Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinni jäin :)

Vierailija
10.01.2012 |

Anoppi antoi meille kattokruunuhirvityksen hääpäivänämme syksyllä. En tietenkään laittanut sitä kattoon kun ei sovi meidän tyyliin ollenkaan!

Anoppi asuu kaukana eikä käy meillä koskaan kylässä, käymme hänen luonaan. Anopin soittaessa olin tietenkin valhdellut laittaneeni ihanan valaisimen paraatipaikalle olohuoneeseen,jotta anoppi ilahtuisi.

No miehen sisko kävi meillä sitten eilen syömässä enkä muistanut koko kruunu-asiaa ollenkaan. Sisko olisi kyllä lähtenyt mukaan huijaukseen jos olisin pyytänyt.

Anoppi oli sitten jutellut tyttärensä kanssa ja kysynyt miltä perintökalleus siellä meillä näytti, pihkura. Kiinni jäin ja nyt sitten anoppi on käärmeissään kuin mikä. Yritin rehellisesti tunnustaa mokanneeni, mutta löi luurin sekä mieheni että minun korvaan.

Luuletteko leppyykö?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut juoruajana oli miehen veli. Anoppi piinas mua puhelimessa monta kuukautta, se on aika vanhakin niin sille tulee ihme päähänpinttymiä välillä. Kerran soitti keskellä yötä että hänen sydämeen sattuu niin kovaa sen kellojutun takia ja nyt pitää soittaa ambulanssi. Paskat se mihinkään lähtenyt, liekkö edes mitään sattunut, mutta kunhan yritti esittää.

Sit appiukko kyllästyi kuuntelmaan vaimonsa valitusta ja jauhamista ja käski meidän laittaa kellon seinälle tilapäisesti ja ottaa kuvan ja laittaa sen sitten heille tyyliin "olemme löytäneet tilaa seinältä antamallenne kellolle ja se sopii tosi hyvin". Kun se on tehty, kello voidaan siirtää vaikka varastoon.

Tehtiin sit niin ja nyt on ollu rauha maassa. Appi lupas soittaa jos sattuvat joskus tulemaan, mutta vaikeaa se on kun heillä ei oo autoa ja asuvat 450 km:n päässä ja ovat raihnaisia.

Se riskihän tässä kyllä pitää ottaa että aidosti rehelliset lapset voi kertoa totuuden jos anoppi joskus kierouttaan sattuu epäilevälle päälle ja rupee kyselemään.

Vierailija
2/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voisi valehdella, että lahjalamppu on laitettu käyttöön ja juhlapaikalle.

Kiemusrtelisin, ja sanoisin ensin, että ei olla vielä päätetty paikkaa.

Tai mietitään vielä miten saataisiin järjsteltyä huonetta, niin että sopisi sinne paremmin.

Ja jos vielä näidenkin jälkeen palataan asiaan, niin sitten ehkä tulisi jo lähempää totuutta, että ei se oikein taida meidän asuntoon sopia, kaunis on ja pidetään tallessa, ehkä lasten asuntoon joskus aikanaan...

Oikeasti, olen kasvatettu inhoamaan valehtelua, että en ymmärrä, miksi pitää näin räikesäti edes alunerpin valhedella. En muista sellaista tilannetta, josta en olisi pienellä totuuden kiertelyllä selvinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin miehellesi.

Vierailija
4/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos vaan jatkat valehtelua ja kerrot, että se on ihan erityiskäytössä teillä se lamppu, vain joulun aikaan, muuten ei tule joulu :D

Vierailija
5/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse anoppina vain sanoisin, että ei tarvitse sanoa, että te käytätte sitä, jos te ette käytä sitä. Itse en pakottaisi missään nimessä käyttämään sitä ja anoppisi on kyllä aivan järkyttävän herkkä, jos tollasesta suuttuu.

Nimimerkki: Itselläni samankaltainen anoppi.

Vierailija
6/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos vaan jatkat valehtelua ja kerrot, että se on ihan erityiskäytössä teillä se lamppu, vain joulun aikaan, muuten ei tule joulu :D

loistoselitys!

Et satu mainosalalla toimimaan?

Vierailija
7/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistoselitys!

Et satu mainosalalla toimimaan?

vähän sinne suuntaan ;D

Vierailija
8/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatti kun olin jo kertonut , että ihan siis paikoillaan on ja pysyy..( siis silloin aiemmin) Muuten toi lisähuijaus ois toiminut hyvin ;)

Pitää kai hyvitellä anoppia jotenkin. Lähen sen kanssa vaikka sellaiselle "mummo" risteilylle minne hän aina hinkuu..

Vierailija
9/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo vaan, ettei lepy! Se on anoppi, parempi ilman! :D

Vierailija
10/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehdella monissa muissakin asioissa. Kelläpä se yhteen kertaan jää, jos lajiltaan on kieroa ainesta.

Vierailija
11/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on niin arvokas, ettet uskalla itse kristalli kristallilta sitä puhdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme