Lue keskustelun säännöt.
Piristäiskö päivää ja hakisi uuden iPhonen.
11.01.2012 |
Mulla on tuommoinen vanha 3GS. Tykkään vaan siitä muotoilusta, mutta ominaisuudet toki olisi paremmat.
Kommentit (2)
Mäkin hain parisen kk sitten, huippu puhelin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Puhelimilla on kiva leikkiä.
Saat ruveta lataamaan sinne musiikkia ja leffoja, mitä nyt käytätkään. Riittää puuhaa illaksi.