Mitä 12-vuotiaalle tytölle lahjaksi? Kummitädin ongelma
Olen kummitäti ja en enää tiedä, millaisen lahjan antaisin. Minulla on toinenkin melkein samanikäinen kummityttö, ja hänelle keksin. Ilmeisesti siksi, että se toinen ilahtuu ihan mistä tahansa saamastaan lahjasta.
Nyt pitäisi keksiä lahja 12-vuotiaalle urheilijatytölle. Harrastuksiin liittyvät hankinnat tekee omat vanhemmat. Olen ehdottanut jotain, mutta ehdotukseni on tyrmätty ja mitään muuta ei ole toivottu tilalle. Ei meikkaa, ei käytä koruja, vaatelahjat ovat menneet aikaisemmin pieleen sekä kokojen, värien että tyylin puolesta. Ei lue, ei askartele, oikeastaan en tiedä, mitä sen ikäiset tekevät. Rahaa en haluaisi antaa. Jos keksin mitään muuta kuin seteleitä kortin välissä, niin hyvä.
Mistä teidän 12-vuotiaanne pitävät? Vinkkejä?
Kommentit (47)
Juttu on tämä että vaikka urheilullinen tyttö onkin, epäilen että ei kauheasti tykkäisi urheilutapahtuman menosta. Tietenkin kaikilla on omat mielipiteet, mutta vaikka urheilullinen onkin, ei tarkoita että tykkää katsoa urheilua.
Itse kysyn aina kummitytön äidiltä lahjavihjeitä. Ei ole koskaan mennyt pieleen. Mutta jos se ei onnistu, osta leffalippuja.
AP:n viesti on vuodelta 2012, tyttö täyttänyt jo 20. :D
Oon 11 ens vuonna 12
Ideoita
Pehmeää vilttiä
Korujuttuja itse tykkään
Vaatekauppaan lahjakortti(esm hm 157 lager)
Ite toivon schleichejä ( oon kohta 12v ) oon toivonut schleichejä 5-vuotiaasta asti ja siitä syystä mulla on jo paljon schleichejä. Toivon enimmäkseen hevosia ja niille tarvikkeita ja ratsastajia. Mutta koirat ja villieläimet on myös ihanii! Mut jooh baiiii
Mun tyhmä tytär haluaa tutin ja vaippoja😳 outoo