Rapakunnossa! En meinannut jaksaa
kävellä 8 km lenkkiä ja nyt istun aivan voipuneena tässä. Kamalaa. Vielä kaksi vuotta sitten olin hyvässä kunnossa, sitten tuli elämäntilanne, etten jaksanutkaan enää huolehtia kunnostani ja nollasta aloitan nyt eli ihan alusta.Painoakin kertynyt 7 kg ylimääräistä.
Kommentit (11)
Nyt ko skarppaat niin hyvin lähtee!
Ja äkkiä se kunto nousee
Juu paino ei tässä ole se suurin ongelma, vaan tosi huono fyysinen kunto. Mutta kiitos kannustuksesta :)
kävellä 8 km lenkkiä ja nyt istun aivan voipuneena tässä. Kamalaa. Vielä kaksi vuotta sitten olin hyvässä kunnossa, sitten tuli elämäntilanne, etten jaksanutkaan enää huolehtia kunnostani ja nollasta aloitan nyt eli ihan alusta.Painoakin kertynyt 7 kg ylimääräistä.
noin kovalla? Hieno suoritus tietysti ja tsemppiä, mutta kannattaa aluksi aloitella rauhallisesti ettei heti motivaatio mene:)
Onko pakko aloittaa sitten aina ihan noin kovalla? Hieno suoritus tietysti ja tsemppiä, mutta kannattaa aluksi aloitella rauhallisesti ettei heti motivaatio mene:)
No ajattelin, että kun tavallista kävelyvauhtia kävelee 8 kilsaa, se ei ole mikään kova treeni. Luulin! Mutta se olikin. Peruskuntoisellehan se ei ole sitä, en vaan tajunnut, ettei mulla enää ole minkäänlaista kuntoa :/
Niin ja siis huomasin jo 4 kilsan jälkeen, että aika koville otti jo silloin, mutta olihan mun pakko kävellä takaisin kotiin, minkäs mahdoin :D
Siis ekat lenkit (tai siis niiden jälkeen) on aika karmeata. Mutta kyllä se käyntiin lähtee.
Suosittelen, että odotat muutaman päivän ennen seuraavaa lenkkiä ja teet aluksi hieman lyhyempiä lenkkejä. Hiljaa hyvä tulee :)
No "kävelykunto" on ihan jees mutta portaissa kävely ottaa henkeen ja juoksemisesta en edes unelmoi.
Ylipainoa ei edes ole, eli liikuntaa vaan pitäisi jotenkin osata lisätä. Ulkona vain en osaa näin talviaikaan liikkua.
maanantaina "lenkkeilyn". sadan metrin kohdalla oli kurkku krampissa ja veren maku järkyttävä. Juoksin siis. yritin selitellä miehelle sen johtuvan vaan pakkasesta...:D
No ihan "kiva" kuulla, että mulla on kohtalotovereita. Mutta on se vaan pelottava huomata miten kunto on niin romahtanut, et melkein rollaattoria olisi tarvinnut, että kotiin olisi päässyt. Yritin vielä pihan läpi tulla jotenkuten reippaasti ja muka keyvesti askeltaen, että eihän tässä mitään, mutta sisällä kotona en edes yrittänyt muuta kuin laahustaa suihkuun kuin se Putouksen Hieno Åhlgreen.
siitä huolimatta kävelit sen lenkin, hyvä! Siitä se lähtee. Tsemppiä :)