Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytys, pettymys, itku...

Vierailija
10.01.2012 |

Olen ollut pitkään työtön ja tänään olin pitkästä aikaa työhaastattelussa. Työ olisi ollut ihan unelmatyötä, hyvä työmatka, päivätyö ja liksakin ihan hyvä. Haastattelu sujui loistavasti ja osastonpäällikkö piti minusta. Minut esiteltiin muille työntekijöille ja tehtiin taloa tutuksi. Suunnitelmissa oli ensi viikon maanantaina aloitus. Kävin siinä samalla työhöntulotarkastuksessa terkkarilla ja varattiin lääkärille aika perjantaiksi. Olin onnesta sekaisin. Kotona kerroin miehelleni hyvät uutiset ja hän innostui valtavasti. Onhan tässä ollut rahasta tiukkaa mun työttömyyden takia.

Soitin isälleni joka myös oli iloinen puolestani. Tuntui, kuin koko maailma olisi hymyillyt mulle.

Muutama tunti sen jälkeen tulee puhelu tältä pomolta ja sanoo, että paikka olikin luvattu jo jollekin toiselle, eikä hän tiennyt asiasta.

Menetin hetkeksi puhekykyni, kun yritin sisäistää ne sanat. Sain sanotuksi loppujen lopuksi, että joo, ymmärrän ja pomo pyysi anteeksi ja lopetti puhelun.

Olen vieläkin vähän järkyttynyt. Iski kylmyys luihin ja ytimiin ja kädet alkoi täristä. Itkukin siinä sitten loppujen lopuksi tuli.

Voi miten voikaan harmittaa. Ehdittiin jo suunnitella miehen kanssa miten laitetaan talous pikkuhiljaa kuntoon ja muutenkin.

Tää pettymyksen tunne on loputon.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin terkkarille varaamaan ajan työhöntulotarkastukseen. Terveydenhoitaja sanoi, että hänellä olisi nyt aikaa, joten täytin laput, vastasin kysymyksiin, tehtiin testejä, otettiin veri ja virtsanäytteet. Lääkäri sitten olisi haastatellut perjantaina lisää ja kokeitten tulokset oltais käyty silloin läpi.

Vierailija
2/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin terkkarille varaamaan ajan työhöntulotarkastukseen. Terveydenhoitaja sanoi, että hänellä olisi nyt aikaa, joten täytin laput, vastasin kysymyksiin, tehtiin testejä, otettiin veri ja virtsanäytteet. Lääkäri sitten olisi haastatellut perjantaina lisää ja kokeitten tulokset oltais käyty silloin läpi.

tarvi mennä ravinnotta? Ja virtsakokeisiin myös.

En nyt ihan niele tota juttua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista juttua sinulla on siellä? Entä mitä muuta sinulla on internetissä näkyvissä itsestäsi?

Vierailija
4/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksa-arvot, kolesteroli ym tuollaiset otetaankin silloin kun on oltu syömättä ja juomatta. En muista mihin vertani otti, mutta 2 koeputkellista kuitenkin otti. Pointti ei ole tämä terkkarilla käynti, vaan se että kuinka helvetisti voi pettyä kun ensin luvataan, ja sitten sanotaankin muuta!

Ap

Vierailija
5/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on antanut väärän positiivisen tuloksen huumeseulassa (sitä vartenhan ne näytteet otetaan)

Vierailija
6/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on antanut väärän positiivisen tuloksen huumeseulassa (sitä vartenhan ne näytteet otetaan)

Mä luovutan... En syö mitään lääkkeitä, mutta sun ehkä kannattais...

Kiitos ja hei.

Vierailija
7/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja munkin työhöntulotarkastuksen teki terveydenhoitaja v. 2007, joten se ei ole mikään peruste epäillä juttua epätodeksi.

Kurja juttu, AP, varmasti harmittaa! Tuskin kyse on mistään muusta kuin siitä, mitä haastattelija sanoi. Etenkin, jos on isompi talo, ei tieto aina kulje.

Toivottavasti löydät pian töitä!

Vierailija
8/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luovutan... En syö mitään lääkkeitä, mutta sun ehkä kannattais... Kiitos ja hei.

Vaikutti ihan asialliselta kommentilta.

Vierailija
9/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätävaleena sitten tuo että on luvattu jollekin muulle. Kyllähän pomon pitäisi tietää tuollainen, kai hän valinnankin tekee...

Joku on siis tiennyt kertoa jotain sinusta/menneisyydestäsi.

Vierailija
10/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan että mitäs mun menneisyydessä nyt olis sellaista, että jäisi työpaikka saamatta. En edes tuntenut niitä työntekijöitä...

Ap

Vierailija
11/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerran ootteli mua oven ulkopuolella, kun tulin toista. Mut se oli varmaan sattumaa, kun ei siella tyopaikalla mua kukaan tuntenu, ite en ollu sille kertonu, et vihdoin olin onnistunu alottamaan tyon.

Vierailija
12/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työtehtävä/firma sellainen, että vastaavia duuneja vois vapautua pian lisää? Meinaan, et sithän sitä vois jotenkin järkevällä tavalla viestittää, et olisit kovasti halunnut töihin ko. paikkaan ja että muistavat sut, kun vastaavia tehtäviä (tai jotain muita?) tulee eteen.

Vierailija
13/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suullinen sopimus jne?

Vierailija
14/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietty laillista, saahan ihmisen koeajalla irtisanooki niin et joutuu samantien lähteen ni saa sen myös jättää ottamatta töihin.

Vierailija
15/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmi jotain sinulle epäedullista? Kaikkea ei aina kannata kertoa.

Vierailija
16/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta näin se vaan tässä maassa menee.

Vierailija
17/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan terkkarilla ole mitään vapaita aikoja noin vain eikä ne edes tee työhöntulotarkastuksia, kyllä sen tekee lääkäri.

Eli missä vaiheessa heräsit?

Vierailija
18/18 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi työhöntulotarkastus haastattelun yhteydessä kuulostaa ihan porvoolaiselta käytännöltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän