Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kosketusnäyttöpuhelinta suosittelet? Hinta 50-200e?

Vierailija
13.01.2012 |

Minulla oli ennen Nokia 5230 (tämännäköinen http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSTs8F87oT5T7IbiF9rQMcFT7xab2Su… ) joka maksoi alle satasen vuosi sitten. Olen ollut tosi tyytyväinen, paitsi et nyt se sit simahti. En tiedä onko sitä enää edes myynnissä jos ostaisin samanlaisen... Mutta mihin suosittelet minua vaihtamaan.

Puhelimessa tärkeää on kamera ja navigaattori minkä saa varmaan ladattua jälkikäteenkin. Mitä suosittelet?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim. mun Samsung galaxy S2:ssa on salama.

ei ole salamavalo, vaan LED-valo. Vain muutamissa kameroissa on oikeasti salamavalo.

Vierailija
2/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta ainakaan sitä kosketusnäytöllistä Nokiaa jossa liukukannen alla näppäimistö. Muutamalla tutulla on ja on meinanneet moneen otteeseen heittää sillä vesilintua. Tosi taitaa olla kalliimpia malleja muutenkin kuin mitä haet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä on aina myös ne joita ei suosittele.

ap

Vierailija
4/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin minulla oli Samsung corby ja nyt galaxy gio.

Vierailija
5/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia 500. Parhautta

Vierailija
6/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa puhelimissa salamaa? Hyvin olen kyllä pärjännyt ilmankin, mutta olisihan se plussaa.

ap

Vierailija
7/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen. Tätä myyjä suosittelu joitain kuukausia sitten. Sanoi, että käyttää samaa tekniikkaa kuin vastaavat kalliimmat mallit, mutta ei ole hinnalla pilattu. Olen ollut kyllä käyttäessä samaa mieltä. Hyvä puhelin ja hyvin onnistunut kaikki viestittämisestä netikäyttöön, musiikinkuunteluun ja kuvaamiseen.

Vierailija
8/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa puhelimissa salamaa? Hyvin olen kyllä pärjännyt ilmankin, mutta olisihan se plussaa.

ap

Salama löytyy vain muutamista Nokian huippumalleista, eipä taida muilla valmistajilla vielä olla lainkaan.

Vierailija
9/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on sitten 2 vuoden takuu...

Vierailija
10/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia 500. Parhautta

Samaa mieltä. Jos varaa joustaa ihan kympillä-parilla ylöspäin, 700.

Älä tosiaankaan missään tapauksessa päädy siihen E7:aan, eli näppikselliseen. Itsellä on E7 ja olen minäkin meinannut heittää sillä vesilintua. Käsi on oikeasti pariinkin kertaan suorittanut heittoliikkeen, mutta näpit ei ole onneksi vielä päästäneet irti kuin tilanteessa, jossa se ei päässyt lentämään kuin pehmeälle alustalle.

Vierailija
11/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Salama löytyy vain muutamista Nokian huippumalleista, eipä taida muilla valmistajilla vielä olla lainkaan.

Ja tuo puhelin muuten pesee jokaisen nokian tullen ja mennen. Älkää enää tuhlatko rahojanne nokiaan, ne on niin pahasti ajastaan jäljessä.

Samsungia suosittelen, oikeasti ovat vaan parempia kuin nokialaiset, ei sille mitään voi.

Vierailija
12/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Nokia 500 - suosittelen!!

Salamaa siitä ei kyllä valitettavasti löydy.

Vierailija
13/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

700:ssa on salama. 500 on periaatteessa sama, mutta karsitumpi. Molemmissa samat suorittimet... Nokiakin mainostaa niitä samankaltaisina tuotteina.

Vierailija
14/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut tyytyväinen!

Vierailija
15/15 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lisätä ettei välttämättä tarvitse edes olla uusin malli, kunhan on vielä myynnissä (=usein hintakin laskenut). Mutta juuri tulleekin käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi