Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultainennoutaja. Sopiiko lapsiperheeseen?

Vierailija
10.01.2012 |

Kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä :) ei kyllä ole aktiivisimmasta päästä! lunta kyllä rakastaa ja silloin voisi peuhata ulkona vaikka kuinka kauan :)

Vierailija
22/29 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä :) ei kyllä ole aktiivisimmasta päästä! lunta kyllä rakastaa ja silloin voisi peuhata ulkona vaikka kuinka kauan :)

miehen kanssa tolle "pöntölle" ei mene pimeelläkään kuin pikaisesti pissalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne koirat sitä tehny niitten piti vaan totella omistajaansa ja omistajat siinä oli niitä tyhmiä

Vierailija
24/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
25/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuh!

Vierailija
26/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sanotaan että on lapsiperhekoira niin todellisuudessa kultaisissa noutajissa on riistaviettiä joten ovat haasteellisia kokoajan pitää olla virikkeitä etteivät rupea jahtaamaan pieneläimiä yms. 

Vierailija
27/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tucker Budzyn 💔

Vierailija
28/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sanotaan että on lapsiperhekoira niin todellisuudessa kultaisissa noutajissa on riistaviettiä joten ovat haasteellisia kokoajan pitää olla virikkeitä etteivät rupea jahtaamaan pieneläimiä yms. 

Mutta ovat niin ystävällisiä ja ihmisrakkaita.

Vierailija
29/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ihan kiva nähdä se tilasto missä kultsi ykkösenä:)Kennelliiton virallisessa selvityksessä eniten ihmisiin kohdistuvaa agressiivisuutta löytyi mäyräkoirista,kultsit eivät koko tilastolle mahtuneet,isoliuta muita rotuja kylläkin.Amerikassa tehdyssä tutkimuksesaa eniten agressivisuutaa oli rotwailereilla,tähänkään tilastoon ei kultseja mahtunut yhtäkään.

Kultsut ovat erittäin mukavia perhekoiria,kunnon

kasvatuksen toki vaatii,niinkuin kaikki koirat.

Maailman ihanin rotu on:)suosittelen pennun hankintaa luotettavalta kasvattajalta,yhteystietoja löydät www.goldenring.fi

Mä ajan aina kotiin pyörällä töistä yhden talon ohi, jonka pihalla ärhentelee ja räkyttää juuri iso kultainen noutaja mulle aina kun ajan ohi.

Oon ihmtelly, että mikä tuollaista käytöstä aiheuttaa kun oon totunut, että kultainen noutaja on lempeä ja hiljainen rotu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme