Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestäsi noloa käyttää silikonityynyjä (tissifileitä) rintsikoissa?

Vierailija
12.01.2012 |

Aikaisemmin sitä pidettiin nolona, mutta onko se sitä enää?

Itselläni on pienet rinnat ja vaikea löytää rintsikoita, joissa tarpeeksi pienet kupit. Ne tyynyt sitäpaitsi tekisivät ulkonäköäkin vähän sopusuhtaisemman näköiseksi.

Voisitko sinä kuvitella käyttäväsi sellaisia esim arkena tai juhlissa, jos olisit pienirintainen?

tai mitä ajattelet, jos saat tietää, että joku muu käyttää?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään liian isoja tissejä voi millään peittää, vaikka miehet kuolaavatkin.

Vierailija
2/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka suurentaa kai kaksi kuppikokoa. Olen tosi pienirintainen ja noilla megarintsikoilla, joksi niitä itse kutsun, saan rintavarustusta isommaksi esimerkiksi jonkun juhlamekon tms alle. Joskus käytän niitä ihan arkenakin huvikseni. Jos joku huomaa rintavarustukseni koon vaihtelevan niin mitäs siitä. Ihmetelkööt sitä!

Noilla rintsikoilla ei tarvii pelata irtoavien tyynyjen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaat ulkonäölläsi! En mäkään liian isoja tissejä voi millään peittää, vaikka miehet kuolaavatkin.

ja naimisissa olen. En mä mitään ukkojen kuolausta hae, enkä edes liiku paikoissa, missä joku voisi kuolata.

ap

Vierailija
4/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka suurentaa kai kaksi kuppikokoa. Olen tosi pienirintainen ja noilla megarintsikoilla, joksi niitä itse kutsun, saan rintavarustusta isommaksi esimerkiksi jonkun juhlamekon tms alle. Joskus käytän niitä ihan arkenakin huvikseni. Jos joku huomaa rintavarustukseni koon vaihtelevan niin mitäs siitä. Ihmetelkööt sitä! Noilla rintsikoilla ei tarvii pelata irtoavien tyynyjen kanssa.

haluaisin vain, että rintaliivit eivät olisi tyhjät pussit ja figuurini olisi sopusuhtaisempi. Minulla on pelkät ketunnenät tällä hetkellä. Nyt käytän topattuja, mutta niissä kupeissa on paljon tyhjää.

Vierailija
5/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kylläkään tarpeellistakaan. Rintoja on monen kokoisia ja miehet tykkää ihan kaiken kokoisista :) on myös olemassa niin kutusuttuja peppumiehiä, joille tärkein ulkonökökriteeri on tiukka hyppyripylly, eikä tissejen koko kiinnosta tuon taivaallista. Kannattaa ehkä mielummin siis treenata hyvä pylly itselleen :D Ne pyllymiehet on usein paljon tasokkaampia kuin tissimiehet.

Mutta jos nyt itseään ihan tuhannesti häiritsee pienet rintansa niin mielummin niitä nyt tommosilla täyte rintsikoillakin isontaa kun millään silikooneilla. On sentään pois otettavissa ja turvalliset.

Itse löysin Lindeksiltä tosi hyvät liivit joissa ei ole sitä silikoonia, mutta toppaus on niin tehokas, että tuli minullekin uhkea povi :)

Vierailija
6/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin laittaa ne silikonit ihon alle.

M40

Vierailija
7/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on ihan normaalikokoiset rinnat muutenkin, mutta käytän kevyesti topattuja liivejä, koska ne ovat mukavat ja saavat rinnat näyttämään kauniimman muotoisilta. Isommat rinnat saavat myös vatsan näyttämään pienemmältä ja vaatteet (jotka täytyy ostaa vatsan koon mukaan) näyttää paremmilta. En usko että ketään tämä "huijaus" haittaa, mies on minut valinnut ennen kuin noita liivejä oli keksittykään.

Vierailija
8/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko naisten ulkoinen olemus kun on puhdasta kusetusta. Topatut rintaliivit, tiukat housut, joiden sisällä yleensä sellua ja lättäperse, ripisen pidennykset, tekokynnet, feikkirusketus pakkelia kilotolkulla. Naisissa ei ole mitään aitoa.

