Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies lyö ensimmäisen kerran

Vierailija
12.01.2012 |

Ihanko totta teidän mielestä pitäisi pakata kamat, lähteä ja rikkoa perhe siihen paikkaan? Eikö ole edes mitään lieventäviä asianhaaroja?

Minunkin mieheni löi ja lupasi ettei Se koskaan enää toistu. Hän on pitänyt lupauksensa jo pitkään ja todella luotan häneen. Olen tyytyväinen, kun lapsilleni on edelleen ehjä koti.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen, ja tiedän että sisälläni on potentiaalista väkivaltaa joka voi purkautua turhautumisen ja epätoivon hetkellä. Tämä johtuu lapsuuden kokemuksistani - joskus sitä taantuu sen ajan tunnelmiin eikä ole aikuinen.

Minä EN ole kontrolloiva, mustasukkainen, toisia ihmisiä tai puolisoanikaan alistava, vähättelevä tai rajoittava. En myöskään koskaan selitä raivoamistani (se ei ole mennyt puolison lyömiseksi koskaan, mutta lasta olen lyönyt) sen toisen viaksi, vaan aina, täysin ja rehellisesti myönnän että mitä tein oli väärin eikä mikään toisen tekemä sitä oikeuta. Ja että minussa on vika.

Uskon että minäkin olen rakastamisen arvoinen, ja toivon että jos joskus käy niin kauheasti että lyön puolisoani, hän ei olisi heti jättämässä minua, vaan haluaisi auttaa ja tukea minua (niinkuin tähänkin asti) löytämään keinoja elää tämän minuuteni kanssa ja oppia olemaan paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme