Viekää saatana kuntoutustuki, lapset ja lapsilisät. Ryhmäterapiaan en takas mene
Viekää kaikki saatana, tuun ilmankin toimeen ja oon aina halunnu asuntolaan asumaan. En vittu rahankaan takia ala terapiassa hyppäämään ja jos terapia on ehto lasten tapaamiselle, en tartte niitäkään.
Vittu mun ei kiristetä rahalla, ilmankin pärjää.
Kommentit (32)
kamppeita myyn, viikonloppuna myyntiin laitetuista lastenvaatteista tuli tänään tilille 140€ ja kaapit pursuaa lastenvaatteita.
Vittu mä mitään kuntoutustukee edes tartte, työkkärirahat juoksee kun ilmoittaudun työttömäksi.
Haistakoot MTT paskat.
ryhmäterapian tyypeistä ja tapahtumista nyt tulekaan? Voi harmi. Olin jo niin odottanut sitä. Sanoiko joku sinulle siellä ikävästi vai menikö vaan muuten pupu pöksyyn? Voi.
alko inisemään vaitiolovelvollisuudesta jota en luvannu noudattaa.
Ei mitään henkkohtaista, oli vaan pakko saada joku syy että pääsin pois sieltä vitun naurettavasta terapiasta.
Enkä ole se hyppyrinokka. Oulussa asuu parisataatuhatta muutakin ihmistä.
Tulee kamalan kalliiksi yhteiskunnalle, toivoton tapaus ja vittumainenkin vielä!
itse sinne hakeudu? Ei ne kotoo oo ennenkään tulleet hakemaan, eivät vaikka soitan päivystysnumeroon ja uhkaan tappaa kaikki ja ainakin itteni.
Ei ne mua osastolle saa, enkä lääkärissäkään käy.
Kun ei täyty kriteerit niin ne ei täyty. Ja vaikka täyttyiskin, mistä ne sen tietää???
mut pitää suunnitella itsari niin että mahdollisimman moni pentu sen näkee.
välitunnin aikana. Siitä se hyvä itsari lähtee. Tai ripustaa ittensä päiväkodin pihalle kiikkumaan.
jonkun veemäisen poliitikon/rikollisen mukaasi. Silloin sunkin elämällä olis ollut joku tarkoitus.
just lapsiperheiden sesonkiaikaan.
itse sinne hakeudu? Ei ne kotoo oo ennenkään tulleet hakemaan, eivät vaikka soitan päivystysnumeroon ja uhkaan tappaa kaikki ja ainakin itteni.
Ei ne mua osastolle saa, enkä lääkärissäkään käy.
Kun ei täyty kriteerit niin ne ei täyty. Ja vaikka täyttyiskin, mistä ne sen tietää???
sekaisin. Siis kun olet valittanut täällä miten et pääse osastolle. Nyt rupeaa jo kuulostamaan aika lupaavalta.
Soitan kohta päivystykseen, katotaan mitä ne suojatyöläiset mulle keksii.
Moni kärsii koska elän, siitä saan riittävän tyydytyksen.
keskustaa. Jos kuntoutustuki menee katkolle, meen sinne asumaan. Vitun ryhmäterapiaan en takas mene vaikka kela laittais rahahanat kiinni.
ja jos en saa pentuja tavata, en sitten tapaa.
Mulle ei saatana tartte kusipäitten vittuilla.