Vierailija
9/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko naisten ulkoinen olemus kun on puhdasta kusetusta. Topatut rintaliivit, tiukat housut, joiden sisällä yleensä sellua ja lättäperse, ripisen pidennykset, tekokynnet, feikkirusketus pakkelia kilotolkulla. Naisissa ei ole mitään aitoa.

jotka ei käytä noita, kyllä ne aidot kaunottaret erottaa katukuvassa

Vierailija
10/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka suurentaa kai kaksi kuppikokoa. Olen tosi pienirintainen ja noilla megarintsikoilla, joksi niitä itse kutsun, saan rintavarustusta isommaksi esimerkiksi jonkun juhlamekon tms alle. Joskus käytän niitä ihan arkenakin huvikseni. Jos joku huomaa rintavarustukseni koon vaihtelevan niin mitäs siitä. Ihmetelkööt sitä! Noilla rintsikoilla ei tarvii pelata irtoavien tyynyjen kanssa.

haluaisin vain, että rintaliivit eivät olisi tyhjät pussit ja figuurini olisi sopusuhtaisempi. Minulla on pelkät ketunnenät tällä hetkellä. Nyt käytän topattuja, mutta niissä kupeissa on paljon tyhjää.

niin silloin liivit on väärän kokoiset! Osta pienemmät liivit isoilla toppauksilla.

Vierailija
11/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kylläkään tarpeellistakaan. Rintoja on monen kokoisia ja miehet tykkää ihan kaiken kokoisista :) on myös olemassa niin kutusuttuja peppumiehiä, joille tärkein ulkonökökriteeri on tiukka hyppyripylly, eikä tissejen koko kiinnosta tuon taivaallista. Kannattaa ehkä mielummin siis treenata hyvä pylly itselleen :D Ne pyllymiehet on usein paljon tasokkaampia kuin tissimiehet. Mutta jos nyt itseään ihan tuhannesti häiritsee pienet rintansa niin mielummin niitä nyt tommosilla täyte rintsikoillakin isontaa kun millään silikooneilla. On sentään pois otettavissa ja turvalliset. Itse löysin Lindeksiltä tosi hyvät liivit joissa ei ole sitä silikoonia, mutta toppaus on niin tehokas, että tuli minullekin uhkea povi :)

Omalle miehelle on yhdentekevää vaikka kulkisin lohenpunaisissa pitkälahkeisissa alushousuissa ;) Tuskin se edes huomaisi moisia.

Ihan itseäni varten vain haluaisin, että puserot näyttäisivät yllä siltä kuin normaali nainen näyttää. Ei seksikkäältä, vaan normaalilta.

Vierailija
12/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin liivit on väärän kokoiset! Osta pienemmät liivit isoilla toppauksilla.

ja niiden kanssa voisi käyttää myös toppaamattomia liivejä. Sellaisia en voi pitää nykyään ollenkaan.

ap

Vierailija
13/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne tyynyt putoaa, joten siksi itse pidän topattuja rintsikoita parempana.

T. se jolla on megarintsikat ja joka ehdotti pienempien liivien ostamista

Vierailija
15/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne tyynyt putoaa, joten siksi itse pidän topattuja rintsikoita parempana. T. se jolla on megarintsikat ja joka ehdotti pienempien liivien ostamista

mutta mulla on yleensä tilannekomiikka hallussa. Selviäisin kyllä siitäkin tilanteesta ;))

Ei kai siinä tarvi sanoa kuin että: Oho, tissi putosi. laitan takaisn.

Ja siinä se.

Vierailija
16/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon sellaisia BOMB SHELL- vai miten se kirjoitetaankaan, liivejä, jotka kasvattavat kuppikokoa aika reilusti ilman mitään erillisiä tyynyjä. Itse olen ostanut niitä muutamat, ja ovat ihan kivoja.

Vierailija
17/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon sellaisia BOMB SHELL- vai miten se kirjoitetaankaan, liivejä, jotka kasvattavat kuppikokoa aika reilusti ilman mitään erillisiä tyynyjä. Itse olen ostanut niitä muutamat, ja ovat ihan kivoja.

Vierailija
18/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko noloa ihmisten mielestä, kun tosiaankaan kukaan ei sitä tiedä että sellaisia käytät, paitsi nyt ehkä siinä vaiheessa jos olet petipuuhiin jonkun kanssa ryhtymässä ja riisutaan. Minä en ole edes kovin pienirintainen mutta omistan kyllä tuollaiset, käytän bikineissä koska rintani ovat lättänät ja roikkuvat ja nuo bikininkupissa nostavat ilmettä huomattavasti.

Vierailija
19/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko noloa ihmisten mielestä, kun tosiaankaan kukaan ei sitä tiedä että sellaisia käytät, paitsi nyt ehkä siinä vaiheessa jos olet petipuuhiin jonkun kanssa ryhtymässä ja riisutaan. Minä en ole edes kovin pienirintainen mutta omistan kyllä tuollaiset, käytän bikineissä koska rintani ovat lättänät ja roikkuvat ja nuo bikininkupissa nostavat ilmettä huomattavasti.

ovatko koskaan tippuneet?