Olen ollut lauantaista asti juomatta (alkoholia) yhtään
minulla on ahdistuneisuushäiriö, jonka lääkitys loppui puoli vuotta sitten. Sen jälkeen on ollut useita aallonpohjia, joista on kuitenkin noustu sen jälkeen kun voimat olisi melkein loppu. Yritän välttää rauhoittavien lääkkeiden käyttöä joten välillä "ratkaisu" on ollut lasillinen tai pari. Vaikka alkoholinkäyttöni on useimpien mittapuulla maltillista eikä edes mitenkään humalahakuista, huomasin että siinähän on seuraava vaaran paikka. Koska olen vähän epävakaa, päätin lopettaa tuon kokonaan.
Vakituinen työ alkaa vasta helmikuun alusta, joten siihen asti pitäisi selvitä. Työ tuo kuitenkin eri tavalla sisältöä ja rytmiä päiviin ja uskon, että se auttaa. Miten te muut häiriöiset rentoudutte ja saatte asioita tehtyä? Mulle pahinta on olla yksin kotona. Silloin kaikki on aika mahdotonta. Muiden seurassa olen aika normaali.. kai. Nyt tämä on yhtä palloilua ja pyörimistä. En saa oikein otetta mistään.
Kaipaan tsemppiä ja ideoita eteenpäin, saa potkiakin mutta pliis ei päähän. En luule itsestäni liikoja nytkään.