Kultainennoutaja. Sopiiko lapsiperheeseen?
Kommentit (29)
sama täällä :) ei kyllä ole aktiivisimmasta päästä! lunta kyllä rakastaa ja silloin voisi peuhata ulkona vaikka kuinka kauan :)
miehen kanssa tolle "pöntölle" ei mene pimeelläkään kuin pikaisesti pissalle...
No ei ne koirat sitä tehny niitten piti vaan totella omistajaansa ja omistajat siinä oli niitä tyhmiä
Vaikka sanotaan että on lapsiperhekoira niin todellisuudessa kultaisissa noutajissa on riistaviettiä joten ovat haasteellisia kokoajan pitää olla virikkeitä etteivät rupea jahtaamaan pieneläimiä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sanotaan että on lapsiperhekoira niin todellisuudessa kultaisissa noutajissa on riistaviettiä joten ovat haasteellisia kokoajan pitää olla virikkeitä etteivät rupea jahtaamaan pieneläimiä yms.
Mutta ovat niin ystävällisiä ja ihmisrakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Olis ihan kiva nähdä se tilasto missä kultsi ykkösenä:)Kennelliiton virallisessa selvityksessä eniten ihmisiin kohdistuvaa agressiivisuutta löytyi mäyräkoirista,kultsit eivät koko tilastolle mahtuneet,isoliuta muita rotuja kylläkin.Amerikassa tehdyssä tutkimuksesaa eniten agressivisuutaa oli rotwailereilla,tähänkään tilastoon ei kultseja mahtunut yhtäkään.
Kultsut ovat erittäin mukavia perhekoiria,kunnon
kasvatuksen toki vaatii,niinkuin kaikki koirat.
Maailman ihanin rotu on:)suosittelen pennun hankintaa luotettavalta kasvattajalta,yhteystietoja löydät www.goldenring.fi
Mä ajan aina kotiin pyörällä töistä yhden talon ohi, jonka pihalla ärhentelee ja räkyttää juuri iso kultainen noutaja mulle aina kun ajan ohi.
Oon ihmtelly, että mikä tuollaista käytöstä aiheuttaa kun oon totunut, että kultainen noutaja on lempeä ja hiljainen rotu.
sama täällä :) ei kyllä ole aktiivisimmasta päästä! lunta kyllä rakastaa ja silloin voisi peuhata ulkona vaikka kuinka kauan :)