Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

riitelettekö ystävien kanssa?

Vierailija
12.01.2012 |

Siis en ole koskaan riidellyt ystävän kanssa. Tai en muista jos ihan pienenä. Mutta suoraan en päin naamaa ole vuosiin sanonut. Oli vaan puhe töissä. En töissäkään sano kellekään suoraan päin naamaa. Pitäisikö sanoa? Onko maailma sellainen että pitää opetella olemaan inhottava ja räiskähtelevä?

Kotona kyllä räiskähtelenkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kotona enkä töissä enkä ystävien kanssa.

neljäänkymmeneen vuotteen maailma ei ole opettanut olemaan inhottava eikä räiskähdelläkään ole tarvinnut. Puolensa täytyy toki pitää, mutta tähänmennessä ei ole ollut mitään haittaa siitä, että sen tekee asiallisesti ja ystävällisesti.

Kotona ja ystäväpiirissä ei ole mitään tarvetta oikein puolensapitämiseenkään, sillä mä ystävystyn ja perheeni koostuu vain selllaisista ihmisistä, jotka haluavat ottaa toisetkin huomioon.

Vierailija
2/2 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kotona enkä töissä enkä ystävien kanssa. neljäänkymmeneen vuotteen maailma ei ole opettanut olemaan inhottava eikä räiskähdelläkään ole tarvinnut. Puolensa täytyy toki pitää, mutta tähänmennessä ei ole ollut mitään haittaa siitä, että sen tekee asiallisesti ja ystävällisesti. Kotona ja ystäväpiirissä ei ole mitään tarvetta oikein puolensapitämiseenkään, sillä mä ystävystyn ja perheeni koostuu vain selllaisista ihmisistä, jotka haluavat ottaa toisetkin huomioon.

Noinkin voi olla. =) No mä olen aina ollut räiskähtelevä ja mies myös mutta töissä olen se rauhallinen ja myös kavereiden kesken. Onko tässä ongelmaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan