Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt saanut kaksi kertaa matkustaa ilmaiseksi bussilla :o

Vierailija
12.01.2012 |

Eilen ekan kerran. Menin maksamaan ja löin kuskille kolikot käteen ja odottelin vaihtorahoja mutta sainkin saman summan takaisin ja kuski vain totesi että siinä, ole hyvä. Seuraavalta pysäkiltä tulleelta hän kyllä rahasti.

Tänään oli taas sama kuski ajamassa. Oli ihan kiitettävä ruuhka ja menin viimeisenä maksamaan (oli rattaat mukana joten mentiin keskiovesta ja jäin odottamaan, että muut olivat maksaneet). Kuski lähti ajelemaan ennen kuin ehdin maksaa. Tyyppi vain toteaa, ettei olisi tarvinnut tulla, anna olla vain. Kuski kyllä hyvin huomasi, että olin tullut autoon eli kyse ei voi olla siitä, ettei olisi huomannut eikä jaksanut pysähtyä enää (olimme kuitenkin vielä linkka-asemalla).

Siis, en ymmärrä laisinkaan. Piti oikein varmistaa linkkayhtiön sivuilta, oliko mahdollisesti tapahtunut niin, että rattaiden kanssa tulijat pääsevät ilmaiseksi (toisin kuin Helsingissä, täällä ei ole tuota etuutta). Tosin sekin oli aika kaukaa haettu ajatus kun kuitenkin pari muuta kuskia olivat ottaneet rahan.

En minä tuota pahakseni laita mutta aikamoisen riskin tuo kuski otti kun päästää ilmaiseksi kyytiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä Tikkurilaan Pendolinolla, tuli vähän kiire niin hyppäsin kyytiin. Joskus ennenkin mennyt eikä siellä kukaan mitään lippuja ennen Tikkurilaa kysele.

Vierailija
2/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireen melkein ymmärtäisin, mutta eilenkin linkka oli itse ajassa etuajassa ja matkustajia oli kourallinen. Tänään tosin oli linkka täynnä mutta sen takia ei ole kukaan kuski jättänyt rahastamatta, onhan se aikamoinen riski jos tulee tarkastaja tms.

Ei tämä nyt niin suuri juttu ole mutta aika hämmentävää silti =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulee, että sielläkin pääsee rattaiden kanssa ilmaiseksi?

Vierailija
4/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulee, että sielläkin pääsee rattaiden kanssa ilmaiseksi?

vuotta tuota linjaa, joten tuskin siitäkään on kyse.

Minä en keksi mitään muuta syytä kuin sen, että tuo tyyppi on jostain syystä tykästynyt minuun =D

-ap-

Vierailija
5/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireen melkein ymmärtäisin, mutta eilenkin linkka oli itse ajassa etuajassa ja matkustajia oli kourallinen. Tänään tosin oli linkka täynnä mutta sen takia ei ole kukaan kuski jättänyt rahastamatta, onhan se aikamoinen riski jos tulee tarkastaja tms.

Niin, se on riski sinulle, ei kuskille. Sinähän sen tarkastusmaksun maksat eikä kuski. Tuskin niin jalo on että tarkastajien tullen myöntäisi ettei ole rahastanut vaikka olet tarjoutunut siihenn.