Jos voisit muuttaa yhden asian vartalossasi, mikä se olisi?
Kommentit (19)
kylkiluun ja solisluun välistä. Aiheuttaa tuskaa.
punatukkaisesta sellaiseksi ristiveriseksi, jonka iho päivettyy kauniisti kesäisin.
uskoisin sen olevan rakenteellista.. Muuten olen erittäin tyytyväinen terveeseen kroppaani.
pienempi. Malli on ok mutta pituutta liikaa.
Käytännössä mahdollista vain treenaamalla ja syömällä paremmin, mutta ei kantti riitä. Sporttista ja lihaksikasta kroppaa ei yhdellä pikku muutoksella saa aikaiseksi.
On niin arpinen ja ryppyinen ja roikkuva, että tekisi mieli pukeutua päivät pitkät mummokalsareihin eikä ikinä näyttäytyä kenellekkään kuin minimissään hyvissä alkkareissa ja topissa.
Mulla on alyttoman rumat varpaat :( Asun maassa, jossa voisi kayttaa varvasvalitossuja 9 kk vuodessa, mutta ma en kehtaa millaan, vaan hikoilen umpinaisissa kengissa. Kateellisena kattelen niita sopoja varpaita kauniine kynsilakkoineen ihanissa sandaaleissa. Taytta tuskaa!
Nenä voisi olla vähän pienempi. Malli on ok mutta pituutta liikaa.
Mulla on ihan sama juttu. Toisaalta voisi olla vaikea valita pienentäisinkö nenän vai pienentäisinkö ison keskivartaloni muuhun kroppaan sopivaksi (ihan rakenteellisesti iso, ei auta vaikka laihtuu...)
Nyt nipin napin a-kuppi joten b-kuppi olis aika jees.
rinnat voisin ottaa. Nyt yli viisi vuotta imetetty (3 lasta) näillä alunperin pienillä tisseillä eli sellaiset kivan täyteläiset C75 -rinnat haluaisin.
Tietääkö joku, voiko venyneille vatsalihaksille tehdä mitään kotikonstein?
solakat sääret, tai reidet näiden pölkkyjen tilalle.
Vai oliko tuossa jo kaksi muutosta?!
Olen muuten aika hoikka, mutta nuo ahdistaa. Varmaan saisi vähemmäksi kovalla salitreenillä, mutta musta ei oikein ole siihen. Muu liikunta ei tunnu auttavan.
Laihtuisin nykyisestä 150 kg ---> noin 70 kg. Tämä on onnekseni sellainen asia, johon voin hissukseen vaikuttaa. Muuten olen ulkonäkööni aikas tyytyväinen (hiukset, kasvot, luusto, silmät). Lihoin sairauden seurauksena muutamassa vuodessa tuosta normaalipainosta tähän mammuttikokoon... Sairaus on lähes selätetty, joten nyt alkaa kutistuminen!
Nyt nipin napin a-kuppi joten b-kuppi olis aika jees.
eli näin mullekin, kiitos!
Varmaan vaihtaisin tän psori-ihoni terveeseen kauniiseen ihoon. Toisaalta voisin myös vaihtaa tän löllyvän omppumahani kauniiseen ampiaisvyötäröön. Mut ehkä kuitenkin sen taikasauvan käyttäisin tohon psoriin, koska laihduttaminen on sentään mahdollista muutenkin.
Se on täynnä läskiä, löysää nahkaa ja raskausarpia.