Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihannepaino

Vierailija
10.01.2012 |

Kävin kurkkaamassa tuota Obesimedin uutta, hienoa ja mullistavaa laihdutustuotetta ja laskin siellä painoindeksini. Se oli kyllä jo tiedossakin, mutta tuo kertoi vielä ihannepainonkin, joka oli mun mielestä kyllä todella alhainen. Vaikka lyhyt olenkin, niin jos painan sen verran, mitä tuo ehdottaa, niin näytän enemmänkin nälkäkurjelta kuin vain hoikalta. Ihannepaino oli 4 kiloa enemmän kuin mitä terveellinen paino pitää vähintään olla.

Ei siis mikään ihme, että nykyään tuota laihuutta ihannoidaan niin pirusti, jos kaikki laskuritkin yllyttää siihen, että painon pitäisi olla suositusten alarajalla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihannepaino 9kg enemmän kuin tervellinen paino väh. Painoa nyt 79kg pituudella 172cm. Vähän on jotippunut ja tarkoitus on alle 70kg (mitä ennen lasta olinkin) ja ihannetavoite 63kg ja tuon mittarin mukaan se olisikin ihannepainoni. :D

Vierailija
2/2 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkoitus nyt ainakin osa niistä pudottaa, mutta ei kyllä käynyt mielessäkään, että ihan tuonne ihannepainoon asti menisin. Rajat oli 46,2 - 62,2 ja ihannepainoksi suositeltiin 50,9 kiloa. Mikään metriheikki en siis ole :) Itse olisin ihan tyytyväinen sellaiseen 55 ja 60 kilon välimaastoon.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän