Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä vyötärölihavuudesta eroon?

Vierailija
11.01.2012 |

Onko ainoa laihdutus? Minulla 2 synnytystä joista kilot jäivät osittain ja sitten on masennulääkityksiä erilaisia ollut, jotka lihottaneet. Vyötäröllä inhottava iso makkara ja ikää 34v =(. Nyt olen syksystä laihtunut 75-->68kg, eli 7kg. Vielä ylimääräistä on 10kg siihen painoon mitä ennen synnytystä.

En tiedä laihdutanko siihen koska olen muuten hoikka mutta vyötärölle kertyy ylimääräinen ja se inhottavaa. Niin ja pituus on 170cm. En löydä mitään vaatteita itselleni vaan pitää olla telttoja tai empirelinjaisia tunikoita. Sitten kuitenkin suht. isot rinnat saanut syntymälahjaksi ja jos on teltta päällä niin näyttää raskaana olevalta. Mitään farkkuja en löydä kun kaikissa jää makkara vyötärön päälle ja sitten korkeavyötäröisissä istuvuus ongelma. Pitääkö vaan sitkeästi laihduttaa vielä ainakin nuo 8kg pois jotta vyötärö pienenee?

Huom. minulla ei ollut edes kovin pieni vyötärö ennen synnytystä vaan vartalo suoran mallinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä se ainoa keino on pudottaa kokonaispainoa. Valitettavasti toiset ihmiset on vaan sen tyyppisiä että liikapaino kertyy siihen mahaan ja vyötärölle ja silloin jopa muutama kilo liikaa voi tuntua ikävältä jos tekee heti makkaraa housunvyötärölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä