Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlapukeutuminen ja takkiongelma

Vierailija
12.05.2023 |

Kesäkuussa olisi häät, jonne olen menossa vieraana. Olen kertakaikkisen pihalla juhlapukeutumisesta, mutta mekko-ongelma on sentään selätetty. Aikomuksena on laittaa polvipituinen oranssi yksiolkaiminen mekko, mutta minkälainen takki laitetaan juhliin mekon kanssa, jos on tarve takille? Katsoin epätoivossa jo mallia kuninkaallisten häiden ja kruunajaisten vierailta, mutta iski uusi epätoivo, koska missään ei myydä sellaisia tai edes saman tyylisiä takkeja kuin vaikkapa https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009566721.html tuon linkin takaa jill bidenilla on ollut.

Auttakaa! Miten pukeudutaan edustavasti?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, käviskö jakku, siis bleiseri? Sittenhän on tosiaan pitkiä bleisereitä, joita voi käyttää just vaikka mekon kanssa. Laittaisin itse varmaan jonkun sopivan lyhyen jakun. Se voi olla silkkiäkin!

Vierailija
2/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, et voi mennä ihan paljaana, vaan joku kesätakki on hyvä lisä, jonka voit ottaa käsivarrelle tai tuolinselkänojalle. 

Ohut, vaalea, yksivärinen poplarityyppinen tai sitten joku iso huivi, muttei kirjava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, et voi mennä ihan paljaana, vaan joku kesätakki on hyvä lisä, jonka voit ottaa käsivarrelle tai tuolinselkänojalle. 

Ohut, vaalea, yksivärinen poplarityyppinen tai sitten joku iso huivi, muttei kirjava.

Minä taas voisin laittaa hyvin jonkun kirjaillun iso huivin.

Vierailija
4/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisaappaat ja verkkarit

Vierailija
5/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole jakkupuvun yläosa tuo Bidenin? Hassulta se minusta näyttäisi takkina jonkun mekon kanssa.

Vierailija
6/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina mekon kanssa ohuen, siistin neuleen. Nythän on ihan kesäkelit, joten tuskin palellut, jos ei nyt ihan sää muutu.

Vierailija
7/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pashminahuivi tms on ihan käypä takin sijasta, ja lämminkin on.

Vierailija
8/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso pashminahuivi tms on ihan käypä takin sijasta, ja lämminkin on.

Ja sen kuuluu olla hyvälaatuinen, kashmir on hyvä, ei rypisty eikä hiosta.

Vierailija
9/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaapista löytyvät nahkatakit näyttää jotenkin juntilta juhlamekon kanssa ja beige trenssi puolestaan siltä, että olen lähdössä vilauttelemaan, koska mekkoa ei näy sen alta lainkaan😅

Hyviä vinkkejä! Pitää varmaan lähteä ihan kivijalkakaupoille mekon kanssa sovittamaan vaihtoehtoja. Saa laittaa myös verkkokauppaan linkkejä ja ehdottaa. Kiitos vauvan tyyliapurit!

Vierailija
10/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenssi sopii moneen tilanteeseen.

Vierailija
11/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaapista löytyvät nahkatakit näyttää jotenkin juntilta juhlamekon kanssa ja beige trenssi puolestaan siltä, että olen lähdössä vilauttelemaan, koska mekkoa ei näy sen alta lainkaan😅

Hyviä vinkkejä! Pitää varmaan lähteä ihan kivijalkakaupoille mekon kanssa sovittamaan vaihtoehtoja. Saa laittaa myös verkkokauppaan linkkejä ja ehdottaa. Kiitos vauvan tyyliapurit!

Iso shaali/pashmina on siitä kyllä hyvä että käy melkein minkä tyylisen mekon kanssa vain.

Vierailija
12/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trenssi sopii moneen tilanteeseen.

Minusta on vähän oudon näköistä jos vetäisee jonkun trenssin päälleen juhlien aikana, ainakin jos on yhtään fiinimmät juhlat. Tietty mennessä ja lähtiessä ihan takki on ok, mutta juhlien aikana voi illan viiletessä tulla käsivarsille kylmä ja siinä kohtaa paras on just joku neule tai iso huivi.

Vierailija
13/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti itse hankkisin monivärisen boleron jossa on samaa oranssia väriä kuin mekossa. Kenkien ja käsilaukun värin poimisin myös bolerosta.

Vierailija
14/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuletakki, bolero tai huivi.

Poncho viitta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan