Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viekää saatana kuntoutustuki, lapset ja lapsilisät. Ryhmäterapiaan en takas mene

Vierailija
10.01.2012 |

Viekää kaikki saatana, tuun ilmankin toimeen ja oon aina halunnu asuntolaan asumaan. En vittu rahankaan takia ala terapiassa hyppäämään ja jos terapia on ehto lasten tapaamiselle, en tartte niitäkään.

Vittu mun ei kiristetä rahalla, ilmankin pärjää.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osastojakson ennen uuden b-lausunnon tekemistä. Se sopis hyvin tavoitteeseen, jatkoa kuntoutustuelle ja kohti pysyvää eläkettä.

Oikeestaan alko se osastojakso kiinnostamaan.. miten sinne pääsee, kun on niin vaikeeta ainakin meikäläiselle päästä?

Vierailija
22/32 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitänyt melko selvänä sitä asiaa että sun lapsesi OVAT jossakin muualla kuin sun kanssa. Olet oikeesti tosi sairas, ei tuollaisena voi lapsia kasvattaa. Jos ihminen ei edes lasten vuoksi viitsi hakeutua hoitoon ja ottaa sitä tosissaan niin toivon todella et lapset saa viettää elämänsä tervejärkisten ja tasapainoisten sijaisvanhempien hoivissa. Toivon sydä'mestäni että olet provo koko ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon todella et lapset saa viettää elämänsä tervejärkisten ja tasapainoisten sijaisvanhempien hoivissa. Toivon sydä'mestäni että olet provo koko ihminen.

että lasten isä on itsekin joku mt-tapaus. Voi lapsiparat, voi kun voisi lähettää ne johonkin sijaisperheeseen.

Vierailija
24/32 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oottakaa vuosi tai pari kuukautta. Ja piinaan sitten niitä sijareita niin, että pennut vaihtavat perhettä kerran kuukaudessa. HAA HAAA

Vierailija
25/32 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee nimittäin kovat ajat, sen takaan.

Vierailija
26/32 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes asu kanssani? Ei sitten yhtään motivoi, ei sitten pätkääkään.

Lisää mt-kamaa tulevaisuuden hoitajille, luusereita mun pennuista tulee, sehän on ollut selvää jo ennen niiden syntymää.

Paskageenit, paska lähtökohdat.

Kostan isienne pahat teot aina kolmanteen polveen asti, vai miten se nyt meni.

Vierailija
27/32 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijaiskotiin päätyvät.

Vierailija
28/32 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt että ne on viallisia, ei mitään laatukamaa, ei sellaisiin kannata panostaa.

Vierailija
29/32 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdytät itseäsi provosoimalla täällä. jos ei ole, toivottavasti ylläpito imoittaa nää poliisille ja sun lapset haeutaan pois. Ja sut pidetään kaukana heistä.

Vaikka mä en usko että sä olet sekaisin- olet joku tylisistynyt mamma joka vaan viihdyttää itseään esittämällä hullua:)

Vierailija
30/32 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei niissä ole silloin mitään, minkä vuoksi niihin nyt jaksais panostaa.

Niistä tulee finninaamasia peliongelmaisia ja sulkeutuneita rumia nuoria miehiä, jotka ei muuta edes omaan asuntoonsa vaan suoraan jonnekin syrjäyneiden mt-ongelmaisten nuorten kuntoutuskotiin.

Tai sit ne on jotain koulunsa keskeyttäneitä pikkurikollisia, ei kiitos

Ei kiitos, en halua panostaa lapsiin, joiden tulevaisuus on jo nähtävissä.

Mun pennuista tulee luusereita ja niistä luusereista on vaan haittaa vanhemmilleen, parempi katkaista välit jo nyt kun ennusmerkit on näkyvissä.

Vierailija
31/32 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lisätään 15 vuotta ja kakaroista kasvaa rumia nuoria miehiä, joilla on mielenterveysongelmia.

En halua olla sellaisten äiti.

Vierailija
32/32 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ens viikkoon. Haluunko olla jonkun peliongelmaisen mielenterveysongelmaisen äiti, en todellakaan halua.

Mulla ei ole lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä