Haluaako miehenne anaaliseksiä?
Onko hän koskaan pyytänyt sitä? Suostuitteko? Jos ette suostuneet, mikä oli miehen reaktio? Mieheni halusi sitä, mutta pyysin vähän miettimis aikaa. En tiedä pitäisikö suostua vai ei, ja mietikin että onko se kovin normaalia että miehet haluaa sitä.
Kommentit (10)
aikasemmin, ja suostuinkin. Valitettavasti miehellä on sen verran iso että mua sattui aivan saakelisti ja mies ei halua sen takia mua enään anaaliin panna, ei vaan halua tuottaa kipua.
ei keksi yhtäkään syytä, miksi sitä kiinnostais tehdä tuttavuutta mun suolen ja ulosteen kanssa. Enkä kyllä minäkään.
ja suostuin.
Taivaallista on, nautinto jotain huumaavaa :)
Ja ihanalle tuntuu, kun normaalisti rakastellessa laittaa sormen peppuun tai sormilla leikkiessä, siis että on kummassakin sormet.
Suosittelen liukastetta jos oma kosteus ei riitä ;)
..ja kostuttaa hyvin sormella ennen vehkeen laittamista, nam nam :)
Kannattaa kokeilla..jää äkkiä koukkuun.
Haluaisi, mutta pari kertaa olen kokeillut eikä kiinnosta enää hankkia kipeää ja verta tihkuvaa anaalia joten en suostu. Reaktio oli... noh, sellainen viaton pikku painostus joka sekin lopulta loppui kun alkoi mennä hermo.
Onko hän koskaan pyytänyt sitä? Suostuitteko? Jos ette suostuneet, mikä oli miehen reaktio? Mieheni halusi sitä, mutta pyysin vähän miettimis aikaa. En tiedä pitäisikö suostua vai ei, ja mietikin että onko se kovin normaalia että miehet haluaa sitä.
Oma mieheni myös on sitä pyytänyt useasti mutta en ole suostunut ainakaan vielä.
synnytyksen jälkeen sain peräpukamia. Ne eivät enää onneksi vaivaa mutta muistan kun lääkärissä niiden takia kävin ja lääkäri jollain jutulla tuonne perperiin katsoi niin se tuntui kaikkea muuta kun kivalta. Sattui siis aika paljon! Jotenkin en ole sen jälkeen ollut innokas että sinne ruvettaisiin jotain työntämään. Mieheni ei tätä ymmärrä ja on jopa pari kertaa suuttunutkin asiasta..
Anaaliseksi on hyvin eläimellistä, suorastaan homostelua. Kunnioittakaa itseänne kanssasisaret.
ja haluaisi useamminkin, mutta mua vähän epäilyttää kun tuon peniksellä on sen verran kokoa. Pari kertaa olen antanut, viime kerrasta on jo useampi kuukausi. Inhottaa se suolen tyhjennys ennen anaalia, muuten se on kyllä kivaa.
ja sen ekan kerran jälkeen se olen minä, joka välillä sitä pyydän... tuntuu tosi hyvältä, kunhan rentouttaa itsensä kunnolla siinä vaiheessa, kun mies työntyy sisään :)
En suostuisikaan.