukut asikkaalta tullut kun hihna vaan liikkuu eteenpäin liiskaten ne keksit siellä ja asiakas kirkuu että "PYSÄYTÄ SE HIHNA SENKI IDIOOTTI!".
jos sinua noin jurppii että se kassa (joka tekee työtä ohjeiden mukaan) laittaa tavarat niin kuin se kuuluu.
se kassahihna ei ole niin pitkä missää että oikein JUOKSEMAAN joutuisit tavaroita hakiessasi.
Laitan tasantarkkaan kaikki kananmunat, lasipullot ja kaikki mikä voi herkästi mennä rikki hihnalta sinuun! Lisäksi jos olet asikkaana ollut erityisen hölmö ja laitat kevyet tuoetteet tulee hihnalla eka ja raskaat tarkotuksella vika niin sun on turha valittaa että pyusäytän hihnan melkeen heti niin että joudut kurottelee ostoksiasi aika paljon. En halua liiskata tuotteitasi mutta kaikki painava ei enää mahdu sivuille eikä vaihtoehtoisesti kevyetkään. Näin ollen hihnan pysäytän ja pakkauksesi hidastuu jo sen takia. Ja kyllä, rakas asikas, teen sen todella vain sinun takiasi. Jota saisit pakkausvaikeuksista huolimatta mukaan EHJÄT HYÖDYKKEET etkä menettäisi6 rahaa rikkimenneissä munissa ja liiskeutuneissa keksipaketeissa jotka liiskautuu kun laitat keksien jälkeen hihnalle 6 novellen vesi pulloa ja 10 litraa maitoa. Joskus olen antanut VAHINGOSSA alkuaikoinani tuotteiden mennä kuten ap haluaa ja kappaskummaa, kovat on haukut asikkaalta tullut kun hihna vaan liikkuu eteenpäin liiskaten ne keksit siellä ja asiakas kirkuu että "PYSÄYTÄ SE HIHNA SENKI IDIOOTTI!".
En koskaan laita. Annan yhden tölkin ja sanon salasanan "Kymmenen".
Sen verran toivoisin, että et viskoisi niitä herkkiä tavaroita sivuun. Kun vauhdilla viskot kakkulaatikkoa, se liiskaantuu osuessaan tiskin reunaan. Tavaroita tulee kohdella kauniisti, minä omistan ne vasta maksettuani eli jos se on liiskattu, en ota sitä vaan haen uuden.
uusavuttomuus siellä kaupassa.. mikset ala pakkaan niitä ekoja tuotteita kassiin heti, kun ne on kassan ohi kulkeutunut? vikan tuotteen tullessa siirryt maksamaan, lompakkohan sulla on jo valmiina käden ulottuvilla, eikä kassin pohjalla, eikö? ja sitten kun olet maksanut, sinulla on enää se yks kaks tuotetta pakkaamatta ja voit alkaa laputtaa ulos sieltä kaupasta ja antaa muillekin pakkaustilan
Olen samaa mieltä. Ei minulta ainakaan ole koskaan ei-särkyviä ohjattu sivuun. Tosin yritän myös itse latoa tuotteet hihnalle niin, että raskaat/ei särkyvät menevät ensin ja hauraat vasta viimeisenä, mutta joskus järjestys menee sekaisin siinä kassan kohdalla...