Voisko joku kertoa, miksi Haavisto on niin suosittu?
En ole juuri tätä pressa-asiaa seurannut, mutta sen mitä Haavistosta olen lukenut ja nähnyt, niin ei kyllä minua vakuuta millään lailla. Samoin on kyllä vaikeaa kuvitella homoparia edustamassa Suomea maailmalla, keulahahmoina. Mistä tämä suosio siis johtuu?
Kommentit (69)
mutta en halua nähdä maamme johdossa vihreiden joukossa marssivaa homoa. Kysyttävää?
Positiivinen ja kehitysmyönteinen, hyvä vastavoima vanhoille kyynisille äijille, jotka vain lisäävät epätoivoa ja huonoa henkeä kansan keskuuteen.
Koska presidentti on juuri arvojohtaja, hän olisi hyvä esimerkiksi nuorten kannalta, jotka tarvitsevat nykypäivänä myös muuta sanomaa ja kannustusta kuin sellaista, että maailma on kauhea paikka, kellään ei ole tulevaisuutta, kaikki romahtaa jne.
Positiivinen ja kehitysmyönteinen, hyvä vastavoima vanhoille kyynisille äijille, jotka vain lisäävät epätoivoa ja huonoa henkeä kansan keskuuteen.
Pitkän aikaan on kuunneltu pelkkää valitusta ja pirujen maalailua seinille. Haavisto on ihminen, joka ei ole tyytynyt valittamaan vaan on käärinyt hihat. Jos jotain ei ole maasta löytynyt, Haavisto on sellaista lähtenyt perustamaan, esim. vihreä liike, ihmisoikeusryhmä eduskuntaan jne. Voisko tässä tilanteessa olla enää parempaa pressaa!
mutta en halua nähdä maamme johdossa vihreiden joukossa marssivaa homoa. Kysyttävää?
että olisi hyvä saada 2 kierrokselle kunnon vastus Niinistöä vastaan. Kaikki muut on selviä ottelupareja, koska Niinistö saisi ei-äänet selvästi puolelleen ja saa murskavoiton. Todennäköisesti Haavistokin ottaa turpiin, mutta ei millään kovin rumilla luvuilla.
Plus kyseessä on tämä suora kansanvaali, paras kannanotto persuilua vastaan on äänestää Haavistoa, joka on tuonut tuonut mamun eli ulkomaalaisen Suomeen, on suoraselkäinen ja kaakpiton homppeli ja yksi syy todella on, että haluan nähdä miten persun naama venähtää, kun linnan juhlissa kaksi miestä kättelee vieraat.
(Vierailija - 13.01.12 10:28)
Minä arvostan enemmän kokemusta kuin jotain paperinpalaa.
Tietoja kun voi hankkia monella tavalla.Kuin myös.
Itselläni peruskoulu + ammattikoulu - eikä sitten mitään "akateemista" paperia!
Takana 32 vuoden työura. En ole ollut päivääkään työttömänä - ja tällä hetkellä työskentelen kehityspäällikkönä...
A.p.: onkohan urallani mennyt jotain väärin...?
Sinulla ei pitkäjänteisyyttä eikä älyä. Tuon kehityspäällikön olet keksinyt omasta päästä.
Ja huomatkaa, vaikka Haavisto on CV:n mukaan poistanut aavikoitumisen, niin ei se Sahara ole minnekään kadonnut. En kehtaisi noilla meriiteillä olla edes kunnallisvaaliehdokkaana.
En kehtaisi noilla meriiteillä olla edes kunnallisvaaliehdokkaana.
te tämän palstan surkeimmat luuserit perustaa kerhon, jossa hankkisitte itsellenne elämän?
Olen arponut kahden ehdokkaan välillä. Nyt valinta on selvä. Haavisto on se oikea! :)