Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukka ei pysy paikallaan!

Vierailija
12.01.2012 |

Hei, mistähän johtuu ja mitä vaihtoehtoja olisi, kun minulla on ilmeisesti outo kohtu kun Mirena (entinen Levonova) ei vaan pysy paikallaan. Nyt on neljästä kerrasta kerran pysynyt (silloin pidin pari vuotta). Muut ovat alkaneet liikkua parissa päivässä, sitten jo olen tuntenut langat suunnilleen emättimen suulla, ja lääkärit on sitten sanoneet tarkistuksessa, että siellähän se on jo tulossa ihan poissa paikaltaan kohdunsuulla... Eihän siinä mitään, jos ei olisi niin kallis, itse toimenpide ei satu käytännössä ollenkaan. Nyt kävin yksityisellä siinä toivossa, että varmasti laittaisi hyvin, pulitin sen 250 euroa (josta kierukan osuus vajaa satanen), ja katsottiin vielä ultrallakin että paikallaan oli ja eiköhän se taas sieltä valu pois... Pillereistä lähtee kaikki halut, en niitä enää halua, ja tuntuu 15 vuoden liitossa aika kalliilta ja tyhmältä vaihtoehdolta ja unohtelen niitä jatkuvasti muutenkin. Laastarista tai kapselista en tiedä riittävästi muuta kuin että gyne ei suosittele ainakaan kapselia ihan periaatteest kellekään, kaikkia syitään en tiedä. Mies ei suostu sterilisaatioon, itsekään en lähinnä siksi, että se kuulemma hyvin usein lisää vuotoja ja ne on muutenkin runsaat. Kierukka se joka pysyi oli loistava, eti mitään havaittuja sivusoireita alun pikkutuhruttelun jälkeen, ja kaikki harvat vuodot muutaman kerran vuodessa selvisin vain pikkuhousunsuojalla pari kolme päivää , loistavaa... Mutta kun se hitsi tulee pois nyt aina, jo kolmatta kertaa peräkkäin eri vuosina kokeiltuna...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän