Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia girl it kerhosta?

Vierailija
12.01.2012 |

Tuollaisen kerhon mainospostia tuli hyvine kylkiäishoukutuksineen ja meidän 9v neiti haluaisi liittyä.

Minkähän ikäisille nuo kirjat ym on suunnattu? Kai tuosta pääsee suosiolla eroonkin jos ei tykkääkkään? Mulla huonoja kokemuksia ollut lehtitilausten lopettamisen kanssa..

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10v tyttö sitä haluaisi. Eniten mietityttää just se et minkä ikäisille paketti on tarkoitettu.

Vierailija
2/31 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta erotaan siltikin ensi paketin jälkeen rahapulan vuoksi. Muuten jatkettais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi. Kirjat luetaan ja lehtikin kannesta kanteen. Viimeksi paketin hinta oli jotain 20-25 e

Vierailija
4/31 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen kerhon mainospostia tuli hyvine kylkiäishoukutuksineen ja meidän 9v neiti haluaisi liittyä. Minkähän ikäisille nuo kirjat ym on suunnattu? Kai tuosta pääsee suosiolla eroonkin jos ei tykkääkkään? Mulla huonoja kokemuksia ollut lehtitilausten lopettamisen kanssa..

itselläni on 8-vuotias, enkä oikein osaa vielä ajatella noita kirjoja oman tyttäreni luettavaksi: http://www.girlit.fi --> seuraava paketti

Vierailija
5/31 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto! Aihetta meilläkin käsittelemässä!

Vierailija
6/31 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerhossa on yli 11-vuotiaita yli 90% en ole vielä kerinnyt lukea kerhon kirjoja itse.

Vierailija
7/31 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 8-vuotias on mukana kerhossa, lähinnä kyllä niiden meikkien ja muiden härpäkkeiden vuoksi. Kirjoja säilön jonkun vuoden päähän, ne on selkeästi vähän isommille. Voitais kyllä erota kun paketti tulee vähän liian kalliiksi. En muista koskaan perua niitä ja onhan ne 25-28 euroa kuussa postikuluineen. Luin kerran jonkun ketjun missä kritisoitiin sitä meikit-pojat-vaatteet -linjaa kun kohderyhmä on tosiaan niinkin nuorta kuin 8 v. Muttei siinä paketissa mitään vaarallista ole. :)

Vierailija
8/31 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa vielä. Siis kohderyhmä toki isompi kuin pelkät 8-vuotiaat mutta meille ainakin sitä alettiin markkinoida silloin.

Vierailija
9/31 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juuri 10v parin vuoden heitolla on ne kirjat. On helppo erota, meillä ei ainakaan ollut mitään erikoista. Paketit ei myöskään "kallistu", tosin hinta saattaa jonkin verran heitellä jos mukana on jotain spesiaalimpaa, mutta paketin voi jättää ottamatta jos ei halua. Ihan hauskoja juttuja sieltä ennen ainakin tuli, voin suositella!

Vierailija
10/31 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Siellä on OK kirjoja, tarkoitettu 8-oliko-se-nyt-15 vuotiaille.  Vähän hurjaa kun tulee myös niitä murrosik-kirjoja ja niin, ja 9.v tyttäreni lukee ihan kamalasti, niin hyvä että hänelle on sitten lukemista.    ♥

Vierailija
11/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi huono .Mun tyttö yritti koittaa testejä et tietäisi vähä onko se hyvä mut siihe tartti jonku käyttäjä tunnukse

Vierailija
12/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele

Vierailija
13/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:59"]

En suosittele

[/quote]   MIKSI? Meillä toiminut tosi hienosti!!!

Vierailija
14/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär liittyi kerhoon 10-vuotiaana. Hän on nyt 13v ja edelleen odottaa pakettia malttamattomana.

Vaatteet lähes päivittäisessä käytössä.

Yks kirjasarja sellainen, jonka jatko-osia minäkin odotan :)

Jatketaan kyllä niin pitkään, kun tyttöä kiinnostaa.

Vierailija
15/31 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kokemuksia.

Tyttö kyllä tykkää ainakin meillä.

Ja kyllä sieltä voi erota

Vierailija
16/31 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso meikkilaatikkokin. Ehtona oli se, että ostan seuraavan paketin. Saa nähdä kuinka kalliiksi tulee...

Vierailija
17/31 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että ovat jotain miniatyyrejä. Kuva ei kerro kaikkea.

Vierailija
18/31 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyvä kerho :)

Tyttäreni ilmoitin kerhoon kun hän oli n. 10v :)

Nyt tyttö on 12 eikä halua eroa kerhosta.

Mutta siitä en kyllä hirveästi tykkää,

kun meikkejä tulee minun mielestäni ihan liikaa.

Mutta hyvää luettavaa,

ja olen kyllä muuten ihan kiitollinen kerhosta:)

Vierailija
19/31 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainensevastauskortionjosonsiitäkuvaniin voisitekolähettää.

Vierailija
20/31 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttöni liittyi kerhoon 10 vuotiaana ja nyt yli vuoden ollut, tykkää paketeista kovasti. Varsinkin kirjat ovat mieleisiä. Paketteja on meille tullut n. 15 eikä meikkejä ole tullut kuin muutamissa ehkä 4 paketissa. Kuitenkaan en kerhoa ehkä alle 10 vuotiaille suosittelisi. Tavaroista tyttö tykkää myös. On tullut sisustustavaraa, koruja, pari paitaakin, kirjoitussettejä jne jne. Nykyään jokaisen paketin hinta on 19€ johon mukaan 3€ postikulut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi