Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin kosinnaksi

Vierailija
25.12.2011 |

Poikaystävä on pitänyt mua hirveän paineen alla viimesen viikon ajan.

Puhui siitä kuinka hänellä on tosi iso yllätys jouluaatoksi ja tulisin varmasti yllättymään.

Oli kuulemma kertonut yllätyksestä kaikille sukulaisille jotka olivat täällä joulua viettämässä. Kaikki sanoivat mulle että nyt on hieno juttu kyseessä.

Pitkään kihlausta kun olen odottanut ja siitä asiasta olemme puhuneet niin päättelin että nyt se olisi sitten edessä.

Hirveesti jännitin ja ajattelin että miten saan itteni koossa pidettyä kun mies kysyy tärkeimmän kysymyksen. Hän sitten kaivoi taskustaan loppujen lopuksi rasian missä oli korvikset..

Siinä esitin yllättynyttä ja tosi tosi iloista. Olihan ne todella hienot korvikset, mutta odotin jotain aivan muuta.

Nyt tuntuu pikkusen tosi pahalta että edes annoin itteni olettaa tommosta.

Odotin varmaan liikoja.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens vuonna on karkausvuosi, joten pääset itse kosimaan jo helmikuussa.

Vierailija
2/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koko suvun mielestä "iso juttu"? Ja miksi mies oli itse niistä niin innoissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko, että mies romanttisesti kosii ja sitten elämä on ihanaa?

Meillä mentiin naimisiin, kun kysyin mieheltä kesken television katselun, että pitäisiköhän sitä kuitenkin mennä naimisiin...? Oli siis pari viikkoa aikaisemmin selvinnyt, että olen raskaana. Mies tuumi, että "joo, oishan se varmaan hyvä.

Vierailija
4/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävi tässä taannoin vähän samantapainen juttu. Olen odottanut kihlausta ja siitä on ollut puhettakin. Miesystävä sitten kertoi hankkineensa yllätyksen, kuulemma romanttisen.

Mä niin toivoin että yllätys olisi ollut kihlasormus!

No, ei kuitenkaan ollut. Mutta olin silti tyytyväinen vaikkakin salaa hieman pettynyt.

Mä olen tällainen tunteellinen romantikko...Sille en mahda mitään että odotan kaikkea ihanaa ja romanttista. Ja kyllä mun kumppani osaa sen ottaa huomioonkin. Odotukset vain on joskus kovat!

Tsemppiä Ap. Ei kannata jäädä miettimään asiaa :D

Tarkoitus oli hyvä!

Vierailija
5/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää että odotit juuri sitä kosintaa ja sen takia siirtikin sitä tarkoituksella, Kosii uutenavuotena...!

Vierailija
6/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää että odotit juuri sitä kosintaa ja sen takia siirtikin sitä tarkoituksella, Kosii uutenavuotena...!

se voi jekuttaa ja kosia tässä joulunpyhinä taikka uutenavuotena.

Vierailija
7/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen joka odottaa että mies kosii.

En lähde itse ruinaamaan. Ja kyllä, olen myös toivoton romantikko.

-ap

Vierailija
8/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kannata, ei meistä ole siihen? Siis kihlausta seuraavaan avioliittoon.

Vai puhuneet yleisellä tasolla, että haluatte olla yhdessä loppuelämänne /kohtalaisen pitkään riitaisaan eroon asti?

Vierailija
9/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisellä tasolla ollaan puhuttu ja kyllä, yhdessä haluamme olla tappiin asti.

-ap

Vierailija
10/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jätti viimekin jouluna? Sit palasitte kuiteskin yhteen???Miten se nyt kosinnan odotukseksi muuttui?

Vierailija
11/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu siltä, ettei suhde oikein nyt etene, tiedota jo nyt, että uuden vuoden aattona seuraa jotain suurta, josta koko sukukin yllättyy. Pistä poikki ja aloita oma elämä.

Itse en tuollaista pelleilyä katselisi.

(Joo, naimisissa olen ollut jo 10 vuotta.)

Vierailija
12/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jätti viimekin jouluna? Sit palasitte kuiteskin yhteen???Miten se nyt kosinnan odotukseksi muuttui?

En ole sama :D oon uus palstailija

Vierailija
13/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu siltä, ettei suhde oikein nyt etene, tiedota jo nyt, että uuden vuoden aattona seuraa jotain suurta, josta koko sukukin yllättyy. Pistä poikki ja aloita oma elämä.

Itse en tuollaista pelleilyä katselisi.

(Joo, naimisissa olen ollut jo 10 vuotta.)

Rakastan sitä kuitenkin

Vierailija
14/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee asioita hiukan eri tavalla. Ei nyt eroa kannata tuon takia harkita. Miehesi on selvästi saanut hankittua mieleisen lahjan ja nähnyt vaivaa. Kova maininta suuresta yllätyksestä kertoo sen ;)

Kyllä se kosinta sieltä tulee. Itsekin odotin ehkä hieman romanttisempaa otetta omalta mieheltäni, mutta se meni ja kosi seksin jälkeen maatessamme alastomina sylikkäin. Siinäs selität kavereilles jotka tohkeissaan kysyy että voi ihanaa

Vierailija
15/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee asioita hiukan eri tavalla. Ei nyt eroa kannata tuon takia harkita. Miehesi on selvästi saanut hankittua mieleisen lahjan ja nähnyt vaivaa. Kova maininta suuresta yllätyksestä kertoo sen ;)

Kyllä se kosinta sieltä tulee. Itsekin odotin ehkä hieman romanttisempaa otetta omalta mieheltäni, mutta se meni ja kosi seksin jälkeen maatessamme alastomina sylikkäin. Siinäs selität kavereilles jotka tohkeissaan kysyy että voi ihanaa

En todellakaan harkitse eroa tai edes mieti sitä.

Kai nuo miehet on ihan omaa laatuaan :)

Vierailija
16/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ettehän nyt sitten ala väsäämään lapsia ennen kuin tämä asia on selvitetty??

Vierailija
17/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelematon mies. Tosi kurja olo tuli puolestasi!

Miksi ihmeessä kukaan nyt hehkuttaisi jotain korviksia?!

Vierailija
18/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi onko ne jotkut mega-arvokkaat uniikki-korvikset?

Vierailija
19/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisille että nyt on tosi hienoa kun annan korvikset?? Sitäkö myös suku odotti jännityksellä?? Korviksia? Mikä toi juttu on että "kaikki sanoivat mulle .." Toi sukujuttu on sun mielikuvitusta?

Vierailija
20/20 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aika hyvä provo - hauskaa vittuilua niille, jotka elävät vuosikausia vain siitä ajatuksesta, että "jonain päivänä näyttelemme miehen kanssa elokuvista tutun kosintarituaalin" ja "mitähän omaperäistä ja romanttista mies keksii, kosiiko tähtien alla vai meren rannalla", että "sitten voi sitä romanttista elokuvista tuttua rituaalia muistella koko loppuikänsä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi