Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kaikkien olla laihoja?

Vierailija
13.01.2012 |

Minä rakastan ruokaa ja herkkuja.

Muita paheita minulla ei ole.

Ylimääräisiä kiloja on paljon.

Vuosien mittaan olen laihduttanut monesti, aikuisiällä olen ollut laiha, mutta en silloin ollut yhtään onnellisempi.

Lyhyesti sanottuna, olen päättänyt jatkaa liikalihavana olemista.

ps. verenpaine tms. ongelmia ei ole.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: Ei pidä. Se ei ole laissa määrätty, että ihmisen pitää olla laiha.

Vierailija
2/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kylläkin fyysiesti huomattavasti parempi olo, jos olen normaalipainoinen. Laiha en ole koskaan ollutkaan, joten siitä ei kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna muiden painostaa sinua tuossa asiassa jos itse voit hyvin ja olet terve painossasi. En itsekään välitä olla normaalipainoinen, vietän mieluummin nautiskelijaelämää herkkuineen kuin olen askeettinen nälkäkurki - kun ei tässä iässä sillä ulkonäölläkään enää niin väliä ole.

Vierailija
4/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin merkittävästi ylipainoinen ja ajattelin että itsepähän kiloni kannan, olin siis lihava mutta tyytyväinen. Sitten kuitenkin sairastuin sen verran vakavasti, että oli pakko laihduttaa. Luulen että niin käy ennemmin tai myöhemmin lähes kaikille liikalihaville: yhdeltä pettää sydän, toiselta haima, kolmannelta nivelet. Joltakin kolmekymppisenä, toiselta viisikymppisenä. Laihduttaminen ei enää poistanut sairauksiani, mutta parantaa jonkin verran ennustetta.

Jos saisin valita, että olen lihava ja terve, valitsisin sen mieluummin kuin laihuuden. Nauti vain olostasi niin kauan kuin sitä kestää. Jojolaihduttaminen on kuulemma terveydelle vielä pahempi kuin jatkuva lihavuus.

Vierailija
5/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei nyt laihoja, mutta normaalipainoisia. Kyllä se ylipaino nyt vaan on riski, etenkin keskivartalolihavuus, vaikka tällä hetkellä verenpaineesi ei pilvissä huitelisikaan.

Vierailija
6/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään, mutta onhan se normaalipaino kuitenkin kaikkein parasta terveydelle.

Mutta nykyään tuntuu, että läskiksi sanotaan, vaikka olisi kuinka normaalipainoinen. Eilen oli kyllä tukehtuminen lähellä, kun arviolta kymmenvuotiaat pikkulikat katselivat jotain iltalehden tms. mainosta, jossa olivat nuo missifinalistit ja arvioinnin kohteena heillä oli nimenomaan paino ja muutama finalisti saikin heiltä tuomion läski. Jotenkin surullista, että jo noin pienestä pitäen on opittu (vanhemmilta, medialta tms?) että laihuus on se, mikä merkitsee.

Vierailija
7/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään, mutta onhan se normaalipaino kuitenkin kaikkein parasta terveydelle.

Yleensä tutkimuksissa on todettu että itse asiassa lievä ylipaino, painoindeksi >25 mutta

Vierailija
8/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tutkimuksissa on todettu että itse asiassa lievä ylipaino, painoindeksi >25 mutta

Vierailija
9/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse tyytyväinen kroppaasi niin se on tärkeintä. Lihavuus tuo terveysongelmia yleensä jossain vaiheessa elämää. Jos ei muuten, niin ylimääräinen paino rasittaa niveliä, polvet jne. eivät kestä.

Vierailija
10/10 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaihtoehto on olla askeettinen nälkäkurki? Miksi teidän on pakko syödä liikaa, ei tarpeeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä