Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko huolehtia lapsesi ravitsemuksesta, kiitos!

Vierailija
11.01.2012 |

Mua ottaa päähän että 4. luokkalaisen lapseni kaveri ei saa ilmeisestikään kotona riittävästi ruokaa. Hän on kertonut kuinka on syönyt kotona aamupalaksi lasin limpparia tai koulun jälkeen välipalaksi kourallisen sipsejä ja muutaman karkin. Sitten hän tulee nälkäisenä norkoilemaan meille kun meillä syödään iltaruoka. Minä haluan syödä iltaruuan oman perheen kesken ja pitää sen rauhallisena perheen keskeisenä hetkenä ilman ylimääräisiä tarkkailijoita, enkä siis ole ottanut tätä lasta ruokailemaan kanssamme. Ikinä en ole kuullut että hänen äitinsä olisi soittanut lastansa syömään kotiin. Tämä lapsi kerjää meidän lapseltamme leipää kun on niin nälkä ja ihailee että "teillä on aina niin hyvän näköistä ruokaa!". Aiemmin annoin hänelle välipalaa, leipää ja jogurttia tms, mutta kun tämä lapsi alkoi olla jääkaapillamme päivittäin, olen lopettanut ruokkimisen, oman katraan ruokkimisessa on ihan tarpeeksi. Vieläpä tämän lapsen äiti odottaa nyt vauvaa - miksi helvetissä pitää vielä lisääntyä kun ei entistäkään lasta hoida??? Ja te jotka haluatte syyttää minua itsekkääksi, ihan se ja sama, en aio ruokkia jokaisen neljän lapseni kaveria, ruokalaskut ovat ihan riittävän kovia ilman ylimääräisiä suitakin! Ja siitähän kuitenkin lähdetään että ÄLÄ TEE LAPSIA JOS ET PYSTY NIISTÄ HUOLEHTIMAAN!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itket täällä jos et kerran halua auttaa lasta? Eihän sinulla ole mitään velvoitetta vieraan lapsen ruokkimiseen, mutta vastuusi voisit ainakin kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan