Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun vieras varkain imettää

Vierailija
13.01.2012 |

hei, haluaisin tietää ihmisten mielipiteitä tällaiseen asiaan:kun me saimme lapsen mieheni kanssa, oli hänelle sattunut aikaisemmin vahinko naisen kanssa ,joka oli tullut itseään tarjoamaan seksi seuraksi.tämän seurauksena alkunsa saaneen lapsen he ystävinä päättivät pitää.ideana se oli hyvä, käytäntö ei sujunut ihan niin ruusuisesti, vaan nainen oli katkera ja kiukkuinen, jonka asian kanssa me koetimme elää parhaamme mukaan.mieheni jopa vietti viikonloppuja heidän kanssaan itkuistani huolimatta,sairastuin synnytyksenjälkeiseen masennukseen, kun koin, etten ollut riittävän hyvä, jotta mieheni olisi seissyt rinnallani.kun vihdoin saimme tämän naisen tulemaan meidän luoksemme, tapahtui tämä painajainen: lähdimme mieheni kanssa kauppaan, ja kun tulimme 20 minuuttia myöhemmin takaisin, tämä nainen, ylimielinen ilme naamallaan, imetti 8 kuista poikaamme vailla huolen häivää!!

mielestäni on liikaa vaatia minulta tämän hyväksymistä,mitä mieltä te olette?olisiko tämä jopa rikos?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä ihmettelisi, jos tuollainen nainen 8 kk:n ikäistä imettäisi. Sitä minä en tällä istumalla usko, että joku sallisi katkeran ja kiukkuisen naisen tulla edes käymään kodissaan, saati että jättäisi oman vauvansa sellaisen kanssa kahden.

Vierailija
2/2 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eivät olleet kahden, vaan paikalla oli muitakin tuttaviamme,paikalla oli myös naisen oma lapsi, joka hämillään konttaili ympäriinsä, niinkuin kaikki muutkin olivat hämillään tilanteesta, eivätkä siitä syystä osanneet estää tapahtunutta.me,tai minä, kutsuin hänet kotiini, jottei mieheni tarvitsisi hypätä hänen luonaan poikaansa tapaamassa.yritin myös rakentaa yhteyttä välillemme, jotta voisin tukea häntä valitsemallaan tiellä.kysymys on kuitenkin poika puolestani, mieheni lapsesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi