Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkoti raportoi tänään: poikani kaatuilee juostessaan.

Vierailija
11.01.2012 |

Sain kirjeen, jossa kaksi lastentarhanopettajaa kertoo havainneensa 6 vuotiaalla pojallani runsasta kaatuilua juoksun yms. yhteydessä. Eikä poikani kuulemma kaatuessaan varaa edes käsiinsä.

Googletin kaatuilua mutta en viisastunut. Mitään tarkkaavaisuushäiriötä ei pojallani ole.

Joskus olen pitänyt poikaani jopa motorisesti lahjakkaana kun osaa tanssia musiikin mukana erittäin ilmeikkäästi ja hauskasti.

Nyt olen ymmälläni.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuu niin käyttäisin varulta lääkärissä, joka selvittää onko lapsella tasapainovaikeuksia.

Vierailija
2/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalikävelytilassa...? Onko tutkittu näkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei kumpaakaan! Mutta kannattaa silti tutkia ajoissa!

Tai ihan vaan silmälasien tarve tms..?

Lykkyä!

Vierailija
4/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kirjeen, jossa kaksi lastentarhanopettajaa kertoo havainneensa 6 vuotiaalla pojallani runsasta kaatuilua juoksun yms. yhteydessä. Eikä poikani kuulemma kaatuessaan varaa edes käsiinsä.

Googletin kaatuilua mutta en viisastunut. Mitään tarkkaavaisuushäiriötä ei pojallani ole.

Joskus olen pitänyt poikaani jopa motorisesti lahjakkaana kun osaa tanssia musiikin mukana erittäin ilmeikkäästi ja hauskasti.

Nyt olen ymmälläni.

Oma 2-vuotiaani tanssii musiikin mukana (rytmissäkin nykyään) ilmeikkäästi ja hauskasti. Kuusi vuotiaan kohdalla jo pitäisin tuota itsestään selvyytenä..

Vierailija
5/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jalat venyneet viimeaikoina? Meillä 2 tytärtä, jotka ovat oikein ketteriä olleet aina, mutta ovat perineet isänsä piiitkät jalat. Yhden kasvupyrähdyksen jälkeen esikoinen oli hetken aika kömpelö. Ikää oli 5-6.

Vierailija
6/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tökeröä toimintaa opettajilta laittaa asia tiedoksi kirjeellä! Heidän olisi pitänyt sopia kanssasi aika, jolloin olisitte rauhassa istuneet saman pöydän ääreen ja keskustelleet asiasta. Näin olisit myös päässyt kysymään heiltä suoraan tarkentavia kysymyksiä. Huomenna minä ottaisin asian heidän kanssaan puheeksi ja ilmoittaisin haluavani keskustella heidän havainnoistaan ja että paikalle saisi myös esim. alueen erityislastentarhanopettajan asiantuntijaksi. Terv. Päiväkodinjohtaja

Vierailija
7/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaatuilua, huimausta, kahtena nakemista, paansarkyja, nielemisvaikeuksia. Laakarissa olemme kayttaneet, ei mitaan ole viela loytynyt, mutta selvittely jatkuu.

Vierailija
8/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa joskus aiheuttaa kaatumista ja kömpelyyttä.

Vierailija
9/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myos oksennellut on ja saattaa sanoa, etta tuntuu oudolta, on varma, etta kuolee, hengitysvaikeuksia, pelkoja jne.

Vierailija
10/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo pitkaan. Minulla rinnassa vasen puoli, keuhkon kohdalla, siis sisalla. Oli keuhkoputkentulehdus, soin laakkeita, makasin ja olin kuumeessa pitkaan, meni ohi, mutta kaiherrus jatkuu.

Vierailija
11/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaatuilua, huimausta, kahtena nakemista, paansarkyja, nielemisvaikeuksia. Laakarissa olemme kayttaneet, ei mitaan ole viela loytynyt, mutta selvittely jatkuu.

Vierailija
12/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi vaikuttaa hetkellisesti niin että lapsi on kömpelömpi.

Ongelma poistuu kun lapsi kasvoi.

Mitä ne sanoi että voisi olla takana?

Vierailija
13/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä oli kaatuilua, huimausta, kahtena näkemistä ja päänsärkyä ja syyksi paljastui heikko näkö. Nielemisvaikeuksia ei kyllä ollut.

Vierailija
14/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmälääkärillä silmänpohjasta tai sitten pään kuvista.

Vierailija
15/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tökeröä toimintaa opettajilta laittaa asia tiedoksi kirjeellä! Heidän olisi pitänyt sopia kanssasi aika, jolloin olisitte rauhassa istuneet saman pöydän ääreen ja keskustelleet asiasta. Näin olisit myös päässyt kysymään heiltä suoraan tarkentavia kysymyksiä. Huomenna minä ottaisin asian heidän kanssaan puheeksi ja ilmoittaisin haluavani keskustella heidän havainnoistaan ja että paikalle saisi myös esim. alueen erityislastentarhanopettajan asiantuntijaksi. Terv. Päiväkodinjohtaja

Vierailija
16/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oliko heillä joku motiivi tähän kirjeeseen. Onko asia jotenkin erityisen vakava (ettei sitä voinut sanoa ihan suusanallisesti), tai akuutti, ettei voinut odottaa seuraavaa vasukeskustelua. Ja mitä he ehdottavat, että asiassa edetään, mihin tahoon otetaan yhteys. Onko ongelma fyysinen vai psyykkinen jne...

Vierailija
17/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka syystä nämä päiväkoti-ihmiset eivät osaa sanoa juuta tai jaata.

Äidin tehtävä on hakeutua jatkotutkimuksiin, jos kokee asian sen arvoiseksi.

Vierailija
18/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla oireilla olisi mun mielestä aihetta pään kuvaamiseen, tietokonetomografia (tt) tai MRI. Jos ei julkisella puolella reagoida niin veisin yksityiselle lääkärille, joka voisi lähettää sairaalaan, jossa näitä tutkimuksia sitten voitaisi tehdä.

Ja en ole lääkäri enkä hoitaja, olen ihan maallikko:)

Vierailija
19/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raajat kasvaa ja olo on kömpelö,vauhtia kuitenkin riittää

Vierailija
20/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö on kaatunut pari kertaa suorilta jaloilta. Niissä tilanteissa verensokeri on ollut matalalla. Veikkaan siis, että on pyörtyy ja havahtuu kun kopsahtaa maahan. Meillä ei siis enää voi lähteä päiväkotiin ilman, että kotona on syäöty vähän. Kaksi kertaa siis käynyt, toisella kerralla seisoi ja toisella käveli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi