Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onepiece haalari

Vierailija
13.01.2012 |

Se hullutus rantautui meillekkin. Kiltti äiti teki pojalleen hupsun haalarin.

http://villananna.blogspot.com/2012/01/pojan-onepiece.html

Onkos täällä muut jo innostuneet tuosta hullutuksesta?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä haalarit on kyllä oikeasti aika kamalia.

Vierailija
2/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on oikeasti ihan hemmetin typerän näköisiä. Aikuisilla on vauvojen potkupuku yllä, aika noloa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on oikeasti ihan hemmetin typerän näköisiä. Aikuisilla on vauvojen potkupuku yllä, aika noloa :D

jos sitä kotona käyttää niin ketä se haittaa. En ole koskaan esitellyt sitä muille kuin oman perheen jäsenille.

Vierailija
4/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kuitenkin sinäkin surffailet potkupuku päällä :)

Vierailija
5/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksei aikuiset potkupukuja!

Vierailija
6/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan huppuja, jos makoilen, se jää ryttyyn pään alle.

Vierailija
7/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan huppuja, jos makoilen, se jää ryttyyn pään alle.

Ei mulla ole kyllä jäänyt rynttyyn huppu kertaakaan vielä.

Vierailija
8/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin seppälästä

Vierailija
9/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äidin tekemä haalari kelpasi ilman mutinoita! Itse olin tuon ikäisenä sellainen pikkupiru, että halusin aina just sen aidon merkkivaatteen mikä kaikilla muillakin oli.

Vierailija
10/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äidin tekemä haalari kelpasi ilman mutinoita! Itse olin tuon ikäisenä sellainen pikkupiru, että halusin aina just sen aidon merkkivaatteen mikä kaikilla muillakin oli.

En kyllä tiennyt, että jos lapsi käyttää äitinsä tekemiä lumppuja niin se on hyvin kasvatetun lapsen merkki. Mielestäni se mittari on muualla.

Vierailija
11/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiennyt, että jos lapsi käyttää äitinsä tekemiä lumppuja niin se on hyvin kasvatetun lapsen merkki. Mielestäni se mittari on muualla.

Kyllä se minusta kasvatuksesta lähtee, että arvostaa toisen työtä. Kasvattamatta jääneet kakarat on just näitä joilla pitää olla se aito oikea Onepiece (ovh 199,-) eikä mikään muu kelpaa. Pahimmassa tapauksessa nää kurittomat vielä kiusaa niitä, joilla on äidin tekemä.

Vierailija
12/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minusta kasvatuksesta lähtee, että arvostaa toisen työtä. Kasvattamatta jääneet kakarat on just näitä joilla pitää olla se aito oikea Onepiece (ovh 199,-) eikä mikään muu kelpaa. Pahimmassa tapauksessa nää kurittomat vielä kiusaa niitä, joilla on äidin tekemä.

Laatu se on mikä ratkaisee. Tuolla hinnalla saakin jo kunnollista eikä äitin väsämään käyttökelvotonta lumppua.

Tietenkin minut on kasvatettu ja hyvinkin vielä. Mutten siltikään pakottaisi lastani laittamaan itse tehtyä päälleen.

Vierailija
13/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu se on mikä ratkaisee. Tuolla hinnalla saakin jo kunnollista eikä äitin väsämään käyttökelvotonta lumppua.

Tietenkin minut on kasvatettu ja hyvinkin vielä. Mutten siltikään pakottaisi lastani laittamaan itse tehtyä päälleen.

Ei pitäisi provosoitua kun provosoidaan, mutta on niin tylsä ilta muuten...

Onhan se aito onepiece toki laadukkaampi, kun se on tehty jossain aasian hikipajassa, verrattuna siihen että se ommellaan täällä Suomessa. AP on selvästi käsityöihminen, todennäköisesti taitavampi kuin noiden aitojen onepiece -pukuja kokoon harsivat lapsityöläiset.

Vierailija
14/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole toistaiseksi vielä yhtään haalaria. Eivätkä lapset ole edes puhuneet, että sellaisia haluaisivat.

Itse ompelen lapsille vaatteita ja he ovatkin vielä ne kelpuuttaneet. Toistaiseksi luokkakaverit ovat ihastelleet itsetehtyjä vaatteita, eikä niistä ole kiusattu. Lapseni ovat aina innolla mukana miettimässä malleja/kankaita vaatteisiin mitä seraavaksi ommellaan.

Vierailija
15/56 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi provosoitua kun provosoidaan, mutta on niin tylsä ilta muuten...

Onhan se aito onepiece toki laadukkaampi, kun se on tehty jossain aasian hikipajassa, verrattuna siihen että se ommellaan täällä Suomessa. AP on selvästi käsityöihminen, todennäköisesti taitavampi kuin noiden aitojen onepiece -pukuja kokoon harsivat lapsityöläiset.

Onneksi nykyisin voi valita mitä laittaa lapsilleen päälle ja mitä ei.

Vierailija
16/56 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö jonkun lapsi noita koulussa? Entä aikuiset kaupungilla?

Vierailija
17/56 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt, mutta ruokaostoksilla pienen kylän kaupassa kylläkin. Kengät jalassa ja takki päällä näyttää siltä, että mulla on collegehousut jalassa, joten ei juuri ulkopuolisille muutosta entiseen.

Vierailija
18/56 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt, mutta ruokaostoksilla pienen kylän kaupassa kylläkin. Kengät jalassa ja takki päällä näyttää siltä, että mulla on collegehousut jalassa, joten ei juuri ulkopuolisille muutosta entiseen.

Mutta tuohan on kotiasu. Miksi sitä käyttää ulkona?

Vierailija
19/56 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kehtaan niissäkin käydä ruokakaupassa. Töistä kun tulen, laitan mukavammat vaatteet päälle enkä vaatteita vaihda "hienompiin", jos vielä kauppaan lähden. Ja meidän kaupassa suuri osa ihmisistä käy verkkari/lenkkari/työvaate -varusteissa :)

Vierailija
20/56 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kauppaan mennä verkkareissa? Kamalan näköistä.

mutta kehtaan niissäkin käydä ruokakaupassa. Töistä kun tulen, laitan mukavammat vaatteet päälle enkä vaatteita vaihda "hienompiin", jos vielä kauppaan lähden. Ja meidän kaupassa suuri osa ihmisistä käy verkkari/lenkkari/työvaate -varusteissa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi