Miksette te ole kertoneet, että Soda Streamin omasta energiajuomatiivisteestä
tulee tosi hyvää energiajuomaa?? Parempaa kuin Battery ja tulee paljon halvemmaksi.
Kommentit (12)
jos sekoitussuhde on varmasti oikea. Mutta sekin vähän riippuu siitä mihin colaan on tottunut.
ap
kalliiksi tulee litrahinta noilla light-limuilla Soda Streamilla? Mitä makeutusaineita ne sisältää?
energiajuomasta tykytyskohtauksen kahdesti ja loput aineesta menikin sitten viemäriin.
80-luvulla vastaavat tiivisteet olivat isommassa purkissa, eli niissä oli oikeaa sokeria. Nyt pieneen purkkiin ei saada sopimaan tarpeeksi sokeria, joten se joudutaan makeuttamaan. Kait.
Kuten kirjoittaja #7 minäkin tykkään juoda kylmää vettä hiilihapotettuna.
Siitä menee nälkäkin ja kaloreita 0.
kaikki soda stream -tiivisteet sisältävät makeutusaineita
On niitä "naturals" -tiivisteitä isommissa purkeissa, sekä pelkkiä esansseja, joilla saa "makuvissyjä".
Mun mielestä se energiajuoma ja colat on pahoja.
Meidän perheen energiajuomaexpertit, 2 teinipoikaa ovat sitä mieltä että energiatiiviste on niin pahaa, ettei sitä voi juoda. Ei siis maistu oikealle energiajuomalle. Jostain luin, että siinä olisi vähän vähemmän niitä "muita myrkkyjä" kuin kaupan energiajuomissa..?
Cola light tiiviste on pahaa. Ostin sitä siksi, kun jollain keskustelupalstalla kehuttiin maistuvan lähes oikealta kokikselta. Itse en ainakaan tykkää, että maistuisi lähellekään niin "oikealla" kuin kaupan vastaavat. Olen kyllä jo vuosia ostanut lähinnä rainbow, pirkka ja euroshopper-kokista, toki myös välillä sitä aitoa oikeaa.
Lisäksi meille ostettiin testiin maut lemon lime (pitäis vastata spritea) ja orange mango (jota myös palstalla kehuttiin), mutta juomatta ovat jääneet :(
Hintaahan noille juomille tulee enemmän kuin halvimmillaan kaupasta saa oikeaa. Olikohan joku 0,60-0,70€/litra..?
Meillä juoma tulee varmaan vielä kalliimmaksi, kun mielestämme se kolme painallusta hiilihappoa ei riitä mihinkään (tulee kuin väljähtynyttä tiskivettä) ja painamme konetta aina noin kymmenen suhahduksen verran, että juomassa olisi edes kohtalaisesti happoa.. Tällöinkin juoma korkeintaan aavistuksen sihahtaa kun pullon aukaisee.
Itse en noita pysty siis juomaan, vaikka limsasta kovasti tykkäisinkin. Lapset (ja mieskin) juovat "paremman puutteessa" tuota kokista ja "kirkasta" :)
Ei me sitä ostettukaan rahaa säästääksemme, vaan siksi että lähimpään kauppaan on pitkä matka eikä meillä ole autoa ja juomme mielellämme limuja ja vissyä. Lähinnä hiilihappovettä sillä tehdäänkin, mutta myös limuja, energiajuomaa ja makuvettä, myös stockmannilta saa sellaista tosi hyvää siideritiivistettä (eri firman pullossa).
Tosi kätevä on, ei tartte kaupasta raahata pulloja! Ja sopivan hiilihappomäärän oppii kokeilemalla, ei meilläkään yhdestä pullosta tuu läheskään 60 litraa, mutta varmaan vähintään litra menee päivässä ja puolen vuoden aikana on nyt kolmas pullo menossa.
nukkukaa tarpeeksi ja liikkukaa tarpeeksi. Syökää monipuolista ruokaa.
Ei silloin mitään energiajuomia tarvitse.
siinä ei ole pakko käyttää niitä kalliita soda streamin limutiivisteitä.
Mehutiivistehyllystä jokainen löytää varmasti omaan makuunsa sopivan tiivisteen. Tai ainakin meidän perheenjäsenet on löytäneet.
Jatkoa aiheeseen. Nyt on tullut Pepsi max -tiiviste Soda Streamille. Oisko kokemuksia kenelläkään, että miltä maistuu? Edes lähellä valmiiksi pullotettua?
Olen Pepsi Max-addikti ja tarvis saada yhtä hyvää sokeritonta. Kellään tietoa?