Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

42 ex mies seurustelee 27 tytön kanssa. Mitä mieltä?

Vierailija
13.01.2012 |

.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän tuossa voi sanoa kuin että onnea vaan sille miehelle.

Miehen kannalta kuulostaa ideaali-iältä 42 v miehelle. Nainen ei ihan teini bimbo ja pakolliset nuoruuden kännit ja kännipanot on hoidettu pois, mutta on vielä iän puolesta nuorekas ja ehkä kaupan päälle vielä halukas.

Vierailija
22/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla voisi olla jo pitkä ura ja monta lasta. Oletko pikkasen naurettava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me alettiin aviomieheni kanssa seurustella 7v sitten mies oli 42v ja naimisissa, mä 30v ja avoliitossa. Enpä usko, että 12v tai 15v ikäeroa paljon haittaa vaikka joutui sitä aluksi vähän pohtimaan. Tiedä sitten, mitä mieheni silloinen vaimo ajatteli, tuskin mitään hyvää, mutta eiköhän se johtunut enemmän aviorikoksesta ylipäätään kuin minun iästäni.

Pohdin ikäeroa vähän nytkin, kun pikkusisareni mies täyttää tänä vuonna 30v ja mun mies 50v. :) Perhetapaamiset on vähän hassuja kun ollaan niin isolla ikähaitarilla vaikka ns. samaa sukupolvea.

vaan ihan tuo kuvio, että avioliitossa oleva ja avoliitossa oleva "seurustelevat". Mutta pisteet kirjoittalle, kun itse tuon seikat toi esille. Toinen tekee aviorikoksen ja toinen vaan pettää, kun avoliitossa :D.

Eli kun ap:lla ex, niin alla palaa ex-mies.

Vierailija
24/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 27v nainen ei ole mikään tyttö, vaan nainen.

2. 15v ikäero, no big deal, aivan ok.

Vierailija
25/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänen tyttöystävänsä ole nuorempi vai tarkoitatko jotain muuta?

Vierailija
26/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että nainen lähemmäs 30-kymppinen kuin lähemmäs 20-kymppinen.

Vierailija
27/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joka ei tykkää omanikäistä naisista. Haluua nuoren tytön, joka palvoo kritiikittömästi.

voisi pitää paikkansa, jos tuo "nuori tyttö" olisi 17, mutta 27-vuotias ei todellakaan enää ole nuori tyttö, ei edes nuori nainen vaan aikuinen. On siihen ikään mennessä jo ehtinyt nähdä vaikka minkälaisia kusipäitä ja muita tehdäkseen järkevän valinnan.

Vierailija
28/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi omanikäisensä eikä mitään uusperhesotkuja.

Vierailija
29/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tälle miehelle !!! Juuri tätähän suuri osa miehistä salaa mielessään halajaa (=nuori nainen)!!!

Vierailija
30/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään aikuisten ihmisten seurustelu. Anna ihmisten elää rauhassa.

Itse oon seurustellu 27-vuotiaan 41v miehen kanssa. se loppui mutta en nähnyt siinä mitään dramaattista.

Vierailija
31/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaa. Ikäero ei todellakaan ole suuri.. Sitten ehkä alkaisin miettimään missä vika jos mies 62 tai 72 :D

Veljeni on 40, avovaimonsa 27 ja saavat esikoisensa kohta.

Ystäväni on ollut yli 10 vuotta avoliitossa 16 vuotta nuoremman miehen kanssa. Aivan loistava pariskunta eikä ikä merkitse mitään.

Itse olen 33 v ja oma aviomieheni 47 v...

Vierailija
32/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tälle miehelle !!! Juuri tätähän suuri osa miehistä salaa mielessään halajaa (=nuori nainen)!!!

en näe tässä mitään moralisoitavaa. 27-vuotias on ihan aikuinen, olen minäkin vastaavassa iässä vehdannut 5-kymppisen (sinkku!!-)miehen kanssa, kivaa oli. Se oli ällöttävä se taannoinen missä jätetty vaimo tilitti täällä miten mies lähti lasten 17-v-luisteluvalmentajan matkaan -> se oli ällöä.

Tämä ihan ok.

Vierailija
33/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 v. on aikuinen, eikä tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi