Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaunista sanoit miehellesi viimeksi?

Vierailija
21.12.2011 |

Toisesta aloituksesta sain idean tähän. Miestä ei voi koskaan kehua liikaa, sanotaan. Olen sitä mieltä, että positiiviset sanat ja teot kasvattavat positiivisuutta ja onnea missä tahansa ihmissuhteessa, mutta eritoten avioliitossa.

Eli minun viimeisimmät sanani: Aja turvallisesti koska olet minulle tärkeä. Aamulla, kun lähti autolla työmatkalle ja tiet olivat aivan jäässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää työpäivää!

Vierailija
2/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivauduin miehen kainaloon ja sanoin hänellä olevan suurin sydän koko maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla sanoin, kun mieheni tuli huikkaamaan moin, töihin lähtiessään. Olin just suihkussa, kun mies avasi kylppärin oven, ja pyysi mua ovelle, jotta voi antaa pusun.

Liki 20 v yhdessä, liuta lapsia, mutta rakkaus kukoistaa =)

Vierailija
4/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kerroin taas kuinka ihanaa elämä kun hän on olemassa ja tarkoitan sitä joka kerta.

Vierailija
5/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla sanoin, kun mieheni tuli huikkaamaan moin, töihin lähtiessään. Olin just suihkussa, kun mies avasi kylppärin oven, ja pyysi mua ovelle, jotta voi antaa pusun. Liki 20 v yhdessä, liuta lapsia, mutta rakkaus kukoistaa =)

Mieheni on kuollut, enkä pysty ajattelemaankaan että joskus löytäisin toisen. Nämä viestit ovat niin liikuttavia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi