Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhaslääkitys

Vierailija
12.01.2012 |

Olen oireillut epämääräisesti viisi vuotta, viimeiset kolme vuotta rankasti.

Kuukausi sitten vaadin itselleni kilpirauhaslääkityksen ja nyt tuntuu, että herään vähitellen jostakin sumusta.

Olin niin tottunut kummalliseen uupumukseen, sumuisuuteen, ajatusten takkuamiseen ja mielialavaihteluihin, etten edes ole tajunnut, että ne kaikki olikin oireita sairaudesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mennä perhe ko. sairauden takia, sen verran pahaksi ehti mun oireet mennä. Nykyään onneksi lääkitys kohdallaan.

Vierailija
2/4 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lääkärit eivät ottaneet minua vakavasti, vaan sain uupua ja lihoa 30 kiloa ja kärvistellä nää kolme vuotta! Ja nytkin pitää soittaa ylilääkärille, että selkeät labra-arvot otettiin todesta - ja kaiken huipuksi selvisi, että arvot oli jo elokuussa ihan selkeät, eikä silloinen lääkäri sanonut mitään!

Kesällä en saanut sairauslomaa, vaikka kilpirauhastulehdus nosti neljäksi kuukaudeksi kuumeen.

Nöyryyttävää ja törkeää on lääkäreiltä saamani kohtelu ollut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea lääkityksestä! Tosiaankin tiedän ton tunteen... Mulla sama juttu. Lihon, mitään ei lähde vaikka keventää syömistä, väsymystä, iho kuiva, ääni matala, silmäoireita... Mutta lääkärillä kun käynyt, ei kuulemma tarvitse lääkettä. No jos ei kilpparissa oo häikkää niin sitten jossain muualla, mutta ketäpä kiinnostaisi potilaan asiat, ei ainakaan lääkäreitä :(

Vierailija
4/4 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ne mitenkään huiput olleet, vaan aika lähellä rajoja.

Ja silti tää olotilan muutos on valtava! Olen laihtunutkin varmaan 10 kiloa - joulusta huolimatta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi