Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö arvostelemaan tuntemattomalle äidille hänen lapsensa ulkonäköä?

Vierailija
10.01.2012 |

Tänään olin pojan kanssa terveyskeskuksessa. Kun kutsuin poikaa nimeltä, niin joku tuntematon nainen tokaisi että ai tuo on poika, hän luuli tytöksi, varmaan luullaan aina tytöksi kun on pitkä tukka, ja että ei pitkä tukka sovi pojille eikä miehille, vaan saa ne näyttämään ihan homoilta.

Meni niin jauhot suuhun etten keksinyt mitään nasevaa sanottavaa, ja samantien tämä nainen lähtikin siitä.

Joo ymmärrän ettei kaikki tykkää pitkistä hiuksista poijilla ja miehillä. Mutta on minusta kyllä todella törkeää mennä tuntemattomalle mielipidettään sanomaan. En minäkään mene sanomaan siilitukkaisille naisille että siili ei sovi heille. Enkä muutenkaan mene sanomaan tuntemattomille ihmisille yhtään mitään heidän , tai heidän lastensa ulkonäöstä, enkä ymmärrä miksi pitäisikään. Eikä sillä ole mitään väliä miltä tuntemattoman ihmiset tai heidän lapsensa näyttävät.Ja täytyy olla aika tyhmä jos pitää oikeutenaan kommentoida tuntemattomien ihmisten ulkonäköä suureen ääneen.

Suututtaa, ihan järkyttävän huonokäytöksistä porukkaa sitä ihmisten ilmoilla liikkuukin.

Niin, ja pojallani on todella upeat, paksut kiiltävät ja luonnonkiharat, puoleen selkään ulottuvat hiukset, ja ikää kaksi vuotta. Ja leikkaamme kyllä ne jossain vaiheessa, muttemme siksi että joku typerys tulee sanomaan pientä lasta homon näköiseksi. :-(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et joku 70v on sanonut vierasta lasta homoksi??

Eihän homoilla sitäpaitsi ole edes kovin usein pitkiä hiuksia vaan ennemminkin tod.lyhyet.

Vierailija
2/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alakoulumeiningiltä kuulostaa, normaalisti aikuiset ihmiset ei sano ääneen kaikkea mitä ajattelevat. Voi pitkähiuksista poikaa luulla tytöksi, mutta pakkoko ne kaikki mielipiteensäkin on aina sanoa tuntemattomille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et joku 70v on sanonut vierasta lasta homoksi??

Eihän homoilla sitäpaitsi ole edes kovin usein pitkiä hiuksia vaan ennemminkin tod.lyhyet.

No en minäkään tajua miten pitkähiuksiseen mieheen voi homouden yhdistää, pitkähiuksisethan ovat usein rockhenkisiä, kuten meilläkin mies. Ja poikaakin usein puetaan rockhenkisesti.

Ja ei tuo nyt suoraan lastani homoksi sanonut, vaan sanoi että hänestä pitkähiuksiset pojat ja miehet näyttävät ihan homoilta.

Ja miksi tässä pitäisi olla jotain mitä ei voisi uskoa? Terveyskeskuksissa liikkuu kaikenlaista porukkaa, ja eläkeläiset osaavat olla monesti hyvinkin töykeitä.

Vierailija
4/23 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku mielenterveyspotilas ollu se mummo.

Vierailija
5/23 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 v tyttöä mummo luuli terveyskeskuksessa pojaksi, kun oli sininen paita päällä, vaikka on pitkä kihara tukka. Sanoin vain, et hän on kyllä tyttö. Eikä mulle jääny mitenkää paha mieli tuosta.

Vierailija
6/23 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 v tyttöä mummo luuli terveyskeskuksessa pojaksi, kun oli sininen paita päällä, vaikka on pitkä kihara tukka. Sanoin vain, et hän on kyllä tyttö. Eikä mulle jääny mitenkää paha mieli tuosta.

Eli tuo on aivan eri asia. Tuskin ap siitä itseensä otti että mummeli luuli hänen poikaansa tytöksi.

Vierailija
7/23 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että ap on värittänyt tarinaa. Tuo nainen on varmaan korkeintaan maininnut jotain pitkästä tukasta.

