Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia girl it kerhosta?

Vierailija
12.01.2012 |

Tuollaisen kerhon mainospostia tuli hyvine kylkiäishoukutuksineen ja meidän 9v neiti haluaisi liittyä.

Minkähän ikäisille nuo kirjat ym on suunnattu? Kai tuosta pääsee suosiolla eroonkin jos ei tykkääkkään? Mulla huonoja kokemuksia ollut lehtitilausten lopettamisen kanssa..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ?? Mihin 10-vuotias tarvitsee meikkejä ???

Itse tuota mainosta katsoin ja juurikin noiden meikkien takia EN tilaa.

Meikit kuuluu myöhempään ikään, kyllä sitä ehtii...

Tyttäreni on 9v ja lukee kaiken aikaa, kirjan päivässä. Kirjaston kirjatkin ikätasoon sopivat alkaa jo olemaan moneen kertaan luettuja. 

Ehkä sitten joku muu kirjakerho ? Hevoshullu ei ole, kuten esikoiseni, mutta onko muita hyviä kerhoja teidossa ???

Vierailija
22/31 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuolta kerhosta tilata muutakin kun vain kuukausipaketin jos on jäsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh otsikon perusteella luulin, että tää on joku IT (eli tietokone) alan kerho, ja ajattelin jo että hienoa, tytöille sellaisia :( :D

Vierailija
24/31 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuolta kerhosta tilata muutakin kun vain kuukausipaketin jos on jäsen?

Just tytär tilasi kertyneillä bonuksilla repun, aikaisemmin kuulokkeet ja jotain muutakin. Kaverin hankinnasta sai hattarakoneen, Julkaistusta kuvasta sai kuppikakkujen tekoon sopivan setin, jossa oli metallisalkussa vuokia (silikoni ja paperi), pursotin, koristeita, teline... Aika kattava setti yhdestä kuvasta.

Vierailija
25/31 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään tosi paljon tästä kerhosta, ei ole pakotettu ostamaan mitään pakettia, vaan saa itse valita mitkä paketit kiinnostaa ja mitkä ei niin perutaan ne sitten. Kirjat on jaettu kahteen ryhmään, toiset 8-11v ja toiset 12-14v, ja itse voi mielen mukaan valita kumman ryhmän kirjan haluaa. Paketeissa on minunkin ikäiselle hyviä tavaroita, kuten viimeksi tuli kuulokkeet. Kirjat on mun ikäluokassani ainakin tosi hyviä (ei ole kokemusta toisen ikäluokan kirjoista, mutta oon kuullu muilta nuoremmilta Girl:Itin jäseniltä et hyviä on nekin), nyt olen ollu noin puoli vuotta jäsen :) Suosittelen liittymään jos tykkää paketeista, ja muistaa kattoa et perutaanko paketti vai otetaanko ^-^

Vierailija
26/31 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vain yksi paketti

Muttei sen jälkeen ei ole tullut

Mitään!

Vierailija
27/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vain yksi gir it paketti

Ja sen jälkeen ei ole tullut mitään

Minulle

Vierailija
28/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh otsikon perusteella luulin, että tää on joku IT (eli tietokone) alan kerho, ja ajattelin jo että hienoa, tytöille sellaisia :( :D

Sama kuvitelma oli mullakin! Joskus viitisentoista vuotta sitten meillä oli koulussa tarjolla joku tuollaisella nimellä varustettu valinnaiskurssi, jolla opiskeltiin nettisivunteon alkeita ja sellaista.

Vierailija
29/31 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty tilaamaan pelkästään tutustumispakettia millään, vaan pakkokylkiäisenä tulee lain vastaisesti 20 euron paketteja solkenaan.

Vierailija
30/31 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surkea kerho, minulle tuli laskuja paketeista joita ei edes saapunut minulle, asiakas palvelu erittäin huono, sieltä ei vastattu puhelimeen ikinä ja ei soitettu takaisin vaikka luvattiin. Sähköpostilla sain asiakaspalveluun yhteyttä ja siellä ala arvoista asiakaspalvelua ja en meinannut saada vastauksia mihinkään kysymyksiin. Ja kaiken kukkuraksi kun tähän kerhoon lähtee niin meinaa lähteä henki ennenkuin pääsee eroon tästä, sekin vaikutti aivan mahdottomalta. En suosittele kerhoa kenellekään, huonot paketit, huono asiakaspalvelu ja millään ei meinaa päästä irti kerhosta kun haluaa.

Vierailija
31/31 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo.... Minulle aina soitettiin takaisin jos asiakaspalvelussa oli jono. Mulla kaksi tyttöä. Toinen on girl:it kerhossa ja toinen heppa-kerhossa. Helppo on eroa jäsenyydestä tai vaihtaa tason. Suosittelen kyseinen kerhon muillekin jotka tykkää lukemisesta. Voi itse valita miten usein haluat saada paketit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi