mistä saisin huomaamattomat pienet kamerat kotiin?
jossain ketjussa joku mainitsi että oli asentanut kotiinsa pienet kamerat ja saanut miehensä kiinni pettämisestä. mistähän tälläisiä voisi katsella?
Kommentit (32)
kai stä kotonaan saa tehdä mitä huvittaa
kettuja, rusakoita, kissoja, supeja ym.
hoidossa (=terapia) on ravattu ja lähtemään en pysty ilman tuollaisia konkreettisia todisteita. syitä en rupea erittelemään mutta sen verran voin valaista että vuosien oikeustaistelun jälkeen EHKÄ voisi lähteminen onnistua. mutta kai sitä pitää virheistään sitten maksaa loppuelämän ajan...ap
kunhan laittaa näkyviin tiedon, että täällä on kameravalvonta ja huolehtii siitä, että kamera ei kuvaa naapureita.
On aina ollut ja ovat aina paalla. Aina on myos kaikki aanitetty samoin kuin kaikki puhelut. Myos pihan oiset tapahtumat on nauhalla, ne supiketut ja muut, vai mita ne nyt oli.
hullu miehesi voi pistää sut lukkojen taakse.
Yleisenä ohjauksena ja kannanottona tietosuojavaltuutettu totesi, että hänen käsityksensä mukaan yksityiskodit tai -asunnot kuuluvat rikoslain 24 luvun 11 §:ssä (531/2000) tarkoitetun kotirauhan piiriin.
Kodin valvonnan järjestäminen ei ole enää hinnasta ja osaamisesta kiinni, tilasin tuolta www.pilviset.fi ja asensin itse, kun asustaan täällä susirajalla. Ei sitä koskaan tiedä kuka tännekin eksyy, näkeepähän, jos ei ole paikalla, että kuka kävi. No, lähinnä siksi, että on kiva katsella kotiin, kun on itse reissussa ja hälyttimen kautta lapset voivat napin painalluksella helposti soitella, jos asiaa tulee.
Meille laitettiin pienet valvontakamerat kotiin 220€ asennettuna ja ohjelmat asennettuna! Tunnin teki asentajapoju töitä ja nyt voin kännykästä tai miltätahansa koneelta katsella kuvaa ja kuunnella ääntä missä ja milloin vaan. Kiva kun lapset tulee koulusta kotiin niin voin työmatkalta tarkistaa, et mitä kuuluu ja näkyy. Ukko kyllä tietää myös näistä kameroista, eikä muuten haittaa;)
SOL tarjoaa ratkaisunsa myös kameravalvontaan. Kannattaa tutustua tarkemmin os. https://www.sol.fi/turvallisuuspalvelut/kameravalvonta.html
Minä kertoisin, jos "hyökkäyksen" tai urkkimisen kohde olisi asiallinen tyyppi. Mitenkähän ajatukset muuttuisi näillä henkilöillä jotka katselevat vaan meinikiä sivusta, jos itse olisi ilkivallan ja sabotoinnin kohde vuosia. Prhaimmilaan heille on parasta viihdettä ja nauravat vaan, ovat tyytyväisiä kun itse eivät ole kohteena. Toivottavasti kotiin ja omaisuuden valvontaan löytyy kameroita, ilmottimia ja yms. hälytin paketteja kohtuu hinnalla. Toivottavasti tulee tuotekehittelyjä vandalisuojatuille valvontalaitteille, myös kotikohteisiin ja pieniin yrityksiin. Samaa voi toivoa nettirikollisuuden suhteen ja päättäjien suuntaan, että alkaisivat vähän paremmin puuttua henkilöihin, jotka tiedetään tekevän ilkivaltaa/väkivaltaa.
entäpä jos asennat miehesi alushousun kaulukseen minikameran siis takapuolelle niin pääset katsomaan pov videota eli seksivideota jossa jorma menee kylään kerrostalon a ja b rappuun
En kerro vaikka tiedän...