Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kättäri ja epäonnistuneet epiduraalit. Kokemuksia?

Vierailija
12.01.2012 |

Itselläni kävi edellisessä synnytyksessä ( Kättärillä) niin, ettei epiduraali tehonnut. Kaverilleni kävi samalla tavalla. Huhu kertoo, että Kättärillä olisi näitä tapauksia enemmänkin. Onkohan kyse vain huhusta vai onko jutulla todellisuuspohjaa, ts. Kättärillä tavallista enemmän epäonnistuneita puudutuksia? On uusi synnytys tuloillaan ja kauhulla pelkään, jäänkö taas ilman puudutusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä kohta 3v viime synnytyksestä ja sain epiduraalin.nopea ja helppo homma,tehosi hyvin.nyt taas hetkellä minä hyvänsä synnytykseen ja hyvillä mielin menen.tiedä nyt tarvitsenko edes sitä epiduraalia mutta en ole tuollaista juttua kuullut kättäristä ikinä.henkilökunta osaavaa mun mielstä

Vierailija
2/4 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkään. kahteen kertaan laittoivat ja ihan turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ainakaan. Siis Salossa ekan kanssa vuonna 03

Vierailija
4/4 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin lopulta leikkaukseen ja sen puudutusaine laitettiin vissiin samasta reiästä, ja onneksi se siinä vaiheessa edes toimi. Mut joku siinä synnytystilanteen puudutuksessa meni pieleen. Lääkkeen pistäjäkin oli outo/tyly: tiputti lääkkeet lattialle, kiroili ja alkoi jutella mieheni kanssa matkustelemisesta, kun mä siinä ruudun ja odotan piikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä