Mikä teillä on veroprosentti?
Kommentit (37)
Täytyy nostaa ainakin 16% asti..no ei tuokaan paha.
Mulla on pienet tulot, mutta ei ne nyt noin pienet ole. Ja ennemmin lainaan valtiolle, kuin valtiolta.
Vuositulotkin kuitenkin vain 34t.
Yrittäjätulosta meneekin sitten jo enemmän.
15 000 euron vuosituloista. Työtön olen.
bruttoansiotuloa alle tonni kuussa
mutta nostin 20 prosenttiin itse.
Palkkatulot viime vuonna 92 te. Pääomatuloja ei ole. Ei juuri mitään muitakaan vähennyksiä (paitsi ammattiliiton jäsenmaksut, lainakorkoja ehkä 2500e/v., korot laskettu mukaan veroprosenttilaskelmaan).
Kyllä se verolaskuri laskee prosentit ihan oikein, ei ne enää muutu kesken vuoden. Joten jos verokortissa tulot on oikein, niin hullua maksaa 7% ylimääräisiä veroja.
Mulla on pienet tulot, mutta ei ne nyt noin pienet ole. Ja ennemmin lainaan valtiolle, kuin valtiolta.
ehdotettiin 11 prosenttia, nostin itse 17:ään
hitusen yläkanttiin. Tulot 2650e/kk. En kuulu kirkkoon. Tuossa ei ole huomioitu matkakuluja, jotka noin 5000e vuosi.
ja ylimenevältä osalta 53%
ihanan kallista
Tilasin muutosverokortin (tilasin siksi, koska tarvitsin sivutulokortin tuolla prosentilla) ja nostin veroprosenttia, sillä verottajan ehdottama prosentti oli 15. Olen opiskelija ja tienaan vain vajaa 15 000 euroa vuodessa, mutta laitoin tulorajaksi 28 000 jotta sain edes tuon 17,5 %. Ihmettelen suuresti, jos tuolla prosentilla ei saisi mätkyjä jos oikeasti tienaisi 28 000 (eikä ole asuntolainaa).