Vierailija
8/23 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi raukka- aikuiset ja lapset nimittelevät- saan äitinä puolustella lastani jatkuvasti

Vierailija
9/23 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että ap on värittänyt tarinaa. Tuo nainen on varmaan korkeintaan maininnut jotain pitkästä tukasta.

No ei ole pakko uskoa, mutta näin sanoi, että hänestä pitkätukkaiset pojat ja miehet näyttävät homoilta. Ei siis suoraan sanonut että poikani näyttää homolta.

Vierailija
10/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen arvostelu kuuluu 13-vuotiaiden tyttöjen maailmaan.

Vierailija
11/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervepäinen tuollaista sanoisi toisen lapsesta. Mutta kaikenlaista sakkia tuolla ulkomaailmassa kohtaa, pelottavaa suorastaan.

Vierailija
12/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en itse pidä pitkistä hiuksista miespuolisilla, mutta on kyllä todella suurta tyhmyyttä ja tilannetajun puutetta mennä sellaista sanomaan jollekin tuikutuntemattomalle. Todella törkeä ihminen tuo kommentoija. Älä välitä tuollaista!!

Vierailija
13/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomalle äidille, mutta vain siinä tapauksessa että minulla olisi jotain kehuttavaa ja kivaa sanottavaa, esim. että onpas söpö lapsi tms.

Vierailija
14/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen arvostelu kuuluu 13-vuotiaiden tyttöjen maailmaan.

Tuo kommentoija oli noin 65-75-vuotias nainen, ja todellakin teinimäistä tuollainen.

Ärsyttää kun tilanne meni niin nopeasti ohi, kun naisen vuoro tuli samantien ja hän lähti, niin etten kerinnyt sanoa takaisin. :-/

Vierailija
15/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa pitkä jne.

Vierailija
16/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomalle äidille, mutta vain siinä tapauksessa että minulla olisi jotain kehuttavaa ja kivaa sanottavaa, esim. että onpas söpö lapsi tms.

Niin joo, totta, minä olen monesti sanonutkin jotain kivaa jonkun lapsesta, esim. että onpa kauniit silmät tms.

Ja kyllä pojan hiuksista tulee useinmiten kehuja, ihan tuntemattomiltakin.

Vierailija
17/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin saattaisin sanoa, et ai se onkin poika. Ja en näe siinä mitään kamalaa. Loppuosaa en tosiaan sanoisi. Vaikka mun mielestä pojille/miehille ei sovi pitkä tukka.

Ja kaikki homot jotka mä tunnen, niillä on kyllä lyhyet hiukset:)

Vierailija
18/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat supersöpöt. En yleensä ymmärrä miksi pitkät hiukset olisivat vain tyttöjen yksinoikeus?

Mutta itse asiaan eli nainen oli yksinkertaisesti vähän pimeä tyyppi, halusi jostain syystä loukata sinua. Ihmiset purkavat pahaa oloa loukkaamalla muita, näkeehän sen tälläkin palstalla. Mutta harvemmin sitä livenä kukaan tekee ventovieraille ihmisille ellei ole vähän pipi.

Vierailija
19/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin saattaisin sanoa, et ai se onkin poika. Ja en näe siinä mitään kamalaa. Loppuosaa en tosiaan sanoisi. Vaikka mun mielestä pojille/miehille ei sovi pitkä tukka.

Ja kaikki homot jotka mä tunnen, niillä on kyllä lyhyet hiukset:)

että pitkä tukka homomainen? Ei kyllä todellakaan ole. Kaikille miehille ei varmastikaan pitkät hiukset sovi, mutta joillakin on aivan älyttömän kuumat. Kuten mun miehelläni.

Vierailija
20/23 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pennulla oli upeat hiukset. Samaan kategoriaan menee naisten kanssa jotka ovat rumempiakuin keskivertomiehet. Evät kestä sitä ja purkavat sen kauniisiin ihmisiin haukkumalla heitä. Oli varmaan myös joku pitkäaikaissairasluuseri. Poikasi kuulostaa kauniilta ja en laikkaisi hänen hiuksiaan ihan lyhyeksi ellei itse tahdo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä