Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ilman meikkiäkö kummajainen?

Vierailija
10.01.2012 |

Onko muita, jotka viihtyvät ihan omina itsenään? En tajua tuota pakko-oletusta että naisen pitäisi meikata, ja mielellään joka päivä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaa. Ennen meikkasin, tosin en koskaan ole ollut mikään superpakkeloija. Mulla on tippunut koko ajan meikki riisutummaksi, ja nyt en meikkaa enää ollenkaan. Se tuntuu musta siltä, niin kuin piirtäisi naamaan.

Kyllä mä näyttäisin paremmalta, jos viitsisin vähän ehostaa, mutta kun se tuntuu niin vieraalta.

Vierailija
2/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmäni ovat niin herkät etteivät kestä juuri mitään meikkiä ilman etteikö silmät alkaisi vuotamaan ja kutiamaan ja punottamaan. Olen valjun näköinen meikittömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin vain vahvistan kulmia ja laitan vähän kajaalia, ripsaria, luomiväriä ja puuteria.

Vierailija
4/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä olen luopunut meikistä sitten kokonaan.

Vierailija
5/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana yritin, mutta sitten se jossain vaiheessa jäi. Aikuisiällä joskus kokeilin aloittaa, mutta totesin, että siihen käytetty aika ei kuitenkaan tuo juurikaan parannusta naamavärkkiin, joten olkoon :)

Vierailija
6/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualle kuin lähikauppaan. Kotona en koskaan meikkaa.

Vierailija
7/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole reilua, että naiset näkevät vaivaa peittääkseen pienet kasvojen virheet ja korostaakseen hyviä puolia. Siihen menee aikaa sitä paitsi.

Vierailija
8/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omana itsenäni, mutta viihdyn meikissäkin. Kulmat kynään aina, ilman sitä on hurjan alaston olo... Kestovärjään ne, mutta vahvistan sitten vielä vaaleanruskealla, ovat kyllä kovin luonnollisen näköiset. Muutoin laitan ripsaria niinä aamuina, kun jaksan.

Baariin/juhliin lähteissä teen sitten kokonaamapakkeloinnin, luomivärit, rajaukset ja kaikki, sekin sujuu ja on ihan mukava välillä tälläytyä, mutta en kyllä perustyöpäivänä jaksa enää nykyään...

Vierailija
9/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän i9hmiset leikkaavat ja värjäävät hiuksiaan, valitsevat vaatteensa oman makunsa mukaan jne. En ymmärrä miksei naaman kanssa saisi toimia samoin, vaan "oma itse" olisi automaattisesti se meikitön ja saunapuhdas naama, eikä esim. oman maun mukaan ehostettu (oli tyyli sitten vaan mahdollisimman huomaamaton tai vahva goottimeikki tai mitä vaan siltä väliltä).

Vierailija
10/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin vain vahvistan kulmia ja laitan vähän kajaalia, ripsaria, luomiväriä ja puuteria.

No eikö tuo nyt ole ihan normaali meikkaus. Ei mikään erityisen "vain".

Vierailija
11/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin siinä 35 vuoden paikkeilla, kun tuntui että meikki vaan korosti ryppyjä ja roikkumisia ja vanhensi entisestään. Nuorempana meikkasin aika näyttävästikin päivittäin. Mutta enää ei niin kiinnosta miltä näytän.

Vierailija
12/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sanonut että lapsen saatuaan suomalainen nainen lopettaa meikkauksen ja leikkaa lyhyet hiukset. Oletko koskaan kuullut? Luulen että se on yksi osaa syy Suomen avioerolukuihin, jotka ovat EU:n korkeimmat eli n. 60%. Kannattaisi vaan jaksaa...

Vierailija
13/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en osaa käyttää meikkivoidetta ja puuteria. Yksi meikkipuuteri minulla on ja sitä käytän aina ihmisten ilmoilla, vähän.

Samoin kulmat laitan aina ja ripsivärin ainakin. Se kirkastaa ilmettä kummasti!

Yksi aina meikitön kaveri minulla on ja hän kyllä näyttääkin tosi kummajaiselta. Iho on aina punainen ja hänellä ei ole kulmakarvoja juuri ollenkaan. Olen nähnyt hänet joskus juhlameikissä ja ero on tosi iso. En tiedä miksi hän haluaa näyttää niin ilmeettömältä possulta kun pienellä vaivalla hänestä saisi kauniin. Minusta se sielun sivistys ei korostu yhtään sen enempää vaikka olisi kuinka ruma.

Vierailija
14/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhliin laitan, mutta jokapäiväisestä meikkauksesta saan ihottumaa.

Huulipunaa voisin käyttää, mutta en osaa. Se tuntuu omituiselta, jä näyttää myös.

Naamani on niin kirjava, että siihen laitan vähän pakkelia, muuten olen luomu.

Mulle on joku miespuolinen työkaveri jopa sanonut, että arvostaa meikkaamattomuutta ja luonnollisuutta. En tosin tiedä miksi se sen sanoi...

Vierailija
15/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näteistä vaatteista, kulutan niihin aikaa ja rahaa, mutta naamani on meikitön.

Toiset taas kulkee tuulipuvuissa täydet tällingit ja tekokynnet päällä. Musta se on omituisen näköistä.

Vierailija
16/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella harvoin meikkaan, johonkin juhliin ehkä.. Kulmat joskus värjään kun on niin vaaleat, nyt olen tottunut niihinkin enkä ole sitäkään tehnyt viikkoihin... Jos me tämän takia erotaan, niin olkoon niin.

Vierailija
17/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella harvoin meikkaan, johonkin juhliin ehkä.. Kulmat joskus värjään kun on niin vaaleat, nyt olen tottunut niihinkin enkä ole sitäkään tehnyt viikkoihin... Jos me tämän takia erotaan, niin olkoon niin.

Vierailija
18/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki aina ollut suosittua seuraa koko ikäni,

en tarvitse meikkiä flirttailuun enkä itsetunnon kohotukseenkaan.

Vierailija
20/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kauniisti pukeutunut, laadukkaisiin vaatteisiin, näkee että niihin on panostettu ja sitten on homma jätetty kesken, hiiren harmaa hapsu tukka on ponnarilla ja naama kalpean valju, omana itsenä siinä sitten tepastellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän